Η δυναμική προπόνηση που χτίζει φυσική κατάσταση, βελτιώνει την ισορροπία και καίει θερμίδες

Η δυναμική προπόνηση που χτίζει φυσική κατάσταση, βελτιώνει την ισορροπία και καίει θερμίδες

Τι είναι προτιμότερο: οι προπονήσεις ολόκληρου του σώματος ή οι προπονήσεις που εστιάζουν τμηματικά σε πόδια, ώμους, χέρια και στήθος, πλάτη κτλ.; Η personal trainer Σοφία Περδίκη έχει την απάντηση!

210118161958_totalbody
Υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες απόψεις στον κόσμο της φυσικής αγωγής για τον καλύτερο τρόπο δομής ενός προπονητικού εβδομαδιαίου προγράμματος. Πρέπει να κάνετε προπόνηση για όλο το σώμα; Ή θα πρέπει να «χωρίσετε» τις προπονήσεις σας ξεχωριστά για κορμό και πόδια και κορμό πάνω μέρος;

Μερικοί το πάνε ένα βήμα παραπέρα και χωρίζουν τις προπονήσεις τους σε πόδια, ώμους, προπόνηση χέρια και στήθος και πλάτη με κοιλιά σε διαφορετικές ημέρες επειδή αισθάνονται ότι βελτιώνουν τη μυϊκή μάζα τους με την πάροδο του χρόνου. Αλλά για άλλους, αυτή η προσέγγιση είναι πολύ κουραστική, οπότε επιλέγουν προγράμματα για όλο το σώμα (total body).

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης