Έρευνα: Εντοπίστηκαν 20 γονίδια που «λένε» ότι θα γίνεις... τρανσέξουαλ

Δεν πρόκειται για επιλογή, αλλά για μία φυσική διαδικασία, τονίζει ο επικεφαλής της μελέτης, καταρρίπτοντας το επιχείρημα των επικριτών ότι «όλα είναι στο μυαλό»

Ομοφυλοφιλία... Είναι κάτι το φυσιολογικό, ή μία «παρεκτροπή», όπως υποστηρίζουν οι επικριτές της; Είναι κάτι που εξελίσσεται βάσει των νόμων της φύσης, ή τυχαίνει και εν πολλοίς εξαρτάται από τις επιρροές που θα δεχθεί το άτομο; Με άλλα λόγια, προβλέπεται στο ανθρώπινο γονιδίωμα ή είναι όντως μία... παρά φύση εξέλιξη; Την απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα επιχειρεί να δώσει ερευνητική ομάδα, η οποία ανακοίνωσε ότι βρήκε 20 γονίδια, μέσω των οποίων ο άνθρωπος εξελίσσεται σε... τρανσέξουαλ!

Η έρευνα της γενετίστριας Dr Ricki Lewis και των συνεργατών του πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 14 γυναικών, που έγιναν άντρες και σε 16 άντρες, που έγιναν γυναίκες. Ανακαλύφθηκαν, λοιπόν, 20 γονίδια, τα οποία «προβλέπουν» τη διαδικασία μετατροπής. Με άλλα λόγια, το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η ομοφυλοφιλία και κατ' επέκταση η αλλαγή φύλου, αποτελεί μία φυσική διαδικασία.

Όσοι ασκούν κριτική στους ομοφυλόφιλους, υποστηρίζουν ότι «όλα είναι στο μυαλό» και πως οι τρανσέξουαλ έχουν μεγάλα ψυχολογικά προβλήματα. Η έρευνα απέδειξε ακριβώς το αντίθετο. Η Dr Ricki Lewis καταρρίπτει τους παραπάνω ισχυρισμούς και λέει ότι είναι μία «φυσική διαδικασία», παρουσιάζοντας τα στοιχεία της μελέτης του ως επιχειρήματα.

Κατά την παρουσία της έρευνάς του στην Κοινωνία της Παραγωγικής Έρευνας, ο γενετιστής αποκάλυψε τα ευρήματά του για τα 20 γονίδια που ενδέχεται να συνδέονται με την εξέλιξη των ατόμων  σε τρανσέξουαλ. Τα συγκεκριμένα γονίδια είναι υπεύθυνα για τη νευρολογική ανάπτυξη και τις σεξουαλικές ορμόνες του ατόμου.

«Δεν πρόκειται για επιλογή, αλλά για μία διαδικασία που παράγεται στον οργανισμό», τόνισε μεταξύ άλλων η Dr Ricki Lewis.

Δημήτρης

Πέστο επιτέλους! Τώρα κατάλαβα γιατί 2 γνωστοί μου Συριζαίοι, όπου δουν βιτρίνα με μίνι φουστάκια και κολάν, κολλάνε κάνα τέταρτο! Τα γονίδια φταίνε!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ

Η "έρευνα"... της γενετίστριας Dr Ricki Lewis...εγινε, κατα παραγγελιαν.! διοτι η ιδια ειναι τρανς!

Καρανίκας

Εγώ έχω τα 19. Λέτε να γίνω???

DOCTOR RIKI

εσεις οι συριζαιες χρυση μου, για ολα ειστε ικανες! ποιος θα σας εμποδισει αλλωστε! ειστε ηδη τρανς,anyway.

Επισκέπτης

Τρίχες, ούτε πραγματική έρευνα υπάρχει ούτε η κυρία κάνει σοβαρή έρευνα γενικότερα στη γενετική.. δείτε το βιογραφικό της..

Τριχόπτωση

Αν ήταν έτσι η επιστημονική μέθοδος θα είμασταν ακόμα στο μεσαίωνα! Τα γονίδια είναι ρυθμιστικά και συμβάλλουν όχι μόνο στη φυσιολογική λειτουργία τού οργανισμού αλλά και σε ασθένειες. Στο άρθρο υπονοείται το πρώτο, αυθαίρετα και πρόκειται για ανοησίες των ΛΟΑΤΚΙ. Ο αριθμός των επιστημονικών μελετών που καταδεικνύουν το ψυχοπαθολογικό των αποκλινουσών σεξουαλικών συμπεριφορών είναι πολύ σημαντικός και δεν μπορεί να αγνοηθεί επειδή εναντιώνεται στην ιδεολογία των ΛΟΑΤΚΙ. Το ζήτημα δεν είναι εάν πρόκειται για γενετική ή ψυχική ασθένεια παρά εάν πρόκειται για ασθένεια και η επιστημονική κοινότητα ΔΕΝ έχει καταλήξει γιατί παρεμποδίζονται συστηματικά από κινήματα ιδεοληπτικών ακτιβιστών τα τελευταία 30 χρόνια οι περαιτέρω έρευνες. Brave new world.

