Κορωνοϊός: Μελέτη για χημικές ενώσεις και κορωνοϊό

Η μελέτη έγινε σε δοκιμαστικούς σωλήνες, όχι σε ανθρώπους, σε πειραματόζωα ή έστω κύτταρα

201109210048_SARS
Τα χημικά συστατικά ορισμένων τροφίμων μπορούν να παρεμποδίσουν αποτελεσματικά ένα κομβικό ένζυμο του SARS-CoV-2.

Τα φυτοχημικά συστατικά τροφίμων και ποτών όπως το πράσινο τσάι, τα στρογγυλόφυλα σταφύλια και η μαύρη σοκολάτα μπορούν να προσδεθούν και να παρεμποδίσουν την λειτουργία ενός συγκεκριμένου ενζύμου ή πρωτεάσης του SARS-CoV-2 σύμφωνα με νέα έρευνα βοτανολόγων βιολόγων του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνα.

Οι πρωτεάσες ή πρωτεινάσες είναι σημαντικές για την υγεία και την βιωσιμότητα κυττάρων και ιών εξηγεί ο De-Yu Xie καθηγητής φυτολογίας και μικροβιακής βιολογίας στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα και εκ των συγγραφέων της τρέχουσας μελέτης.

Ωστόσο, η  μελέτη έγινε σε δοκιμαστικούς σωλήνες, όχι σε ανθρώπους, σε πειραματόζωα ή έστω κύτταρα. Πρόκειται για πρώιμη εργαστηριακή δουλειά η οποία θα μπορούσε δυνητικά να θέσει τις βάσεις για πιθανές μελλοντικές φαρμακευτικές αγωγές ενάντια στον SARS-CoV-2.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr