LIVE

Κορωνοϊός

Πρωτεΐνες: Για δυνατούς μύες αυτή είναι η καλύτερη ώρα να τις καταναλώνουμε

190903174423_OLD_WOMAN-1280x720

Μια πιο ισορροπημένη, τόσο από άποψης ποσότητας όσο και από άποψη διαμοιρασμού στα γεύματα, πρόσληψη πρωτεϊνών μπορεί να μειώσει τη μυϊκή μάζα που χάνεται κατά τη γήρανση, υποστηρίζουν οι επιστήμονες σε νέα τους μελέτη

Η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών στο πρωινό ή το μεσημεριανό γεύμα μπορεί να βοηθήσει τους μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους να διατηρήσουν τη μυϊκή τους μάζα σε προχωρημένη ηλικία. Το πρόβλημα, σύμφωνα με νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Birmingham που δημοσιεύθηκε στο Frontiers in Exercise and Sports Nutrition, είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι προσλαμβάνουν τις πρωτεΐνες τους χωρίς την απαραίτητη ισορροπία κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι μηχανισμοί του σώματος για την παραγωγή νέων μυών απαιτούν τακτική διέγερση προκειμένου να λειτουργούν αποτελεσματικά και η διέγερση αυτή συμβαίνει όταν καταναλώνουμε πρωτεΐνες. Οι μηχανισμοί αυτοί είναι λιγότερο αποδοτικοί στους γηραιότερους ανθρώπους, γι’αυτό και είναι απαραίτητο να τρώνε περισσότερες πρωτεΐνες για να έχουν την ίδια απόκριση με τους νεότερους.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης