Γιατί πεινάω συνέχεια;

foto-konta-peinao

Η πιο κοινή αιτία της επίμονης πείνας είναι η αυξημένη κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως αυτοί που λαμβάνουμε από τα γλυκά, τα έτοιμα αρτοποιήματα και τα πρόχειρα γεύματα

Οι διατροφικές μας συνήθειες, η ψυχολογική μας κατάσταση αλλά και τα επίπεδα ενυδάτωσης του οργανισμού μας είναι μερικοί από τους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν το αίσθημα της πείνας.

Η πιο κοινή αιτία της επίμονης πείνας είναι η αυξημένη κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως αυτοί που λαμβάνουμε από τα γλυκά, τα έτοιμα αρτοποιήματα και τα πρόχειρα γεύματα. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες διασπώνται γρήγορα στον οργανισμό, ανεβάζοντας απότομα τα επίπεδα του σακχάρου.

Αυτή η απότομη αύξηση ακολουθείται σε σύντομο χρονικό διάστημα από απότομη πτώση και τότε είναι που «χτυπά» η πείνα ή η λιγούρα.

Η αντικατάσταση των επεξεργασμένων υδατανθράκων με υδατάνθρακες από προϊόντα ολικής άλεσης συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου του αίματος και κατ’ επέκταση στον καλύτερο έλεγχο των επιπέδων ενέργειας και της πείνας. Τροφές που συμβάλλουν στο αίσθημα του κορεσμού είναι επίσης το αυγό, η σόγια και το άπαχο κρέας.

Διαβάστε περισσότερα στο kontasou.com

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

zaxari

Σύμφωνα όμως με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η κατανάλωση της ζάχαρης δεν πρέπει να ξεπερνά τις 100 θερμίδες ημερησίως

santorini-krouz2

Επικαλείται έρευνα που έδειξε ότι οι εκπομπές αερίων βρέθηκαν να είναι έως και 17 φορές υψηλότερες σε σχέση με ό,τι θα περίμενε κανείς ακόμα και σε έναν πολυσύχναστο δρόμο με αυτοκίνητα

34