
Χάρη στη μακροχρόνια δέσμευσή της για βιωσιμότητα, η METRO αναγνωρίζεται ως πρωτοπόρος στον κλάδο του λιανεμπορίου, αποσπώντας το κορυφαίο βραβείο «Energy Efficient Company of the Year» μαζί με 23 ακόμη βραβεία.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε και φέτος στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, υποδεχόμενη το κοινό στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας, το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου και προσφέροντάς του μια αυθεντική εμπειρία απόλαυσης και γνώσης.
Sponsored Content
Η κουλτούρα της μπύρας στα καλύτερα της! Μια απόδραση εκπαιδευτική όσο και απολαυστική! Καθώς περνούσες την πύλη του ζυθοποιείου στη Ριτσώνα, το πρώτο που ένιωθες ήταν η αίσθηση μιας μεγάλης γιορτής που είχε στηθεί γύρω από την μπύρα. Οι εκατοντάδες επισκέπτες είχαν γεμίσει τον προαύλιο χώρο - παρέες φίλων, αλλά και φανατικοί λάτρεις της ζυθοποίησης που ανυπομονούσαν να δουν από κοντά πώς γεννιέται το αγαπημένο τους προϊόν.
Οι ξεναγήσεις στους χώρους παραγωγής είχαν κάτι συναρπαστικό: δεξαμενές γεμάτες αρώματα βύνης και λυκίσκου, και άνθρωποι που μιλούσαν με πάθος για τη δουλειά τους. Στα sessions γευσιγνωσίας, οι επισκέπτες αναζητούσαν τις «νότες καραμέλας» ή τα «φρουτώδη αρώματα», σχολιάζοντας σαν γνώστες.
Η ατμόσφαιρα ήταν γιορτινή, με γέλια, μουσική και το κοινό να μοιράζεται ιστορίες πάνω από μια μπύρα. Δεν ήταν απλώς μια βόλτα στο εργοστάσιο – ήταν ένα ταξίδι στην κουλτούρα της μπύρας, που έφερνε πιο κοντά παραγωγούς και καταναλωτές. Κι αυτό ακριβώς έκανε η δράση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»: μας έδειξε ότι πίσω από κάθε ετικέτα υπάρχει μεράκι, γνώση και μια κοινότητα που ξέρει να γιορτάζει τη στιγμή.
Η Κατερίνα Τσίντσιφα, Διευθύντρια Integrated Supply Chain της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας αναφέρθηκε με μεγάλη ικανοποίηση στην επιτυχία της εκδήλωσης, καθώς και στο ότι η εν λόγω εμπειρία συνδυάστηκε με σεμινάρια γευσιγνωσίας, «όπου οι συμμετέχοντες γνώρισαν καλύτερα τις γεύσεις και τα αρώματα που κάνουν τα προϊόντα μας ξεχωριστά», τονίζοντας παράλληλα πώς «η τεχνογνωσία και η αφοσίωση των ομάδων μας κάνουν την κορυφαία ποιότητα καθημερινή δέσμευση».
Ενώ, η Μαρία Ηρωίδη, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας επεσήμανε ότι, «με τα “Ανοιχτά Ζυθοποιεία” δώσαμε και φέτος στους καταναλωτές την ευκαιρία να μπουν στον κόσμο της δημιουργίας πίσω από τις μπύρες μας. Όταν βλέπεις πώς γεννιέται το προϊόν που απολαμβάνεις, η σχέση με τη μάρκα γίνεται πιο ουσιαστική». Καταλήγοντας ότι «συνεχίζουμε να δημιουργούμε εμπειρίες που συνδέουν τα brands μας με το κοινό, με τρόπο ζωντανό, διαδραστικό και γεμάτο έμπνευση».
Με την εν λόγω δράση, που σημειωτέον υλοποιείται από το 2018 με μεγάλη επιτυχία, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο». Μέσα από πρωτοβουλίες που έχουν στο επίκεντρο την ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την ουσιαστική σύνδεση με τον κόσμο της μπύρας, μοιράζεται το πάθος των ανθρώπων της, προσφέροντας εμπειρίες που συνδυάζουν γνώση και απόλαυση σε όσους και όσες αγαπούν αυτό το υπέροχο ποτό.