Σουηδική εταιρεία διαφημίζει τα προϊόντα της με... emoticons!
Σουηδική εταιρεία διαφημίζει τα προϊόντα της με... emoticons!
Οι μικρές, χαριτωμένες φατσούλες, αντικαθιστούν ολόκληρες λέξεις
Tα emoticons έχουν εισβάλει στην καθημερινότητα μας και έχουν αποκτήσει ρόλο πρωταγωνιστικό στη διαδικασία αποστολής μηνυμάτων. Τα παράξενα αυτά μικρά εικονογράμματα αντικαθιστούν κανονικές λέξεις. Αλλάζουν το πνεύμα της συζήτησης και δίνουν μια ευχάριστη νότα. Αντί να πεις «σε αγαπώ» βάζεις μία κόκκινη καρδιά, αντί να πεις «είμαι πολύ χαρούμενος» πληκτρολογείς μια γελαστή φατσούλα που απεικονίζει ιδανικά την διάθεση σου.
Η εταιρεία ΙΚΕΑ επωφελήθηκε από αυτή τη νέα μόδα και την εκμεταλλεύτηκε για να προωθήσει τις υπηρεσίες της. Η σουηδική εταιρεία κυκλοφόρησε περίπου 100 εικονίδια τα οποία απεικονίζουν τα προϊόντα της. Ανάμεσα τους καναπέδες, ράφια, η γνωστή μπλε σακούλα ακόμα και το περίφημο πιάτο με τα κεφτεδάκια που σερβίρουν στα εστιατόρια τους. Στην όψη πιο πολύ θυμίζουν εικονίδια της google παρά αυτά των emoticons
χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι εντυπωσιακά.
Αυτά τα εικονίδια μπορεί κανείς να κατεβάσει και εγκαταστήσει σε smartphone πληκτρολόγια (ακριβώς όπως τα κανονικά emoticons).
Σκοπός αυτής της καμπάνιας σύμφωνα με την σουηδική εταιρεία είναι να εκσυγχρονίζει τις οικογενειακές γραμμές επικοινωνίας. Τι πιο ωραίο από το να ζητήσεις από τον σύντροφο σου να σε βοηθήσει με το πλύσιμο των πιάτων λέγοντας του το με ένα εικονίδιο ή να τον καλέσεις σε δείπνο στέλνοντας του ένα από τα πιάτα της εταιρείας.
Η εταιρεία ΙΚΕΑ επωφελήθηκε από αυτή τη νέα μόδα και την εκμεταλλεύτηκε για να προωθήσει τις υπηρεσίες της. Η σουηδική εταιρεία κυκλοφόρησε περίπου 100 εικονίδια τα οποία απεικονίζουν τα προϊόντα της. Ανάμεσα τους καναπέδες, ράφια, η γνωστή μπλε σακούλα ακόμα και το περίφημο πιάτο με τα κεφτεδάκια που σερβίρουν στα εστιατόρια τους. Στην όψη πιο πολύ θυμίζουν εικονίδια της google παρά αυτά των emoticons
χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι εντυπωσιακά.
Αυτά τα εικονίδια μπορεί κανείς να κατεβάσει και εγκαταστήσει σε smartphone πληκτρολόγια (ακριβώς όπως τα κανονικά emoticons).
Σκοπός αυτής της καμπάνιας σύμφωνα με την σουηδική εταιρεία είναι να εκσυγχρονίζει τις οικογενειακές γραμμές επικοινωνίας. Τι πιο ωραίο από το να ζητήσεις από τον σύντροφο σου να σε βοηθήσει με το πλύσιμο των πιάτων λέγοντας του το με ένα εικονίδιο ή να τον καλέσεις σε δείπνο στέλνοντας του ένα από τα πιάτα της εταιρείας.
Τα emoticons κατακτούν έτσι ένα σημαντικό ρόλο όχι μόνο στη διαδικασία αποστολής μηνυμάτων αφού έχουν καταφέρει να αντικαθιστούν πλέον ολόκληρες λέξεις και νοήματα αλλά και στο marketing. Όλο και περισσότερες εταιρείες υποστηρίζεται ότι στο άμεσο μέλλον θα διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους με την κυκλοφορία αντίστοιχων ευρηματικών εικονιδίων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα