Επτά ιδέες πρωινού με λίγα λιπαρά για περισσότερη ενέργεια

breakfast

Αν βαρέθηκες τα συνηθισμένα, δες εδώ ...

Αν βαρέθηκες τα συνηθισμένα, δες εδώ 7 επιλογές για να έχεις ποικιλία στο πρωινό μενού σου και να είστε οικογενειακώς ικανοποιημένοι, μικροί και μεγάλοι. Το καλύτερο; Όλα σου χαρίζουν ενέργεια και είναι με λίγα λιπαρά!
Μπορείς κάθε μέρα να έχεις και διαφορετικό πρωινό… Ρίξε μια ματιά παρακάτω.

1 φλιτζάνι γάλα με 1-2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη και μέλι και 1 φρούτο.
1 φλιτζάνι γάλα, 1 κομμάτι σπιτικό κέικ και 1 φρούτο.
1 φέτα ψωμί και 1 βραστό ασπράδι αβγού, 1 γιαούρτι με 1 κουταλάκι μέλι.
1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, ½ φλιτζάνι μούσλι με ½ φλιτζάνι γάλα ή γιαούρτι και 1 φέτα ψωμί με μαργαρίνη και μέλι.

Διαβάστε περισσότερα στο www.keepup.gr

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

balance

Η άσκηση ισορροπίας στο ένα πόδι με τα μάτια κλειστά αποτελεί, διαχρονικά, έναν από τους ισχυρότερους προγνωστικούς παράγοντες για τη διάρκεια ζωής ενός ατόμου

man_thinking

Οι άνδρες που είναι επιρρεπείς στην απιστία είναι πιο πιθανό να έχουν και απρεπή συμπεριφορά στον επαγγελματικό τους χώρο σύμφωνα με νέα έρευνα

skylokrasi

Μπορεί οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας να είναι πιεστικοί, όμως οφείλουμε να αφιερώσουμε στους σκύλους μας ουσιαστικό και ποιοτικό χρόνο, έτσι ώστε να διασφαλίζουμε τη σωματική, αλλά και πνευματική τους υγεία