Ο φοβερός και τρομερός Τυραννόσαυρος δεν μπορούσε να... βγάλει γλώσσα

t-rex

Λανθασμένες όλες οι αναπαραστάσεις σαρκοβόρων δεινοσαύρων που δείχνουν τη γλώσσα τους να πετάγεται απειλητικά έξω από το στόμα τους

Οι δεινόσαυροι και ιδίως οι Τυραννόσαυροι συνήθως απεικονίζονται ως τρομακτικά πλάσματα με κοφτερά δόντια, από τα οποία πετάγεται προς τα έξω μια τεράστια και αχόρταγη γλώσσα, όπως στις σημερινές σαύρες.

Όμως μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική μελέτη, που μελέτησε σε απολιθώματα την ανατομία του στόματος και ιδίως του υοειδούς οστού στη βάση της γλώσσας των δεινοσαύρων, κατέληξε στο -κάπως απογοητευτικό για τους γραφίστες και τους σκηνοθέτες χολυγουντιανών ταινιών τύπου «Τζουράσικ Παρκ»- συμπέρασμα ότι ο Τυραννόσαυρος, όσο τρομερός κι αν ήταν, δεν μπορούσε να...βγάλει γλώσσα.

Κατά πάσα πιθανότητα, σύμφωνα με τις νέες εκτιμήσεις, η γλώσσα του δεν ήταν πολύ κινητική, καθώς ήταν περιορισμένη στο βάθος του στόματός του, περίπου όπως στους σύγχρονους αλιγάτορες και κροκόδειλους.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τέξας στο Όστιν και της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών, με επικεφαλής αντίστοιχα την παλαιοντολόγο Τζούλια Κλαρκ και τον αναπληρωτή καθηγητή παλαιοντολογίας Ζιχένγκ Λι, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "PLoS One", δήλωσαν ότι είναι λανθασμένες όλες οι αναπαραστάσεις σαρκοβόρων δεινοσαύρων -του Τυραννόσαυρου συμπεριλαμβανομένου- που δείχνουν τη γλώσσα τους να πετάγεται απειλητικά έξω από το στόμα τους.

Εξαίρεση φαίνεται να αποτελούν φυτοφάγοι δεινόσαυροι, όπως ο Τρικεράτωψ, που είχε μακρύτερο υοειδές οστό και πιο κινητική γλώσσα.

Anonymous

Δεν υπηρξαν δεινοσαυροι , ειναι αλλο ενα "μπαλωμα" για να στηρηχθει η θεωρια της Εξελιξης του Δαρβινου.

Σπίρτο

Σωστόος! Φαντάζομαι πιστεύεις ότι μας ψεκάζουν κιόλας.

santorini-krouz2