Για σφαλιάρες.

Για όποιον γνωρίζει έστω και τα στοιχειώδη γύρω από τη μεθοδολογία της έρευνας, μπορεί να δει εύκολα ότι η συγκεκριμένη έρευνα στερείται αξιοπιστίας και εγκυρότητας. Το δείγμα είναι μικρό και ο πληθυσμός που έχει επιλέξει είναι λάθος. Πράγμα το οποιο δείχνει και την μεροληπτική πρόθεση της ερευνήτριας. Επομένως μιλάμε για άλλη μια έρευνα της πλάκας που προσπαθεί να κάνει το άσπρο μαύρο.

Anne

Πολύ σωστά. Η έρευνα είναι σε πολύ μικρό αριθμό ατόμων. Αν ΟΛΑ τα διεμφυλικά άτομα έχουν αυτά τα γονίδια, τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι η ισχύει το αποτέλεσμα. Ομως επειδή ΔΕΝ μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό και προφανώς δεν μπορούμε να το αποδείξουμε πειραματικά, τοτε θα αρκεστούμε να πούμε οτι ΙΣΩΣ να ευθύνονται τα γονίδια........

ΔΓ

Μπορεί τα γονίδια που βρέθηκαν να προδιαθέτουν σε ψυχική νόσο (πχ σωματοδυσμορφική διαταραχή) και αυτή με τη σειρά της και με την επίδραση του περιβάλλοντος (αν βλέπεις πχ Sex and the City από τα 9) να οδηγεί σε τρανσεξουαλισμό και ομοφυλοφιλία. Δηλαδή να πρόκειται για έμμεση αιτιολογική συσχέτιση, την επίδραση της οποίας κάθε σοβαρή επιδημιολογική μελέτη οφείλει να εξαλείφει. Το ερώτημα είναι γιατί την εποχή που τα αναλύουμε όλα σε μοριακό επίπεδο, κάποιοι επιμένουν στο θέμα αυτό να υπάρχει ένα μαύρο κουτί μεταξύ γονιδίων και φαινοτύπου, το οποίο δεν αγγίζει κανείς.

Γκεμπελιστές.

Κατ αρχάς δεν πρόκειται για βεβαιότητα αλλά για μια εικασία μιας συγκεκριμένης έρευνας, political correct κατα πως φαίνεται. Αρα στην ουσία μιλάμε για άλλη μια προσπάθεια να καθιερωθεί η ομοφυλοφιλία μέσω αισχρής προπαγάνδας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος φασισμός από το να επιβάλεις κάτι στις συνειδήσεις των ανθρώπων. Γι' αυτό πριν πείτε κάποιον ομοφοβικό, να το σκεφτείτε καλά πριν ανοίξετε το στόμα σας...

Ροδίων

Τι σχέση έχει η ομοφυλοφιλία με τον τρανσεξουαλισμό; Ό,τι να 'ναι το άρθρο...

EΠΕ

Κανένα γονίδιο που λέει πως δε θα γίνουμε τρανσεξουαλ βρέθηκε; Κανένα μήπως που έχει να κάνει με τον καρκίνο μπάς και σώσουμε κανέναν άνθρωπο; Η επόμενη έρευνα αλήθεια τί θα αναδείξει; Γονίδια ισλαμοφοβίας; Άντε να χαθείτε αλήτες του κερατά που ψάχνετε μέρα νύχτα πώς θα διαλύσετε την κοινωνία για να πουλάτε iphone και ρούχα σε άβουλα όντα με "γονιδιακή βούλα"

Η επιστήμη εμίλησε ή το χρήμα εμίλησε

Τα γονίδια έχουν να κάνουν με την ζωή και η ζωή έχει κανόνες. Όποιο είδος δεν γεννάει πεθαίνει. Όπως ξέρεται πολλά είδη έχουν εξαφανιστεί σε τούτο το πλανήτη. Αυτό είναι γιατί η ζωή δεν είναι ανθρωπίστρια, είναι ομοφοβική και ρατσίστρια. Μάλιστα οι μέγιστη πλειοψηφία του μη κανονικού (μεταλαγμένου) δεν επιβιώνει. Όποιος δεν την υπηρετεί πεθαίνει. Οι κοινωνίες των δικαιωμάτων που δεν θέλουν να γεννάνε, κανένα πρόβλημα, συνεχίστε. Απλά κάποιοι άλλοι που γεννάνε θα σας αντικαταστήσουν. Τόσο απλά. Μπορεί να μην γίνει σήμερα, μπορεί να μην γίνει αύριο ή σε δέκα χρόνια ή σε εκατό, αλλά θα γίνει. Η ζωή μπορεί να περιμένει όσο θέλετε. Την ζωή την υπηρετείς δεν σε υπηρετεί.

santorini-krouz2