Αλλάζεις πάροχο ενέργειας και κερδίζεις σε όλα: έλεγχο, ασφάλεια, καθημερινή ευκολία

Με ηγετική παρουσία στην ελληνική αγορά και περισσότερους από 600.000 πελάτες, η Protergia αποτελεί τον μεγαλύτερο ιδιώτη πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες λύσεις που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητά σου.


Sponsored Content

Η καθημερινότητά μας διαμορφώνεται από μικρές επιλογές που, συχνά, κάνουν μεγάλη διαφορά. Έτσι, όταν ανανεώνουμε τον χώρο μας ή απλώς οργανώνουμε καλύτερα τη ρουτίνα μας, σκεφτόμαστε  όλα αυτά που μας εξυπηρετούν και προσθέτουν αξία στην καθημερινότητά μας. Ακόμα και η ενέργεια που χρησιμοποιούμε, μπορεί να γίνει πιο απλή, πιο έξυπνη, πιο συμφέρουσα. Γιατί όταν οι διαδικασίες γίνονται πιο εύκολες, μένει περισσότερος χώρος για όλα αυτά που έχουν πραγματική σημασία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Protergia, η ενέργεια της METLEN Energy & Metals, προσφέρει στους καταναλωτές τα πιο καινοτόμα και ανταγωνιστικά προϊόντα, καθώς και τις πιο σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες ενέργειας. Σε μια αγορά ενέργειας που διαρκώς αλλάζει, η Protergia αποτελεί τη ζώνη ασφαλείας που αναζητούν οι καταναλωτές, με προϊόντα που σχεδιάζονται σύμφωνα με τις ανάγκες και τις συνθήκες της εποχής, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία ενέργειας υψηλού επιπέδου.


Με βασικούς άξονες δράσης τον πελάτη, την ανάγκη για καινοτομία, τη βιωσιμότητα και με στόχο την εξασφάλιση της σιγουριάς και της ασφάλειας, η Protergia προσφέρει λύσεις και ταυτόχρονα επιβραβεύει τους πελάτες της, με κάθε ευκαιρία. Με το Protergia Powergiving έκανε τη διαφορά μιας και πρόκειται για την πιο εντυπωσιακή πρωτοβουλία επιβράβευσης από ιδιωτική εταιρεία ενέργειας. Πρόκειται για μηνιαίες κληρώσεις για όλο το 2025 με 111 νικητές κάθε μήνα, εκ των οποίων ο 1ος νικητής κερδίζει 50.000€ μετρητά, οι επόμενοι 10 τυχεροί κερδίζουν από 5.000€ μετρητά και 100 τυχεροί τον λογαριασμό της ενέργειάς τους για όλη τη χρονιά.

Στην Protergia, ο πελάτης έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει ότι διαδικασίες που μέχρι τώρα φάνταζαν πολύπλοκες και χρονοβόρες, γίνονται με μερικά απλά βήματα. Τέτοιες διαδικασίες είναι: Η αλλαγή παρόχου, η νέα ηλεκτροδότηση, η επανασύνδεση, ο διακανονισμός πληρωμών.


Πόσο εύκολη είναι η διαδικασία για νέα σύμβαση/ Εκπροσώπηση;
Για να γίνει κάποιος πελάτης Protergia, η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη χωρίς διακοπή ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ κατά τη διαδικασία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο ενδιαφερόμενος είναι να καλέσει στο 18311, να επισκεφθεί 1 από τα 85 καταστήματα Protergia ή να επισκεφθεί το protergia.gr και ένας σύμβουλος ενέργειας θα του προτείνει το κατάλληλο πρόγραμμα με βάση το ενεργειακό του προφίλ. Σε σχέση με τα δικαιολογητικά χρειάζεται να έχει διαθέσιμα ένα επίσημο έγγραφο ταυτοποίησης πχ. ταυτότητα, διαβατήριο κτλ., τον τελευταίο λογαριασμό της παροχής και αν νοικιάζει το χώρο θα πρέπει να έχει το μισθωτήριο. Τέλος, υπογράφει την αίτηση του προγράμματος της επιλογής του. Ο πελάτης θα καταλάβει εύκολα και άμεσα ότι έγινε η αλλαγή αφού θα λάβει τελικό λογαριασμό από τον προηγούμενο προμηθευτή και welcome SMS από την Protergia καθώς και τον 1ο λογαριασμό Protergia, μετά από λίγο καιρό.


Νέα ηλεκτροδότηση άμεσα
Στην περίπτωση νέας ηλεκτροδότησης ο πελάτης τα μόνα που χρειάζεται να έχει διαθέσιμα είναι: έγγραφο ταυτοποίησης πχ. φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου, ενεργό δίπλωμα οδήγησης κτλ, τη Σύμβαση Σύνδεσης με ΔΕΔΔΗΕ, και το ενεργό μισθωτήριο συμβόλαιο μόνο αν η σύμβαση ΔΕΔΔΗΕ είναι σε διαφορετικά στοιχεία με την σύμβαση προμήθειας.


Η αλλαγή παρόχου, στοιχείων ή επανασύνδεσης είναι πολύ απλή!
Και σε αυτή την περίπτωση τα βήματα είναι απλά, ο πελάτης χρειάζεται να έχει φωτοτυπία ταυτότητας ή άλλο επίσημο έγγραφο ταυτοποίησης, αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού (στην περίπτωση της επανασύνδεσης είναι ο Τελικός Εκκαθαριστικός Λογαριασμός- και κατάθεση υπεύθυνης δήλωσης εγκαταστάτη ΥΔΕ)- για τις περιπτώσεις που η παροχή δεν έχει ενεργή ΥΔΕ, που γίνεται και ηλεκτρονικά) ή συμβόλαιο αγοράς ή Ε9 με αναγραφόμενο τον αριθμό παροχής ή Μισθωτήριο taxisnet.


Διακανονισμός πληρωμών; Όλα γίνονται όταν έχεις Protergia!
Για τη διαδικασία διακανονισμού πληρωμών, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 18311, να επισκεφθεί 1από τα 85 καταστήματα Protergia ή να προχωρήσει το αίτημα του μέσω της εφαρμογής Protergia app. Οι ενεργειακοί σύμβουλοι τόσο από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών όσο και από τα καταστήματα Protergia προτείνουν πλάνο διακανονισμού στον πελάτη ενώ αν ο ίδιος επιλέξει να το κάνει μόνος του μπορεί να αιτηθεί πλάνο μέσα από το Protergia App και εφόσον πληροί της προϋποθέσεις, το αίτημα του καταχωρείται στα συστήματα μας.


Επίσης, στην Protergia ο πελάτης λειτουργεί και αυτόνομα ώστε να έχει τον πλήρη έλεγχο των λογαριασμών του. Μια τέτοια λειτουργία είναι το «Μέτρα Μόνος σου» μέσα από την οποία ο καταναλωτής καταχωρεί τις ενδείξεις του και πληρώνει μόνο για ό,τι καταναλώνει χωρίς πρόσθετες χρεώσεις και έναντι λογαριασμούς. Απλά κατεβάζει την εφαρμογή Protergia App, μπαίνει στο κατάλληλο section και καταχωρεί τις μηνιαίες του ενδείξεις. Αν θέλει μπορεί να το κάνει και τηλεφωνικά στο 18311 πατώντας στο αυτοματοποιημένο μενού την Επιλογή 1.

Βασικός γνώμονας δράσης της Protergia είναι η εμπειρία του πελάτη. Με βάση τα αποτελέσματα της πρόσφατης Έρευνας Ικανοποίησης Protergia τον Δεκ. 2024, φάνηκε ότι οι καταναλωτές αναγνωρίζουν την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση της εταιρείας, είτε αυτό αφορά την εξυπηρέτησή τους στα καταστήματα, είτε στο τηλεφωνικό κέντρο, είτε ακόμα και στην ικανοποίησή τους από την μορφή του λογαριασμού που λαμβάνουν και βλέπουν με μια ματιά όσα χρειάζεται να ξέρουν για τις χρεώσεις τους.


Στην Protergia οι πελάτες μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο της ενέργειάς τους ανά πάσα στιγμή γλυτώνοντας χρονοβόρες και δύσκαμπτες διαδικασίες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr