
Ο Λιούις επέστρεψε με στιλ στο φημισμένο γκαλά του MET στη Νέα Υόρκη. Φέτος, μάλιστα, ήταν μέσα στους συμπροεδρεύοντες της διοργάνωσης.
Ο Λιούις επέστρεψε με στιλ στο φημισμένο γκαλά του MET στη Νέα Υόρκη. Φέτος, μάλιστα, ήταν μέσα στους συμπροεδρεύοντες της διοργάνωσης.
Ιδιαίτερα ενοχλημένος είναι ο παγκόσμιος Πρωταθλητής με τις ενέργειες της FIA, με το… φυτίλι να δείχνει ότι ήδη έχει ανάψει…
Ο αγώνας του Μαϊάμι δικαιολόγησε πλήρως τον χαρακτηρισμό του «τσίρκου» που αποδίδεται στην F1. Τα είχε όλα. Από… θηρία ανήμερα και θηριοδαμαστές μέχρι και αγαπημένους σαλτιμπάγκους.
Την τελευταία του πνοή άφησε χθες ο Γιόχεν Μας έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο. Ο πρώην οδηγός F1, νικητής των 24 ωρών του Λε Μαν και μέντορας του Μίχαελ Σουμάχερ ήταν 78 ετών.
Ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε την τέταρτη φετινή του νίκη κάνοντας τα πάντα σωστά από την αρχή ως το τέλος. Οι Νόρις και Ράσελ στο podium, τέταρτος ο Φερστάπεν.
Ο Μαξ Φερστάπεν μας έδωσε έναν ακόμη εκπληκτικό γύρο σε κατατακτήριες φέτος κερδίζοντας τις McLaren και παίρνοντας την τρίτη του pole μέσα στη σεζόν.
Το ενδιαφέρον των διεθνών μέσων στράφηκε πρόσφατα στο γεγονός ότι ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε στο Λονδίνο για δημόσια εμφάνιση και όχι στα κεντρικά γραφεία της Ferrari στο Μαρανέλο.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ παραμένει σε μακρά ανάρρωση έπειτα από το σοβαρό ατύχημα στο σκι το 2013, με την οικογένειά του να φροντίζει ώστε να λαμβάνει την καλύτερη δυνατή περίθαλψη σε ιδιωτικό περιβάλλον.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ, επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, είναι εδώ και περισσότερο από δέκα χρόνια στη σκιά, μετά το σοβαρό ατύχημα που υπέστη κάνοντας σκι στις Άλπεις, τον Δεκέμβριο του 2013.
Ο Μαξ Φερστάπεν μετέτρεψε την εκπληκτική χθεσινή του pole σε νίκη μέσα στο σπίτι της Honda. Κράτησε τις McLaren πίσω του και ολοκλήρωσε μία από τις μεγαλύτερες εμφανίσεις της καριέρας του.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε με έναν μαγικό γύρο να κερδίσει τις McLaren στην Σουζούκα και να πάρει την pole position για τον αυριανό αγώνα! Δεύτερος ο Νόρις, μπροστά από τον Πιάστρι.
Τα μονοθέσια των Λεκλέρ και Γκασλί ζυγίστηκαν κάτω από το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος με συνέπεια τον αποκλεισμό τους. Επιπλέον η Ferrari του Χάμιλτον παρουσίασε υπερβολική φθορά πατώματος.