
H JTI είναι μια παγκόσμια εταιρεία με ισχυρή ιαπωνική ταυτότητα, αφοσιωμένη στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος
Ένα νέο εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας που συνδυάζει τη γαστρονομία με τη φιλοσοφία της mindful cuisine, αξιοποιώντας εποχικά και τοπικά υλικά μέσα από δημιουργικά twists -με σεβασμό στην παράδοση και τη βιωσιμότητα.
Sponsored Content
Το εστιατόριο αναμένεται να ανοίξει σύντομα στο Γκάζι, επί της οδού Βουτάδων 36, αναδεικνύοντας τις ελληνικές και μεσογειακές γεύσεις μέσα από μια σύγχρονη, αυθεντική και συνειδητή ματιά. Η φιλοσοφία του βασίζεται στη mindful cuisine — μια προσέγγιση που δίνει έμφαση στην εποχικότητα, την τοπικότητα και τη συνειδητή επιλογή πρώτων υλών, τόσο στη δημιουργία όσο και στην απόλαυση του φαγητού.
Τη γαστρονομική ταυτότητα του Kykloi by Priceless επιμελείται ο σεφ Παύλος Κυριάκης, βραβευμένος με αστέρι Michelin για τη δουλειά του στο The Zillers, με εμπειρία σε κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας και του εξωτερικού. Ο γνωστός σεφ επανασυστήνει αγαπημένες γεύσεις με δημιουργική φρεσκάδα, διατηρώντας τη σύνδεση με την ελληνική παράδοση. Εποχικά υλικά, γνώριμες γεύσεις με σύγχρονο twist, ξεχωριστή ατμόσφαιρα και λιτή κομψότητα συνθέτουν έναν χώρο που φιλοδοξεί να αποτελέσει σταθερό σημείο αναφοράς για τη γαστρονομική Αθήνα.
Παράλληλα, το Kykloi by Priceless αποτελεί και την «καρδιά» του προγράμματος ReStart -της κοινωνικής πρωτοβουλίας της Mastercard που υποστηρίζει την επαγγελματική και κοινωνική ένταξη ατόμων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, μέσα από την εκπαίδευση και την απασχόληση στον τομέα της εστίασης. Μέρος της ομάδας του εστιατορίου αποτελείται από αποφοίτους του προγράμματος, οι οποίοι θα εργάζονται στο πλάι του σεφ και της ομάδας του. Μια αυθεντική απόδειξη ότι η γαστρονομία μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός ευκαιρίας και κοινωνικής ενδυνάμωσης.
Το Kykloi by Priceless είναι η ζωντανή έκφραση όλων όσων εκφράζει η Mastercard: εμπειρίες με ουσία, καινοτομία με περιεχόμενο και σύνδεση με τους ανθρώπους μέσα από όσα αγαπούν. Δεν πρόκειται για μια εμπορική επένδυση στον χώρο της εστίασης, αλλά για έναν χώρο που ενσωματώνει βασικούς πυλώνες του brand -με αυθεντικότητα, συνέπεια και θετικό κοινωνικό αποτύπωμα.
Με το Kykloi by Priceless, η Mastercard δεν εγκαινιάζει απλώς ένα νέο εστιατόριο στην Αθήνα, αλλά επαναπροσδιορίζει την έννοια της γαστρονομικής εμπειρίας -με γεύση, αισθητική και σκοπό.