Το φετινό καλοκαίρι ήταν το καλύτερο για την Σταματίνα Τσιμτσιλή και τον Θέμη Σοφό καθώς ήταν το
πρώτο με την μονάκριβη κορούλα τους.
Οι δυο τους βρέθηκαν
στην Πάρο όπου απόλαυσαν τις καλοκαιρινές τους διακοπές για περίπου δυο
εβδομάδες. Το καθημερινό του πρόγραμμα περιελάμβανε μπάνια στις παραλίες
του νησιού, φαγητό σε γνωστά εστιατόρια αλλά και βόλτες στα γραφικά
σοκάκια. Το ζευγάρι δεν ξενυχτούσε καθώς είχε πάντα μαζί του την κορούλα
του.
Ο φωτογραφικός φακός του περιοδικού «Ηello», απαθανάτισε την
παρουσιάστρια μαζί με το σύντροφό της έξω από την εκκλησία της Παναγίας
ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου.