Το μαζί που γεννιέται γύρω από ένα πιάτο ζυμαρικών

Το μαζί που γεννιέται γύρω από ένα πιάτο ζυμαρικών

Το φαγητό είναι πολλά περισσότερα από βασική βιολογική ανάγκη. Είναι μια πράξη αγάπης, φροντίδας, συντροφικότητας και ένα πιάτο σπαγγέτι Barilla μπορεί να ενισχύσει την επαφή, να προκαλέσει σύνδεση και να δηλώσει ανυπόκριτα «είμαι εδώ για σένα»! Αυτή είναι η ιστορία πίσω από τη νέα καμπάνια της Barilla.

Το μαζί που γεννιέται γύρω από ένα πιάτο ζυμαρικών

Sponsored Content

Το φαγητό είναι κάτι πολύ περισσότερο από ανάγκη· είναι γλώσσα, είναι μνήμη, είναι δεσμός. Στρώνεται ένα τραπέζι -στο πιο αναμενόμενο ή απίθανο σημείο- κι εκεί πάνω συναντιούνται οι ζωές μας, μπερδεύονται οι ιστορίες μας, μοιραζόμαστε γέλια και σιωπές, αλληλοεπιδρούμε και κοινωνικοποιούμαστε. Μια μπουκιά μπορεί να θυμίσει παιδικά καλοκαίρια, το άρωμα ενός πιάτου να ζωντανέψει πρόσωπα που λείπουν, μια γεύση να ενώσει άγνωστους ανθρώπους που γίνονται φίλοι. Διότι όταν τρώμε μαζί, δεν μοιραζόμαστε μόνο το φαγητό· μοιραζόμαστε κομμάτια της ψυχής μας. Το φαγητό έχει τη δύναμη να μας ενώσει και να μας θυμίσει πως στην απλότητα της γεύσης κρύβεται η πιο βαθιά ανθρώπινη εμπειρία: η συντροφικότητα.  

Το μαζί που γεννιέται γύρω από ένα πιάτο ζυμαρικών

Αυτή είναι η αφορμή για τη νέα, εμπνευσμένη παγκόσμια καμπάνια της Barilla, η οποία τιτλοφορείται «Σαν Οικογένεια» και με πανέξυπνο τρόπο βάζει στο τραπέζι την ιδέα και τη χαρά του «μαζί», την αλληλεπίδραση μέσω του φαγητού, είτε αυτό αφορά μια έξοδο σε ένα εστιατόριο είτε το οικογενειακό τραπέζι είτε ένα πρόχειρο γεύμα στο χώρο εργασίας.

3

Μια καμπάνια που βασίζεται σε μια συναρπαστική αληθινή ιστορία από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, όταν ο Luigi “Pasticcino” Montanini, ένας σεφ από τη Μόντενα, βρέθηκε στον κόσμο των Grand Prix της F1 και μαγείρευε σπαγγέτι για τους οδηγούς, λίγο πριν βγουν στην πίστα. Με δύο κατσαρόλες, φορητές εστίες και ζυμαρικά Barilla ετοίμαζε και σέρβιρε μακαρονάδες χωρίς επισημότητες, αλλά με καρδιά και ψυχή. Εκεί, πάνω σε καπό αυτοκινήτων ή σε πρόχειρα τραπέζια, οι αντίπαλοι γίνονταν φίλοι και ο αποκαλούμενος και «πρώτος μάγειρας της F1» δημιουργούσε κάτι πολύ μεγαλύτερο από ένα απλό φαγητό: στιγμές οικειότητας και συντροφικότητας που εξαφάνιζαν την ανταγωνιστικότητα των πιλότων και εδραίωναν το αίσθημα της ενότητας παρά την έντονη αντιπαλότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

bb001465

Ας μην ξεχνάμε ότι, σήμερα παρά ποτέ, η πραγματική επαφή με τους αγαπημένους μας γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Η ψηφιακή δυστοπία διεκδικεί κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μας και μας απομονώνει. Αλλά ο άνθρωπος, έχει ανάγκη την αλληλεπίδραση: Βάσει πρόσφατων ερευνών, σχεδόν τρεις στους τέσσερις ανθρώπους στον κόσμο θεωρούν την οικογένεια πηγή ευτυχίας (Ipsos 2022), ενώ το 82% των Ιταλών δηλώνει ότι οι στιγμές με φίλους είναι κρίσιμες για την ευτυχία τους (Ipsos 2023). Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι άνθρωποι περνούν λιγότερο από τρεις ώρες την εβδομάδα με φίλους, σχεδόν τις μισές από ό,τι πριν δέκα χρόνια (Colorado State University, 2024). Την ίδια στιγμή, στην Ευρώπη οι νέοι που δεν κοινωνικοποιούνται (μέσω μιας εξόδους με φίλους π.χ.) ούτε μία φορά την εβδομάδα αυξήθηκαν από έναν στους δέκα το 2010 σε έναν στους τέσσερις το 2023 (Financial Times).

4

Την ανάγκη αυτή υπενθυμίζει η Barilla, την πολύτιμη αξία του να μοιραζόμαστε ένα πιάτο φαγητό και τα θετικά συναισθήματα που αυτή η απλή, καθημερινή τελετουργία προκαλεί στους συνδαιτημόνες. Μέσα από μια retro – vintage καμπάνια που μιλάει τόσο εύγλωττα και δυνατά για τις ανάγκες του σήμερα, το αγαπημένο ιταλικό brand μας καλεί να ξαναβρούμε τη χαρά του μαζί.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας! 

Barilla | Σαν οικογένεια. Από πάντα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης