Αυτές τις ασκήσεις κάνει η Madonna για να είναι πάντα σε φόρμα

madonna-diet

Mπορείς να τις κάνεις και εσύ στο σαλόνι σου

Καθώς κοιτούσα ένα από τα πιο πρόσφατα videoclip της Madonna ενστικτωδώς πάτησα στο google “madonna workout”. Οι δημοσιεύσεις που μου εμφάνισε ήταν πολλές αλλά επέλεξα να σου δείξω 6 ασκήσεις που κάνει η 58χρονη τραγουδίστρια τις οποίες μπορείς να δοκιμάσεις και εσύ στο σπίτι σου.

Ο personal trainer της Madonna, Craig Smith, λέει σχετικά: “Αυτές οι ασκήσεις γυμνάζουν όλο το σώμα ενώ η Madonna της συνοδεύει και με υψηλής έντασης αερόβια άσκηση”.

Το μόνο που θα χρειαστείς για να τις κάνεις και εσύ είναι δύο βαράκια των 1,5-3 κιλών.

Πώς δουλεύει: Κάνε κάθε άσκηση για 60 δεύτερα. Ξεκουράσου για άλλα 60 δεύτερα και επανέλαβε για ακόμα 2-3 φορές ξεκουράζοντας το σώμα σου για 60 δεύτερα ανάμεσα σε κάθε άσκηση.

Squat to Dumbbell Swing with Chest Fly
Ξεκίνα με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Κράτα τα βαράκια στα χέρια και κάνε ένα σκουότ (κάθισμα). Σήκω και άνοιξε τα χέρια σου στο ύψος των ώμων. Κλείσε τα χέρια στο ύψος των ώμων και κατέβασέ τα κάτω. Όλο αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς σε 60 δεύτερα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diskokili

Η αρχική αιτία της δισκοκήλης είναι η εκφύλιση του δίσκου, που σχεδόν πάντα προηγείται- Με την πάροδο της ηλικίας, ο πηκτοειδής πυρήνας χάνει την περιεκτικότητα του σε νερό και παύει να λειτουργεί ως ασυμπίεστο κολλοειδές