Το όραμα που συνδυάζει κοινωνική ευθύνη και περιβαλλοντική καινοτομία
Η L’Oréal μετατρέπει τη γνώση και την καινοτομία σε δράσεις που ενισχύουν κοινωνίες, προστατεύουν τον πλανήτη και δημιουργούν θετικό αντίκτυπο για όλους.
Sponsored Content
Ο κόσμος γύρω μας έχει ανάγκη από οργανισμούς που δεν αρκούνται στην επιτυχία των αριθμών, αλλά δίνουν αξία στη ζωή μας, καλλιεργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και εμπνέουν ελπίδα για το αύριο. Γιατί η αληθινή πρόοδος δεν αποτιμάται μόνο σε κέρδη, αλλά σε χαμόγελα, σε ευκαιρίες που δίνονται, σε κοινότητες που δυναμώνουν. Μέσα από αυτή τη φιλοσοφία, ο Όμιλος L’Oréal έχει χαράξει τον δικό του δρόμο βάζοντας στο κέντρο τον άνθρωπο, τη συμπερίληψη και τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα ανοίγει νέους ορίζοντες μέσα από την επιστήμη και την καινοτομία.
Όλα για τον άνθρωπο και την κοινωνία
Στη L’Oréal, η επιτυχία πηγάζει πρώτα από τους ανθρώπους της. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον εργασίας που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα σε όλες της τις μορφές: από την πολιτισμική και κοινωνικοοικονομική ποικιλομορφία, έως την ισότητα φύλων και την ένταξη των LGBTQIA+ κοινοτήτων. Δημιουργεί 25.000 ευκαιρίες απασχόλησης για νέους κάτω των 30 ετών, καλλιεργώντας το ταλέντο και το μέλλον της επόμενης γενιάς. Σήμερα, το 54% των ηγετικών θέσεων κατέχονται από γυναίκες, το 16% των εργαζομένων είναι άνω των 50 ετών, ενώ για περισσότερα από 30 χρόνια πρωτοπορεί στην ένταξη ατόμων με αναπηρίες.
Στο πλαίσιο της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της, ενισχύει διαρκώς ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Μέσα από το L’Oréal Fund for Women και το Foundation L’Oréal, στηρίζει γυναίκες σε ευάλωτες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, προωθεί την εκπαίδευση και την ηγεσία τους και θέτει φιλόδοξους στόχους μέχρι το 2030 στοχεύοντας σε 100.000 ευκαιρίες απασχόλησης για ευάλωτες ομάδες, 5 εκατομμύρια γυναίκες ενδυναμωμένες μέσω δράσεων και 10 εκατομμύρια άνθρωποι ωφελημένοι από κοινωνικά προγράμματα των brands.
Στην Ελλάδα, οι μάρκες του Ομίλου υλοποιούν δράσεις με πραγματικό αντίκτυπο σε όλη την κοινωνία, τις οποίες το κοινό αγκαλιάζει με ενθουσιασμό. Ενδεικτικά, η Maybelline στηρίζει την ψυχική υγεία μέσω του Brave Together, η L’Oréal Paris εκπαιδεύει κατά της παρενόχλησης στον δρόμο με το Stand Up, η Garnier οργανώνει καθαρισμούς παραλιών με το Green Beauty, ενώ η La Roche-Posay, η Lancôme, η YSL Beauty και η L’Oréal Professionnel αναπτύσσουν στοχευμένα προγράμματα για την υγεία, την εκπαίδευση, την καταπολέμηση της βίας και την κοινωνική αλληλεγγύη.
Ιδιαίτερα σημαντικό θεσμό αποτελεί και το πρόγραμμα L’Oréal–UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το οποίο από την έναρξή του το 1998, έχει στηρίξει 3.900 γυναίκες επιστήμονες. Στην Ελλάδα, από το 2006 έχει ενισχύσει 35 γυναίκες επιστήμονες, δίνοντας ώθηση στο έργο και την καριέρα τους. Τα Ελληνικά Βραβεία αποτελούν μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας να περιοριστεί η αντίληψη ότι η επιστημονική έρευνα είναι ένα πεδίο δράσης στο οποίο διακρίνονται κυρίως άνδρες.
Η φιλόδοξη στρατηγική για το περιβάλλον
Η ίδια δέσμευση αντανακλάται και στον τρόπο με τον οποίο ο Όμιλος δρα και για το περιβάλλον. Με το πρόγραμμα L’Oréal for the Future και στρατηγικούς στόχους έως το 2030, η εταιρεία θέτει τον πήχη ψηλά εστιάζοντας σε τρία σημαντικά πεδία.
Στον τομέα της Κλιματικής Μετάβασης, επιδιώκει 100% χρήση ανανεώσιμης ενέργειας σε εγκαταστάσεις και καταστήματα, μείωση εκπομπών GHG κατά 57% και 28% λιγότερες εκπομπές GHG από προμήθειες, επαγγελματικά ταξίδια, μεταφορές προϊόντων και υλικών.
Για την Προστασία της Φύσης θέλει να επιτύχει το 90% των βιολογικών υλικών σε φόρμουλες και συσκευασίες να προέρχεται από βιώσιμες πηγές και το 75% των συστατικών να είναι από φυσική ή ανακυκλωμένη προέλευση. Επιπλέον, στοχεύει σε 100% ανακυκλωμένο ή επαναχρησιμοποιημένο νερό στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις, ανάπτυξη προϊόντων εξοικονόμησης νερού για περιοχές με λειψυδρία και αναγέννηση περισσότερης γης από το οικολογικό αποτύπωμα της εταιρείας.
Στον τομέα της Κυκλικής Οικονομίας φιλοδοξεί να επιτύχει 50% των συσκευασιών από παρθένο πλαστικό και 50% από ανακυκλωμένες ή βιολογικές πηγές.
Η συστηματική δράση της L’Oréal για την προστασία του περιβάλλοντος αναγνωρίζεται διεθνώς, αποσπώντας μια σειρά από διακρίσεις. Το 2025, μάλιστα, έλαβε για ένατη συνεχόμενη χρονιά την ανώτατη αξιολόγηση “Triple A” από τον CDP για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, την προστασία των δασών και τη διαχείριση των υδάτινων πόρων — ένα μοναδικό παγκόσμιο επίτευγμα. Η διάκριση βασίζεται σε αυστηρή αξιολόγηση διαφάνειας, ρίσκων και στόχων και αναδεικνύει τη στρατηγική ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στο επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου.
«Η πιο καινοτόμος εταιρεία στην Ευρώπη»
Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες αποδεικνύουν ότι η L’Oréal δεν περιορίζεται στο να δημιουργεί προϊόντα ομορφιάς, αλλά καλλιεργεί ενεργά σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης με την κοινωνία. Ταυτόχρονα, με το ίδιο πάθος που στηρίζει ανθρώπους και κοινότητες, επενδύει στην επιστήμη και την τεχνολογία, φέρνοντας την καινοτομία στο επίκεντρο της αποστολής της.
Ως εκ τούτου, η υπευθυνότητα συνδυάζεται με την καινοτομία: το 2025 αναδείχθηκε από το Fortune ως η πιο καινοτόμος εταιρεία στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας τη θέση της στην πρωτοπορία της beauty tech. Από την ανάπτυξη τεχνολογιών μακροζωίας και βιολογικής διάγνωσης, μέχρι επαναστατικές συσκευές όπως το Colorsonic και το AirLight Pro, η εταιρεία επενδύει σε λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα, μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας και νερού, και επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία της ομορφιάς.
Η ιστορία της L’Oréal δείχνει ότι η αληθινή πρόοδος είναι αποτέλεσμα της αφοσίωσης στους ανθρώπους, της μέριμνας για το περιβάλλον, της στήριξης στις κοινότητες και της πίστης στη δύναμη της επιστήμης και της καινοτομίας. Και όλα αυτά, με έναν στόχο: να συμβάλλει ενεργά για τη δημιουργία ενός βιώσιμου, δίκαιου και όμορφου κόσμου.