Διαφήμιση για ξυραφάκια έγραψε ιστορία δείχνοντας για πρώτη φορά γυναίκες με... τρίχες

trixoules

Αν το σκεφτεί κανείς, εκαναν απλώς... το αυτονόητο

Αν το σκεφτεί κανείς είναι πραγματικά παράλογο: Όλες οι διαφημίσεις για ξυραφάκια μέχρι σήμερα, ακόμα και αυτές που απευθύνονται σε γυναίκες (αφού το ξύρισμα παραμένει από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους αποτρίχωσης) προωθούσαν τα προϊόντα τους χωρίς να έχουν δείξει ποτέ μια εκπρόσωπο του ωραίου φύλου που πραγματικά... να τα χρειάζεται.

Σκεφτείτε το: Οι σκηνές των περισσότερων διαφημιστικών δείχνουν ξυραφάκια να «γλιστρούν» πάνω σε απόλυτα μεταξένιες γυναικείες μασχάλες σε γάμπες, χωρίς ίχνος τρίχας.

Αυτό τουλάχιστον μέχρι σήμερα, αφού μια εταιρεία αποφάσισε έξυπνα να ακολουθήσει μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση στην καμπάνια της.

Η διαφημιστική εκστραρεία της εταιρεία Billie ονομάζεται Project Body Hair και κάνει το προφανές: δείχνει γυναίκες με τριχοφυία, που αισθάνονται άνετα με το σώμα τους και δεν φοβούνται να το δείξουν όπως είναι στην φυσική του κατάσταση.

«Η προβολή αποκλειστικά γυναικών με άτριχα μεταξένια πόδια είναι ένας παρωχημένος τρόπος απεικόνισης. Η εταιρεία μας πίστευε πάντα ότι το ξύρισμα είναι θέμα επιλογής για μια γυναίκα. Πρόκειται για τις δικές σου τρίχες και κανείς δεν μπορεί να σου πει τι θα τις κάνεις. Χαιρόμαστε πολύ που η καμπάνια μας αλλάζει τον μονοδιάστατο τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες εκπροσωπούνται στα ΜΜΕ», δηλώνει η συνιδρύτρια της εταιρείας, Georgina Gooley.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

SNAK

Και το χαρί υγείας ή σερβιέτα είναι κάτι χρηστικό. Πρέπει να μας δείχνουν πως χρησιμοποιείται?

@Aris

Aυτό που σας παρουσιάζουμε είναι αυτό που επέβαλαν τα ΜΜΕ, το mainstream και στην τελική , αυτό που συνηθίσατε και περιμένετε. ΄Αμα αρχίσουμε να σκάμε μύτη όλες χωρίς αποτρίχωση, μακιγιάζ, περιποιημένο μαλλί, 'θηλυκά" αξεσουάρ κοκ, θα το αποδεχτείς; Mακάρι ωστόσο να ωριμάσουν τα πράγματα κάποια στιγμή, τόσο που ο καθένας και η καθεμιά να ορίζει το στυλ του ελεύθερα.

Aris

Δεν κανει αυτο η διαφημιση. Αυτο που κανει ειναι να υπνεθυμιζει στους ανδρες το αυτονοητο. Οτι οι γυναικες ειναι το ιδιο αηδιαστικες με εμας και δεν εχουμε καμια διαφορα υπο αυτη την εννοια. Η πραγματικοτητα ειναι πολυ διαφορετικη απο αυτη που μας παρουσιαζουνε. Μην το ξεχνατε αυτο παιδια οταν βγαινετε εξω 🙂

f3fd

επισης και το προτυπο της καθαρής και μοσχομυριστής γυναικας ειναι ξεπερασμένο, προτεινω μια καμπανια υπέρ της απλυσιάς. Το σλογκαν του Ουδεπόποτα "εμπρός πισω" απο μια χιουμοριστική ατακα εχει αρχίσει και γινεται με τον καιρό ολο και πιο επικαιρη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

thelei-na-kanei-tatouz_b-sl

Σε έρευνα που έγινε σε γυναίκες από 18 έως 51 ετών, μόνο το 10 % των ερωτηθέντων γνώριζε πως η ορμόνη LH είναι χρήσιμη στη διάγνωση της περιόδου της ωορρηξίας, ενώ το 38,7 % δήλωσε ότι βασίζονται στις αλλαγές στο σώμα τους για να γνωρίζουν τη στιγμή της μέγιστης γονιμότητας.

KILO

Πώς θα αναθεωρηθεί ξανά το Διεθνές Σύστημα Μονάδων (SI)  αυτή την εβδομάδα στις Βερσαλλίες της Γαλλίας -  Η αναμενόμενη αναθεώρηση έχει ως στόχο να κάνει τις μονάδες μέτρησης πιο σταθερές και αξιόπιστες σε βάθος χρόνου

1