Τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 αναδεικνύουν τους πρωταθλητές της εξυπηρέτησης

EIEP_Awards_Family_Photo

Συμμετοχές στο στο www.csawards.gr 

Με προτεραιότητα την επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης στην ελληνική αγορά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για ένατη χρονιά φέτος, διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018, τον κορυφαίο θεσμό στην Ελλάδα, που αναδεικνύει τους … πρωταθλητές της εξυπηρέτησης. Οι εταιρείες, που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν και να παρουσιάσουν το έργο τους, μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους ηλεκτρονικά, μέσα από την πλατφόρμα www.csawards.gr, έως τις 15 Νοεμβρίου 2018.

Η πρωτοβουλία του ΕΙΕΠ, έχει γίνει ένας θεσμός, που, ακολουθώντας τα ευρωπαϊκά πρότυπα, κάθε χρόνο επιβραβεύει καινοτόμες και εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης του πελάτη, στοχεύοντας στη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο. Μάλιστα, στο πλαίσιο της διεθνούς αναγνώρισης των βραβείων, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι σε διαδικασία πιστοποίησης κατά ISO 9001. Οι εταιρείες μέσω της συμμετοχής τους, έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν το έργο τους αλλά και να διακριθούν γι’ αυτό, ενώπιων των σημαντικότερων παικτών της ελληνικής αγοράς.

Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλες τις επιχειρήσεις, είτε είναι μέλη του ΕΙΕΠ είτε όχι. Η υποβολή υποψηφιότητας πραγματοποιείται μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου. Μετά τη λήξη της υποβολής συμμετοχών, η κριτική επιτροπή επιλέγει τις 3 εταιρείες - φιναλίστ σε κάθε κατηγορία βράβευσης, ενώ ο μεγάλος νικητής κάθε κατηγορίας βραβεύεται σε μια λαμπερή τελετή στα μέσα Δεκεμβρίου. Οι κατηγορίες στις οποίες μπορούν να υποβάλουν τις συμμετοχές τους οι ενδιαφερόμενοι είναι οι εξής:

1. Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Customer Service Training)

2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation) - Μικρός Οργανισμός

3. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation) - Μεγάλος Οργανισμός

4. Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών – (Exceptions and Service Recovery)

5. Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service)

6. Επαγγελματίας της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών

7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Μικρός Οργανισμός

8. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Μεγάλος Οργανισμός

9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Μικρός Οργανισμός

10. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Μεγάλος Οργανισμός

11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς - Μικρός Οργανισμός

12. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς - Μεγάλος Οργανισμός

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

misty-copeland-under-armour-607x360-sl

Οι αθλητικές κακώσεις συμβαίνουν κατά την ενασχόληση με αθλήματα σε κλειστούς ή ανοικτούς χώρους ή κατά την διάρκεια άσκησης. Είναι το αποτέλεσμα ατυχημάτων, αναποτελεσματικής προπόνησης, κακής χρήσης των ειδικών προστατευτικών συσκευών ή ανεπαρκούς διάτασης και προθέρμανσης.

meningitis-sl-NEW-SL

Στην παιδική ηλικία, πιο συχνά μας απασχολεί το ροχαλητό, η άπνοια, η ελάττωση της ακοής, συμπτώματα τα οποία κυρίως οφείλονται στα μεγάλα κρεατάκια, στις συχνές φλεγμονές των αμυγδαλών και στην παρουσία υγρού στα αυτιά, γνωστή ως εκκριτική ωτίτιδα

ipa98

Σχεδόν το 45% των ενηλίκων που ερωτήθηκαν από ερευνητές του Πανεπιστημίου Κορνέλ δήλωσε ότι ένας γονέας, σύντροφος, παιδί, αδελφός ή αδελφή φυλακίστηκε τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του, περνώντας τουλάχιστον μια νύχτα στη φυλακή