Ξεκίνα να τρως άπαχη πρωτεΐνη αλλάζοντας αυτές τις 3 διατροφικές σου συνήθειες

proteini-apaxi-trofes

Αλλάζουμε συνήθειες, για να αλλάξουμε το σώμα μας

Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να λαμβάνεις την σωστή ποσότητα πρωτεΐνης μέσα στην ημέρα. Μην αρκείσαι σε μικρές ποσότητες και πες ναι στην σωστή, άπαχη πρωτεΐνη, που θα σε κρατήσει χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος και να σε ενισχύσει με ενέργεια μετά την προπόνηση σου.

Αν μέχρι στιγμής δεν ήξερες πως θα εμπλουτίσεις το διαιτολόγιο σου με άπαχη πρωτεΐνη, οι παρακάτω 3 διατροφικές επιλογές θα σου λύσουν τα χέρια. Διάβασε και πράξε ανάλογα. Δες πως θα μπορέσεις αλλάζοντας 3 διατροφικές συνήθειες να καταφέρεις να τρως περισσότερη άπαχη πρωτεΐνη.

Προτίμησε άπαχο κιμά
Ζήτησε να σου κόψουν κιμά από το κόντρα φιλέτο, που είναι το πιο άπαχο μέρος. Μια μερίδα 100 γραμμαρίων έχει 196 θερμίδες και μόνο 10 γραμμάρια λιπαρά. Εναλλακτικά ζήτα κιμά από το στρογγυλό, την σπάλα και το ποντίκι, που έχουν 231 θερμίδες και 15 γραμμάρια λιπαρά.

Διαβάστε περισσότερα στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

schizophrenia

Οι επιστήμονες μελετούν την σχιζοφρένεια επί πολλά χρόνια, αλλά μόνο πρόσφατα βρέθηκε στο επίκεντρο της μελέτης η σχέση ανάμεσα στο μικροβίωμα του εντέρου και την ασθένεια

190218165229_42164564_l

Μια ρεαλιστική αποτύπωση του πώς το σεξ μετατρέπεται από απόλαυση σε επαχθές φορτίο μετά από κάποια ηλικία, αλλά και των παραγόντων υγείας που το υποβαθμίζουν

pushups_1a

Μετά την είδηση ότι τα push-ups αποτελούν δείκτη της καρδιαγγειακής μας υγείας, ήρθε η ώρα να μάθουμε πώς να τα κάνουμε σωστά ώστε να ενισχύσουμε τη δύναμή μας