Sponsored Content
Κάθε μέρα κάνουμε αμέτρητες επιλογές, άλλες μικρές, άλλες μεγάλες, κάποιες σχεδόν χωρίς να τις καταλάβουμε. Κι όμως, όλες μαζί διαμορφώνουν την καθημερινότητά μας και τελικά τον τρόπο που ζούμε. Όταν όμως μιλάμε για την υγεία μας, οι αποφάσεις αυτές αποκτούν άλλο βάρος, αφού η φροντίδα του εαυτού μας δεν είναι μια αυτόματη συνήθεια, αλλά στάση ζωής. Ο τρόπος με τον οποίο αναζητούμε ανακούφιση από την ένταση, την κούραση ή τον πόνο, είναι κάτι που αξίζει να το επιλέγουμε με επίγνωση - γιατί αφορά εμάς, το σώμα μας, την ισορροπία μας.
Και ίσως τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι η στιγμή αναθεωρήσουμε, αφήνοντας πίσω ό,τι κάνουμε «από συνήθεια» και να επιλέξουμε διαφορετικά. Να επιλέξουμε συνειδητά, με κριτήριο αυτό που πραγματικά μας κάνει καλό.
Αυτή ακριβώς η σκέψη - η ανάγκη να σπάσουμε τον κύκλο της συνήθειας και να επανασυνδεθούμε με τη δύναμη της επιλογής - βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας του
Apotel® από την UNI-PHARMA, με τίτλο «Μη Μένεις στη Συνήθεια». Μέσα από μια αφήγηση με κινηματογραφική αισθητική και έντονο ρυθμό, το
Apotel® μάς προσκαλεί να δούμε τη φροντίδα του εαυτού μας αλλιώς: όχι σαν μια μηχανική πράξη, αλλά σαν στιγμή συνειδητής απόφασης. Γιατί ακόμα και η ανακούφιση από τον πόνο μπορεί να γίνει μια μορφή προσωπικής φροντίδας, μια υπενθύμιση ότι έχουμε επιλογή.
Με τη σκηνοθετική ματιά του Πέτρου Νικολίνταη και την παραγωγή της Filmskin, το φιλμ αποτυπώνει την εσωτερική σύγκρουση που όλοι γνωρίζουμε: το δίλημμα ανάμεσα στο «όπως πάντα» και στο «όπως θέλουμε». Ο ρυθμός, οι εικόνες και το συναίσθημα λειτουργούν σαν καθρέφτης της στιγμής που αποφασίζουμε να αλλάξουμε. Το μήνυμα «Ίσως νιώσεις καλύτερα αν επιλέξεις διαφορετικά» δεν είναι απλώς ένα σλόγκαν, αλλά μια πρόσκληση να αναθεωρήσουμε τη σχέση μας με τον εαυτό μας, να θυμηθούμε ότι ακόμη και η πιο απλή επιλογή μπορεί να έχει δύναμη. Το
Apotel® δεν παρουσιάζεται απλώς ως ένα αποτελεσματικό παυσίπονο. Εμφανίζεται ως σύμβολο αλλαγής νοοτροπίας, ως μια νέα ματιά στη φροντίδα του σώματος και του νου.
Η καμπάνια, σχεδιασμένη ως μια ολιστική 360° εμπειρία, μάς υπενθυμίζει ότι ο πόνος είναι κομμάτι της ζωής μας, αλλά δεν χρειάζεται να γίνεται συνήθεια. Μπορούμε να επιλέξουμε συνειδητά τον τρόπο που θα τον αντιμετωπίσουμε, να αναζητήσουμε ουσιαστική ανακούφιση και να ξαναβρούμε την εσωτερική μας ισορροπία.
Όπως εξηγεί ο Τάσος Μπίθας, Head of Media του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη,
«η καμπάνια του Apotel® δεν μιλά μόνο για ένα παυσίπονο, αλλά για τη στάση ζωής μας απέναντι στη συνήθεια και την αλλαγή. Θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι δύναμή μας είναι η επιλογή, ακόμη κι όταν πρόκειται για κάτι τόσο καθημερινό όσο η ανακούφιση από τον πόνο».
Κάθε μορφή του Apotel® - από τα δισκία και τα αναβράζοντα, μέχρι τα σιρόπια και τις ειδικές φόρμουλες - έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άμεση και αποτελεσματική ανακούφιση, εδώ και πάνω από 40 χρόνια. Αυτή η συνέπεια στην αποτελεσματικότητα και την ποιότητα το έχει καταστήσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του και σύμμαχο εμπιστοσύνης για εκατομμύρια ανθρώπους.
Πίσω από το Apotel® βρίσκεται η UNI-PHARMA, μέλος του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη (ΟΦΕΤ), μια εταιρεία με πάνω από 50 χρόνια προσφοράς στην έρευνα, την ανάπτυξη και την παραγωγή καινοτόμων φαρμακευτικών προϊόντων. Από το 1964, η UNI-PHARMA υπηρετεί την υγεία με πάθος, ήθος και αφοσίωση, προσφέροντας ποιοτικές λύσεις που βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα των ανθρώπων.
Σήμερα, είναι η πρώτη σε πωλήσεις ελληνική φαρμακοβιομηχανία, με τον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη να εξάγει σε 75 χώρες. Πέρα όμως από τους αριθμούς, η UNI-PHARMA παραμένει πιστή στην πιο σημαντική της αξία: τον σεβασμό και την ευθύνη απέναντι στον άνθρωπο. Και αυτή ακριβώς η φιλοσοφία είναι που διατρέχει και το DNA του Apotel®. γιατί κάθε προϊόν που δημιουργείται, ξεκινά από μια επιλογή με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Ακολούθησε την UNI-PHARMA στα Social Media.
• Facebook
• Instagram
• YouTube
• LinkedIn