Επτά ιδέες πρωινού με λίγα λιπαρά για περισσότερη ενέργεια

breakfast

Αν βαρέθηκες τα συνηθισμένα, δες εδώ ...

Αν βαρέθηκες τα συνηθισμένα, δες εδώ 7 επιλογές για να έχεις ποικιλία στο πρωινό μενού σου και να είστε οικογενειακώς ικανοποιημένοι, μικροί και μεγάλοι. Το καλύτερο; Όλα σου χαρίζουν ενέργεια και είναι με λίγα λιπαρά!
Μπορείς κάθε μέρα να έχεις και διαφορετικό πρωινό… Ρίξε μια ματιά παρακάτω.

1 φλιτζάνι γάλα με 1-2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη και μέλι και 1 φρούτο.
1 φλιτζάνι γάλα, 1 κομμάτι σπιτικό κέικ και 1 φρούτο.
1 φέτα ψωμί και 1 βραστό ασπράδι αβγού, 1 γιαούρτι με 1 κουταλάκι μέλι.
1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, ½ φλιτζάνι μούσλι με ½ φλιτζάνι γάλα ή γιαούρτι και 1 φέτα ψωμί με μαργαρίνη και μέλι.

Διαβάστε περισσότερα στο www.keepup.gr

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

flu_arthro

Με τους εκατοντάδες ιούς του κρυολογήματος να έχουν την τιμητική τους αυτό το διάστημα - όπως θα έχουν και τους επόμενους μήνες- και να μας περιτριγυρίζουν σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους, ο τρόπος για να θωρακιστεί κάποιος και να προστατευτεί από την επέλαση των χειμερινών ιών μπορεί να είναι απόλυτα... φυσικός, δηλαδή να προέρχεται από το πλούσιο "οπλοστάσιο" της φύσης, και συγκεκριμένα από τις κυψέλες και τους πληθυσμούς των μελισσών.

student_wake_up

μαθητές ωφελούνται πολλαπλώς, αν το σχολείο ξεκινά πιο αργά, αποκαλύπτει η μελέτη  - Πιο προσεκτικοί στα μαθήματα το επόμενο πρωί οι «υπναράδες» - Έκαναν κατά μέσο όρο δύο λιγότερες απουσίες μέσα στο σχολικό έτος

christmas-present

Το παραδοσιακό παιχνίδι, όπως ένα επιτραπέζιο, υπερτερεί έναντι του ψηφιακού, όσον αφορά τη σωστή ανάπτυξη των μικρών παιδιών, τονίζει η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής