Τρέξιμο - Τραυματισμοί: Η απλή κίνηση που προφυλάσσει γόνατα και μέση

190516155933_running

Η στάση του σώματος κατά το τρέξιμο αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα για να προφυλάξουμε τα γόνατα, αλλά και τη μέση. Διαβάστε ποια είναι η κατάλληλη κλίση που πρέπει να έχει ο κορμός για να αποφευχθούν δυσάρεστοι τραυματισμοί

Τη λύση στο πρόβλημα των τραυματισμών από το τρέξιμο ανακάλυψαν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο. Σύμφωνα με τη μελέτη τους που δημοσιεύεται στο Human Movement Science, η απάντηση βρίσκεται στην κλίση του σώματος.

Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη κλίση του κορμού προς τα μπρος, που στους δρομείς μπορεί να εκτείνεται από τις -2° έως τις 25°, επηρεάζει το μήκος του διασκελισμού, τις κινήσεις των αρθρώσεων και τις δυνάμεις αντίδρασης εδάφους, αποτελώντας έναν από τους βασικούς παράγοντες πίσω από τον πόνο στα γόνατα, το σύνδρομο καταπόνησης των μυών της κνήμης και τον πόνο στη μέση.

Όπως εξηγεί η επικεφαλής ερευνήτρια και επίκουρη καθηγήτρια Ανθρωπολογίας, Anna Warrener, το κεφάλι, τα χέρια και ο κορμός αποτελούν το 68% της συνολικής μάζας του σώματος. Επομένως μικρές ακόμα αλλαγές μπορούν να μεταβάλουν τις δυνάμεις της κινητικής και της αντίδρασης εδάφους των κάτω άκρων κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης