Ξεχάστε τις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που περιλαμβάνουν αρκουδάκια, γνωστούς χαρακτήρες από παραμύθια και χαρούμενες οικογένειες δίπλα στο τζάκι.
Η εταιρεία εσωρούχων Coco de Mer, γνωστή για τα άκρως αισθησιακά διαφημιστικά της σποτ, δεν θα μπορούσε φυσικά να παρουσιάσει μια τόσο αθώα διαφημιστική καμπάνια για τις φετινές γιορτές.
Κλείσιμο
Επίσης, ήθελε απεγνωσμένα να ξεφύγει από το κλισέ της ξανθιάς καλλονής που φοράει κόκκινα εσώρουχα, σκουφάκι και κάθεται στην αγκαλιά του Άι Βασίλη.
Τι σκέφτηκε λοιπόν να κάνει;
Μα να δημιουργήσει το πιο kinky γιορτινό σποτ που έκανε ποτέ την εμφάνισή του την περίοδο των γιορτών.
Σε αυτό πρωταγωνιστούν καλλίγραμμες καλλονές με σέξι εσώρουχα, δεμένα μάτια και όρεξη για «πειραματισμούς».
Κεντρικό ρόλο κατέχουν όμως και οι χειροπέδες, οι δονητές, τα μαστίγια αλλά και μία γαλοπούλα που απολαμβάνει ένα... αισθησιακό μασάζ.
Όλα αυτά με τη μουσική υπόκρουση μιας άκρως πρωτότυπης διασκευής του κλασικού χριστουγεννιάτικου τραγουδιού «12 days of Christmas».
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας στην Ελλάδα έρχεται στο Ζάππειο Μέγαρο και μπορούν να την παρακολουθήσουν όλες και όλοι ζωντανά μέσω live streaming. Διαβάστε (και δείτε) περισσότερα εδώ!
Η νέα αποκλειστική προσφορά* χωρίς κατάθεση της bwin σε στέλνει, μέσω κλήρωσης στο Δουβλίνο, με VIP ταξίδι, για να παρακολουθήσεις τον τελικό του Europa League και μία μοναδική next day εμπειρία ζωής!