Αυτές τις ασκήσεις κάνει η Madonna για να είναι πάντα σε φόρμα

madonna-diet

Mπορείς να τις κάνεις και εσύ στο σαλόνι σου

Καθώς κοιτούσα ένα από τα πιο πρόσφατα videoclip της Madonna ενστικτωδώς πάτησα στο google “madonna workout”. Οι δημοσιεύσεις που μου εμφάνισε ήταν πολλές αλλά επέλεξα να σου δείξω 6 ασκήσεις που κάνει η 58χρονη τραγουδίστρια τις οποίες μπορείς να δοκιμάσεις και εσύ στο σπίτι σου.

Ο personal trainer της Madonna, Craig Smith, λέει σχετικά: “Αυτές οι ασκήσεις γυμνάζουν όλο το σώμα ενώ η Madonna της συνοδεύει και με υψηλής έντασης αερόβια άσκηση”.

Το μόνο που θα χρειαστείς για να τις κάνεις και εσύ είναι δύο βαράκια των 1,5-3 κιλών.

Πώς δουλεύει: Κάνε κάθε άσκηση για 60 δεύτερα. Ξεκουράσου για άλλα 60 δεύτερα και επανέλαβε για ακόμα 2-3 φορές ξεκουράζοντας το σώμα σου για 60 δεύτερα ανάμεσα σε κάθε άσκηση.

Squat to Dumbbell Swing with Chest Fly
Ξεκίνα με τα πόδια ανοιχτά στο ύψος των ώμων. Κράτα τα βαράκια στα χέρια και κάνε ένα σκουότ (κάθισμα). Σήκω και άνοιξε τα χέρια σου στο ύψος των ώμων. Κλείσε τα χέρια στο ύψος των ώμων και κατέβασέ τα κάτω. Όλο αυτό είναι μια επανάληψη. Κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς σε 60 δεύτερα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

schizophrenia

Οι επιστήμονες μελετούν την σχιζοφρένεια επί πολλά χρόνια, αλλά μόνο πρόσφατα βρέθηκε στο επίκεντρο της μελέτης η σχέση ανάμεσα στο μικροβίωμα του εντέρου και την ασθένεια

190218165229_42164564_l

Μια ρεαλιστική αποτύπωση του πώς το σεξ μετατρέπεται από απόλαυση σε επαχθές φορτίο μετά από κάποια ηλικία, αλλά και των παραγόντων υγείας που το υποβαθμίζουν

pushups_1a

Μετά την είδηση ότι τα push-ups αποτελούν δείκτη της καρδιαγγειακής μας υγείας, ήρθε η ώρα να μάθουμε πώς να τα κάνουμε σωστά ώστε να ενισχύσουμε τη δύναμή μας