Μία γυμνή ματιά γεμίζει το ταμείο
Μία γυμνή ματιά γεμίζει το ταμείο
Μία εταιρεία στο Σάλτσουμπουργκ είχε την φαεινή ιδέα να διαφημίσει τα προϊόντα της με μοντέλα που ποζάρουν προκλητικά
Δύο άνδρες όπως τους γέννησε η μαμά τους, φορούν γυαλιά του σκι ποζάροντας με φόντο τις αυστριακές Άλπεις. Μία πανέμορφη κοπέλα φοράει τζιν σαλοπέτα αφήνοντας εκτεθειμένο το μισό της στήθος. Και αυτή φοράει γυαλιά του σκι.
Την ίδια ώρα, μία άλλη αιθέρια ύπαρξη με ανοιχτό το δερμάτινο μπουφάν της που αφήνει σε κοινή θέα αρκετό από το στήθος της, ανεβαίνει με το τελεφερίκ φορώντας και αυτή γυαλιά του σκι.
Μία εταιρεία στο Σάλτσουμπουργκ είχε την φαεινή ιδέα να διαφημίσει τα προϊόντα της με μοντέλα που ποζάρουν προκλητικά.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Bild», πρόκειται για μία εταιρεία κατασκευής γυαλιών του σκι τα έσοδα της οποίας είχαν μειωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια. Τότε ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας σκέφθηκε πως επειδή το σεξ πουλάει, θα μπορούσε να προωθήσει τα προιόντά του από μία «γυμνή οπτική» μέσω του διαδικτύου.
Την ίδια ώρα, μία άλλη αιθέρια ύπαρξη με ανοιχτό το δερμάτινο μπουφάν της που αφήνει σε κοινή θέα αρκετό από το στήθος της, ανεβαίνει με το τελεφερίκ φορώντας και αυτή γυαλιά του σκι.
Μία εταιρεία στο Σάλτσουμπουργκ είχε την φαεινή ιδέα να διαφημίσει τα προϊόντα της με μοντέλα που ποζάρουν προκλητικά.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Bild», πρόκειται για μία εταιρεία κατασκευής γυαλιών του σκι τα έσοδα της οποίας είχαν μειωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια. Τότε ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας σκέφθηκε πως επειδή το σεξ πουλάει, θα μπορούσε να προωθήσει τα προιόντά του από μία «γυμνή οπτική» μέσω του διαδικτύου.
Το κατάστημα άλλαξε όνομα και ως «γυμνή ματιά» είδε το ταμείο του να γεμίζει....
Τα προϊόντα της εταιρείας κατασκευάζονται στην Κίνα και διανέμονται αποκλειστικά στο Διαδίκτυο, όπως αναφέρει το επίμαχο δημοσίευμα.
Ο 28χρονος ιδρυτής του καταστήματος, Κριστόφ Φιν, δήλωσε πανευτυχής πως , από τότε που η πώληση των προϊόντων του γίνεται από μία «γυμνή ματιά», τα έσοδα του αυξήθηκαν σημαντικά.
Σύμφωνα με τις πωλήσεις, η αυστριακή εταιρεία για το 2016 έβαλε 60 χιλιάδες ευρώ στον κουμπαρά της ενώ για το 2017, ο στόχος της εταιρείας είναι να φθάσουν οι πωλήσεις σε εξαψήφιο νούμερο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα