Μπύρα με περιβαλλοντική και κοινωνική συνείδηση
27.06.2025
10:03
Υποδομές, πρώτες ύλες και υπεύθυνες επιλογές από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Sponsored Content
Για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι απλώς ένας στόχος, αλλά αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητάς της. Μέσα από τη στρατηγική “Together Towards ZERO and Beyond” του Ομίλου Carlsberg, η εταιρεία επενδύει σταθερά, μεταξύ άλλων, σε περιβαλλοντικά υπεύθυνες υποδομές, βιώσιμες πρώτες ύλες, καινοτόμες λύσεις συσκευασίας και προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης.
Με αποτύπωμα που εκτείνεται από τις παραγωγικές της εγκαταστάσεις έως τον τελικό καταναλωτή, διαμορφώνει ένα σύγχρονο πρότυπο υπεύθυνης ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά, με απτά αποτελέσματα και μετρήσιμη πρόοδο.
Το περιβάλλον στο επίκεντρο
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει σταθερά σε ένα βιώσιμο μέλλον, θέτοντας ως προτεραιότητα τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος σε κάθε στάδιο της παραγωγής. Με στόχο το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2040, η εταιρεία έχει ήδη μειώσει τις εκπομπές CO₂ κατά 19% την τελευταία εξαετία, χάρη σε στοχευμένες ενεργειακές παρεμβάσεις στις μονάδες της σε Σίνδο Θεσσαλονίκης και Ριτσώνα Ευβοίας. Μόνο το 2024, οι παρεμβάσεις αυτές απέφεραν εξοικονόμηση σχεδόν 1.000 MWh.
Την ίδια στιγμή, αναγνωρίζοντας τη σημασία του νερού ως πολύτιμου φυσικού πόρου και βασικού συστατικού της μπύρας, η εταιρεία εφαρμόζει καινοτόμες πρακτικές εξοικονόμησης και επαναχρησιμοποίησης, επιτυγχάνοντας μείωση και πάλι 19% στην κατανάλωση του κατά την τελευταία εξαετία. Παράλληλα, με συγκεκριμένες τεχνικές παρεμβάσεις μέσα στο 2024, εξασφάλισε μείωση στην κατανάλωση νερού κατά 8.500 κυβικά μέτρα ετησίως, αποδεικνύοντας ότι η υπεύθυνη ζυθοποίηση δεν είναι απλώς υπόσχεση, αλλά καθημερινή πράξη με μετρήσιμα αποτελέσματα.
Πιο “πράσινες” πρώτες ύλες και συσκευασίες
Η βιωσιμότητα, όμως, δεν σταματά στις εγκαταστάσεις. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεργάζεται με προμηθευτές που τηρούν αυστηρά πρότυπα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, ενώ έχει θέσει ως στόχο, έως το 2040, το 100% των πρώτων υλών της να προέρχεται από βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας.
Στις συσκευασίες, η πρόοδος είναι επίσης εμφανής, καθώς η εταιρεία υιοθετεί μια κυκλική στρατηγική στον σχεδιασμό τους, δίνοντας έμφαση τόσο στην ενίσχυση της ανακυκλωσιμότητας, όσο και στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά την παλετοποίηση ή του νέου πλαστικού σε shrink films και βαρέλια DraughtMaster. Σε μια εποχή όπου η επαναχρησιμοποίηση των συσκευασιών αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε λύσεις όπως οι επιστρεφόμενες γυάλινες φιάλες και το αλουμίνιο – ένα υλικό που, σε αντίθεση με το πλαστικό, μπορεί να ανακυκλώνεται επανειλημμένα χωρίς απώλεια των ιδιοτήτων του.
Υπεύθυνη Κατανάλωση που αποδεικνύεται στην πράξη
Η υπεύθυνη κατανάλωση βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, αναγνωρίζοντας τον ρόλο της στην προώθηση ενός υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου ζωής. Η Πολιτική Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Ομίλου Carlsberg, την οποία ακολουθεί πιστά, προάγει τη διαφάνεια, την ειλικρίνεια και την ασφάλεια. Με δέσμευση που αποτυπώνεται σε κάθε επίπεδο λειτουργίας, η εταιρεία διασφαλίζει ότι το 100% των προϊόντων της φέρει μηνύματα υπεύθυνης κατανάλωσης, ενώ το σύνολο των επικοινωνιακών της ενεργειών απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικο κοινό.
Παράλληλα, ενισχύει συνεχώς το χαρτοφυλάκιό της με επιλογές χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, προσφέροντας εναλλακτικές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει, παράλληλα, τοποθετήσει αλκοολόμετρα (Interlock System) στο σύνολο των εταιρικών της οχημάτων, μία πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα και πολύ σημαντική πρωτοβουλία, που υπογραμμίζει τη σημασία της ασφαλούς μετακίνησης, με έμφαση στους ίδιους τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενές της.
Για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο
Στην πράξη, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποδεικνύει ότι μια μπύρα μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από δροσιστική — μπορεί να είναι μέρος της λύσης. Με σταθερή επένδυση σε υποδομές, επιλογές που σέβονται τον άνθρωπο και το περιβάλλον, και με διαρκή εξέλιξη, η εταιρεία φέρνει τη βιωσιμότητα πιο κοντά στο ποτήρι μας.
Άλλωστε, όπως δηλώνει και ο εταιρικός της σκοπός: ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο!
Όλες οι παραπάνω δράσεις αποτυπώνονται στον ESG Απολογισμό για το 2024, ο οποίος δημοσιεύτηκε πρόσφατα και συγκεντρώνει την πρόοδο και τις δεσμεύσεις της εταιρείας στο σύνολο των θεμάτων βιώσιμης ανάπτυξης. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr