10 καλοκαιρινοί εχθροί της εγκυμοσύνης

pregnant-1245703_1920

Οταν η ζέστη γίνεται αφόρητη...

1. Για να αντιμετωπίσετε δυσκολίες στον ύπνο… μπορείτε να κάνετε ένα μικρό περίπατο και κατά το βραδάκι, λίγο πριν ξαπλώσετε, και να απολαύσετε ένα δροσερό μπάνιο. Επίσης, καλό είναι να τρώτε δύο με τρεις ώρες πριν τον ύπνο. Το δείπνο σας πρέπει να είναι ελαφρύ και να συνοδεύεται από γάλα, τυρί ή γιαούρτι, μια που το ασβέστιο που περιέχουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα διευκολύνει τον ύπνο.

2. Ζέστη
Τον πρώτο καιρό της εγκυμοσύνης εξαιτίας των μεγάλων ορμονικών αλλαγών που συντελούνται στον οργανισμό εμφανίζονται έντονες φαγούρες. Η ζέστη και ο ιδρώτας τις κάνουν ακόμη εντονότερες. Μοναδική ανακούφιση και πάλι δεν είναι άλλη από ένα χλιαρό ντους και μια επάλειψη με κρέμα σώματος. Προτιμήστε τις φαρμακευτικές, άοσμες κρέμες και όχι αυτές του εμπορίου, που μπορεί να σας προκαλέσουν επιπρόσθετα δερματικά προβλήματα.

3. Κατακράτηση υγρών
Το πρήξιμο που εμφανίζεται τόσο στα πόδια όσο και στα χέρια οφείλεται κυρίως στην αύξηση του όγκου των υγρών που κυκλοφορούν στο σώμα. Η ορθοστασία και η κακή διατροφή επιδεινώνουν την κατάσταση. Επιπλέον, η ροή του αίματος είναι αυξημένη και όταν κάνει πολλή ζέστη το φαινόμενο αυτό εντείνεται.

Διαβάστε περισσότερα στο Kontasou

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

190422131118_post_trauma-1280x720

Μεγάλη η συμβολή Ελλήνων επιστημόνων στο σχεδιασμό ενός έξυπνου συστήματος που μπορεί να διακρίνει τη φωνή ενός ανθρώπου που πάσχει από μετατραυματική διαταραχή, από κάποιον που δεν έχει τέτοιο πρόβλημα

ekepy_argos

Άσκηση ετοιμότητας ευρείας κλίμακας ανάμεσα στους εργαζόμενους στο Γενικό Νοσοκομείο Σπάρτης και την Πυροσβεστική Οι ασκήσεις του ΕΚΕΠΥ συνεχίζονται σε Μολάους και Κύθηρα