Το Chevrolet Spark ανανεώθηκε και το δοκιμάζουμε πρώτοι στους ελληνικούς δρόμους!
UPD:
O «σπίθας» δέχτηκε μικρές επεμβάσεις από τη Chevrolet με στόχο τη βελτίωση και την ανανέωσή του... στα σημεία. Αλλωστε το Spark αποτελούσε ήδη ένα καθαρόαιμο παιδί πόλης, με μοντέρνο σχεδιασμό που απευθυνόταν κυρίως σε νεανικό κοινό. Διατηρεί λοιπόν τον ίδιο χαρακτήρα, την ίδια μοντέρνα μορφή - δέχτηκε μόνο κάποιες πινελιές που δικαιολογούν τον τίτλο του facelift.
Τι διαφορετικό έχει λοιπόν το αναβαθμισμένο Spark που κυκλοφορεί πλέον στους ελληνικούς δρόμους; Διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, με τη μάσκα πιο κάθετη και επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Αυτά εμπρός. Πίσω, η μοναδική διαφορά έχει να κάνει με το φως των φρένων, που πλέον βρίσκεται στην αεροτομή. Το εξωτερικό πακέτο αναβάθμισης συμπληρώνεται από νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, 14 ή 15 ιντσών.
Στον εσωτερικό του κόσμο, εκτός από τη χρήση νέων υλικών, η ουσιαστική διαφορά έχει να κάνει με τη νέα μορφή της κεντρικής κονσόλας, η οποία έχει «γεννήσει» περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους. Τα παραπάνω κάνουν το Spark κατά τι πιο φρέσκο και πιο πρακτικό - άλλωστε ήδη το μήκους 3.595 μέτρων σούπερ μίνι, παρότι παιδί της πόλης, ήταν γενναιόδωρο ως προς τους χώρους για τους επιβάτες. Η τελευταία ουσιαστική αλλαγή -και κατά τη γνώμη μας η σημαντικότερη- αφορά στο πορτμπαγκάζ. Επιτέλους δεν χρειάζεται πια κλειδί για να ανοίξει, αλλά αρκεί το πάτημα μιας λαβής για να αποκτήσεις πρόσβαση στα 170 lt αποθηκευτικού χώρου. Λεπτομέρεια; Μπορεί, αλλά σε ένα αυτοκίνητο με αποστολή να διευκολύνει τη καθημερινότητά σου είναι σημαντική.
Το νέο Spark έχει επίσης βελτιώσεις και στα κινητήρια σύνολα. Οχι σε επιδόσεις ή ισχύ -το 1000άκι που θα οδηγήσεις εξακολουθεί να βγάζει 68 τίμια άλογα-, υπάρχει όμως μείωση στην κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές ρύπων.
Στον δρόμο η αίσθηση του μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων και η αποδοτικότητα των φρένων (εμπρός δίσκοι - πίσω ταμπούρα) τοποθετούνται πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ εύλογα το Spark παραμένει προσανατολισμένο σε απαιτήσεις... αστικού τοπίου, με ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) που στόχος της είναι να καλοπερνάς παρά τους κακούς δρόμους της πόλης και σπιρτόζες αντιδράσεις στα σταμάτα / ξεκίνα. Απευθύνεται άλλωστε σε κάποιον που θέλει το αυτοκίνητό του για συγκεκριμένη αποστολή, όχι για σπορτίφ οδήγηση σε φιδίσιους δρόμους και ταξίδια με το πόδι κολλημένο στο γκάζι.
Σε αυτό τον επίδοξο αγοραστή η Chevrolet κάνει γενικά πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, αφού με τιμή που ξεκινά κάτω από τα 7.000 ευρώ (έκδοση 1.0 LS Minus με όφελος απόσυρσης) προσφέρει πλούσιο βασικό εξοπλισμό! Μετρήστε: υδραυλικό τιμόνι, ABS, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και κεφαλής), πίσω αεροτομή, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και ράδιο CD με MP3 και USB. Ανεβάζοντας έκδοση και τιμή, φτάνεις στην LT των 9.920 ευρώ που δοκιμάσαμε, και εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου, χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηλεκτρικές ευκολίες κ.ά. Γενικά, το ανανεωμένο Spark παραμένει μία άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση για όποιον αναζητά ένα ευχάριστο και μοντέρνο μικρό αυτοκίνητο πόλης σε πολύ προσιτή τιμή.
Κλείσιμο
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας: 995 cc Ισχύς: 68 PS στις 6.400 rpm Ροπή: 9,4 kgm στις 4.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων Τελική ταχύτητα: 154 km/h Επιτάχυνση 0-100: 15,2 sec Μεικτή κατανάλωση: 5,0 lt/100 km Εκπομπές CO2: 118 gr/km Βάρος: 861 kg Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.595/1.597/1.522 mm Χώρος αποσκευών: 170 lt Τέλη κυκλοφορίας: 106,2 ευρώ Τιμή: από 6.990 ευρώ, 9.920 (δοκιμής)
Όταν τίποτα δεν σε σταματά, προχωράς μπροστά, με ταχύτητα και δυναμισμό. Δημιουργείς, επικοινωνείς, διασκεδάζεις, ανακαλύπτεις, χωρίς να χάνεις στιγμή. Το Nova 5G και το πρόγραμμα Unlimited All είναι εδώ για να σε πάει πιο μακριά.