Διαφήμιση για ξυραφάκια έγραψε ιστορία δείχνοντας για πρώτη φορά γυναίκες με... τρίχες

Διαφήμιση για ξυραφάκια έγραψε ιστορία δείχνοντας για πρώτη φορά γυναίκες με... τρίχες

Αν το σκεφτεί κανείς, εκαναν απλώς... το αυτονόητο

trixoules
Αν το σκεφτεί κανείς είναι πραγματικά παράλογο: Όλες οι διαφημίσεις για ξυραφάκια μέχρι σήμερα, ακόμα και αυτές που απευθύνονται σε γυναίκες (αφού το ξύρισμα παραμένει από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους αποτρίχωσης) προωθούσαν τα προϊόντα τους χωρίς να έχουν δείξει ποτέ μια εκπρόσωπο του ωραίου φύλου που πραγματικά... να τα χρειάζεται.

Σκεφτείτε το: Οι σκηνές των περισσότερων διαφημιστικών δείχνουν ξυραφάκια να «γλιστρούν» πάνω σε απόλυτα μεταξένιες γυναικείες μασχάλες σε γάμπες, χωρίς ίχνος τρίχας.

Αυτό τουλάχιστον μέχρι σήμερα, αφού μια εταιρεία αποφάσισε έξυπνα να ακολουθήσει μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση στην καμπάνια της.

Η διαφημιστική εκστραρεία της εταιρεία Billie ονομάζεται Project Body Hair και κάνει το προφανές: δείχνει γυναίκες με τριχοφυία, που αισθάνονται άνετα με το σώμα τους και δεν φοβούνται να το δείξουν όπως είναι στην φυσική του κατάσταση.

«Η προβολή αποκλειστικά γυναικών με άτριχα μεταξένια πόδια είναι ένας παρωχημένος τρόπος απεικόνισης. Η εταιρεία μας πίστευε πάντα ότι το ξύρισμα είναι θέμα επιλογής για μια γυναίκα. Πρόκειται για τις δικές σου τρίχες και κανείς δεν μπορεί να σου πει τι θα τις κάνεις. Χαιρόμαστε πολύ που η καμπάνια μας αλλάζει τον μονοδιάστατο τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες εκπροσωπούνται στα ΜΜΕ», δηλώνει η συνιδρύτρια της εταιρείας, Georgina Gooley.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης