Η μια και μοναδική άσκηση που οι trainers θεωρούν πως είναι η καλύτερη

sanida

Σφίξε τα οπίσθιά σου όση ώρα βρίσκεσαι στη στάση της σανίδας και κράτα επίσης σφιχτή την κοιλιά σου. Μόνο τότε η σανίδα γίνεται σωστά.

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που οι trainers θεωρούν πως είναι πολύ αποτελεσματικές αλλά μια άσκηση είναι αυτή η οποία ακούγεται συνέχεια και προτιμάται από τους ειδικούς.
Πρόκειται για το απλό και ταπεινό plank.

Ο λόγος που η σανίδα (plank) γενικά θεωρείται μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις είναι επειδή γυμνάζει όλο το σώμα και επειδή εκτός από το σώμα προκαλεί και το μυαλό. Και η αλήθεια είναι πως για να καταφέρεις να κάτσεις στη στάση της σανίδας για πολύ περισσότερο θα πρέπει να νικήσεις το μυαλό σου.

Αναπνοή
Όταν κάνεις, λοιπόν, τη σανίδα πρέπει να αναπνέεις. Πολλοί είναι εκείνοι που κρατάνε την αναπνοή τους κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ανέπνεε κανονικά και υπενθύμιζε στον εαυτό σου ότι δεν πρόκειται να πεθάνεις αν κάτσεις λίγο ακόμα. Μπορείς να το κάνεις!

Ποια σημεία του σώματος γυμνάζει
Δεν γυμνάζει μόνο τους κοιλιακούς! Γυμνάζει όλο το κορμί!

Δείτε στο βίντεο πώς θα κάνετε με επιτυχία τη σανίδα ακόμα και αν είστε αρχάρια



Διαβάστε περισσότερα για τη σανίδα στο keepup

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης