Εσωτερικό μηρών: Έτσι θα γυμνάσεις ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του σώματός σου

leg_gym

Το «walking lunge» τονώνει τους μηρούς, κάνει  τους υπόλοιπους μύες των ποδιών να «καίνε», σφίγγει τους γλουτούς, βελτιώνει την ισορροπία του σώματος.

Τι κι αν περνάς ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο κάνοντας pilates, yoga, αερόβια προπόνηση και ασκήσεις με βάρη; Υπάρχουν κάποια σημεία του σώματος που θεωρούνται πιο «δύσκολα» και σίγουρα ούτε εγώ έχω καταφέρει να τα γυμνάσω και να τα σμιλέψω όσο θα ήθελα.

Για παράδειγμα το εσωτερικό των μηρών. Σε έχει κάνει να αισθανθείς αρκετές φορές άβολα όταν φοράς κοντά φορέματα, παρά το γεγονός πως έχεις αδύνατα πόδια! Το σημείο αυτό είναι ιδιαίτερα χαλαρό και το λίπος που συγκεντρώνεται είναι επίμονο.

Προκειμένου να βελτιώσεις την εικόνα του αποφάσισα να σου δέιξω την άσκηση που πρέπει να εντάξεις στο ασκησιολόγιο σου τη λεγόμενη «walking lunge», δηλαδή τις προβολές ποδιών που γίνεται με ταυτόχρονο περπάτημα. Η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να εκτελεστεί σε οποιοδήποτε χώρο (στο γυμναστήριο, στο σπίτι, στο γήπεδο) αφού δεν απαιτεί κάποιο εξοπλισμό, αντιθέτως λειτουργεί με το βάρος του ίδιου το σώματος και την κίνηση που αυτό πραγματοποιεί.

Το «walking lunge» τονώνει τους μηρούς, κάνει  τους υπόλοιπους μύες των ποδιών να «καίνε», σφίγγει τους γλουτούς, βελτιώνει την ισορροπία του σώματος.

Διαβάστε περισσότερα στο keepup

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

criminal

Η επιδείνωση της εγκληματικότητας θα είναι πιο αισθητή σε εκείνες τις περιοχές που, ενώ παραδοσιακά έχουν πιο κρύους χειμώνες, η κλιματική αλλαγή θα τους κάνει πιο ήπιους