Οι δύο κινήσεις που οδηγούν σε φθηνότερα προγράμματα ιδιωτικής ασφάλισης
Η ιδιωτική ασφάλιση υγείας μπορεί να αποσυμφορήσει το ΕΣΥ - Αρκεί να γίνουν πιο φθηνά τα συμβόλαια
Γιάννης Βερμισσώ
Η ζήτηση των Ελλήνων για ιατρικές υπηρεσίες αυξάνεται διαρκώς. Αυτό δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, με την ταυτόχρονη διαπίστωση ότι η μετά covid εποχή διακρίνεται από εκτίναξη της νοσηρότητας και έντονη ζήτηση ιατρικών υπηρεσιών, κάτι που εξηγείται εν μέρει και από την «αποχή» των πολιτών από τις ιατρικές προληπτικές επισκέψεις την περίοδο του lockdown. Η αποχή αυτή οδήγησε σε μια έξαρση ασθενειών, η οποία, με τη σειρά της, αύξησε το ενδιαφέρον για τα ασφαλιστικά προγράμματα Υγείας.
Ωστόσο, την ίδια ώρα που οι πολίτες χρειάζονται και αναζητούν ιατρικές υπηρεσίες για σοβαρές ασθένειες, παρατηρείται συνεχής αύξηση του μέσου κόστους νοσηλείας. Αυτό προκαλεί ένα αδιέξοδο, καθώς οι ανάγκες, για να καλυφθούν, χρειάζονται χρόνο και κόστος. Η ιδιωτική Υγεία, που θα μπορούσε να αποσυμφορήσει το δημόσιο σύστημα υγείας και να συντελέσει στην κάλυψη των αναγκών, δέχεται οικονομικές επιβαρύνσεις, οι οποίες αποτελούν αντικίνητρο για να ασφαλιστούν οι πολίτες αγοράζοντας ένα πρόγραμμα Υγείας. Η πραγματικότητα δείχνει ότι η πρόσβαση στην ιατρική περίθαλψη είναι εξαιρετικά δαπανηρή, οπότε και δυσχερής, κάτι που αποτυπώνεται σε στοιχεία της ελληνικής Στατιστικής Αρχής, που δείχνουν ότι το 25% των ανθρώπων άνω των 16 ετών απέφυγε να αναζητήσει ιατρική συμβουλή για οικονομικούς λόγους.
Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν».
Το ΘΕΜΑ και οι ιστοσελίδες protothema.gr και ygeiamou.gr αναδεικνύουν την αξία της Ενιαίας Υγείας για τη βιωσιμότητα του οικοσυστήματος και τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, μέσα από σειρά άρθρων που υπογράφουν ειδικοί - Διαβάστε το άρθρο του Ομότιμου Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Διευθυντή του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, Γιάννη Τούντα.
Επισκεπτόμαστε ένα από τα διαδραστικά spots της Eurolife FFH για να ενημερωθούμε και να διασκεδάσουμε με ευφάνταστα παιχνίδια που δίνουν τα πιο hot δώρα.