LIVE

Κορωνοϊός

Οι έξι επικρατέστεροι μύθοι για το χάσιμο βάρους

Οι έξι επικρατέστεροι μύθοι για το χάσιμο βάρους

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Κατά καιρούς διαβάζουμε και δεχόμαστε διάφορες συμβουλές για το πώς μπορούμε να χάσουμε κιλά εύκολα. Αυτά που μας λένε, όμως, τις περισσότερες φορές αποτελούν «μύθους» και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Δες παρακάτω έξι από αυτούς για να ξέρεις και εσύ πού βαδίζεις..

Μύθος 1: Το να τρως το φαγητό της ημέρας σε συγκεκριμένους συνδυασμούς θα σε βοηθήσει να αδυνατίσεις.
Γεγονός: Εβδομήντα χρόνια πριν οι ειδικοί είχαν πει τη συγκεκριμένη ανοησία και εμείς εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε τα ίδια και σήμερα. Σχεδόν όλα τα φαγητά συνδυάζουν την πρωτεΐνη, με το λίπος και τους υδατάνθρακες. Για παράδειγμα το γάλα περιέχει 20% πρωτεΐνες, 50% λίπος και 30% υδατάνθρακες.
 
Μύθος 2: Τα γονίδιά σου επηρεάζουν το μεταβολισμό σου και το βάρος σου.
Γεγονός: Μόνο το 25% του σωματικού σου βάρους είναι επηρεασμένο από τα γονίδια σου ενώ το υπόλοιπο είναι αποτέλεσμα της δικής σου διατροφικής συμπεριφοράς. Σε κάθε στιγμή της ζωής σου μπορείς να αλλάξεις το βάρος σου συνδυάζοντας τροφές χαμηλές σε θερμίδες και άσκηση ενώ μπορείς να αυξήσεις το μεταβολισμό σου σε κάθε ηλικία κάνοντας ασκήσεις δύναμης και αντίστασης.
 
Μύθος 3: Πρέπει να εστιάσεις σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο του σώματός σου για να χάσεις βάρος.
Γεγονός:  Αντιθέτως, για να καταφέρεις να αποκτήσεις πιο αδύνατα πόδια ή πιο επίπεδο στομάχι, αν επικεντρώνεται σε εκείνα τα σημεία το πάχος σου, πρέπει να αυξήσεις το μυικό σου ιστό σε όλο το σώμα. Γυμνάζοντας όλους τους μύες σου, αυξάνεις το μεταβολισμό σου. Αυξάνοντας λοιπόν το μεταβολισμό σου και προσέχοντας τη διατροφή σου θα αρχίσεις να βλέπεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται.

Διαβάστε περισσότερα από το faysbook.gr εδώ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης