6 απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις για να αυξήσεις το στήθος σου

Push-ups-can-build-up-the-muscles-behind-the-boobs

Τι ασκήσεις πρέπει να κάνετε

Θα ξεκινήσουμε αυτό το άρθρο με κάτι δυσάρεστο. Δυστυχώς, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό γυναικών σε όλο τον κόσμο δεν είναι ευχαριστημένες με το μέγεθος του στήθους τους. Δεν θα συζητήσουμε για τις αιτίες πίσω από αυτό. Γεγονός είναι ότι πολλές από αυτές τις γυναίκες προτίθενται να μπουν κάτω από το νυστέρι και να κάνουν μια εγχείρηση αύξησης στήθους.

Αυτός είναι ένας τρόπος, φυσικά. Αλλά υπάρχει και ένας άλλος τρόπος να βελτιώσεις κατά πολύ την εμφάνιση του στήθους σου. Ναι, καλά το μάντεψες: γυμναστική.

Αλλά μπορεί η γυμναστική πραγματικά να αυξήσει το στήθος σου;

Η άσκηση αναγκάζει το στήθος σου να αναπτυχθεί. Με συγκεκριμένη γυμναστική, μπορείς να χτίσεις τους θωρακικούς μύες, προϋποθέτει όμως να κάνεις τις σωστές ασκήσεις.

Οι ειδικοί από το iconfitness.gr μας δίνουν τα φώτα τους:
1. Δούλεψε αυτά τα πους – απς
Όπως θα έχεις καταλάβει μέχρι τώρα, αυτός είναι ο πιο παραδοσιακός τρόπος να εξασκήσεις την περιοχή του στήθους σου. Πώς να τα κάνεις: ξεκίνα βάζοντας και τις δύο παλάμες σου στο πάτωμα, με τα δύο χέρια και πόδια σε απόσταση ίση με το φάρδος των ώμων. Τώρα έρχονται τα δύσκολα: χαμήλωσε το σώμα σου λυγίζοντας τους αγκώνες, και μετά σπρώξε τον εαυτό σου πάνω πάλι. Αν σου είναι πολύ δύσκολο να στηρίζεσαι στα δάχτυλα των ποδιών σου, μπορείς να γονατίζεις καθώς κάνεις τα πους-απς.

Διαβάστε τη συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

depressed

Σύμφωνα με έρευνα του Βασιλικού Οργανισμού Γενικών Γιατρών, οι μισοί ασθενείς υποστηρίζουν ότι η ψυχική υγεία του ανησυχεί περισσότερο – Έπονται οι ασθένειες του αναπνευστικού, τα μυοσκελετικά και τα προβλήματα στον μεταβολισμό

pregnancy-test

Η υπογονιμότητα είναι ένα σχετικά συχνό πρόβλημα αλλά επίσης είναι και ένα γεγονός που αγγίζει βαθιά την ψυχή των ζευγαριών που εμπλέκονται σε αυτό

1