LIVE

Κορωνοϊός

Τρεις top ασκήσεις για δυνατή πλάτη χωρίς πόνο

201012161217_fitness-1280x720

Ακολουθήστε τις ασκήσεις της pilates instructor Κατερίνα Σιούκα για να δυναμώσετε την πλάτη σας με τη βοήθεια ενός λάστιχου. Με αυτό τον τρόπο θα ανακουφιστείτε από τυχόν καταπόνηση του σώματος και ιδιαίτερα της σπονδυλικής στήλης

*Γράφει η pilates instructor Κατερίνα Σιούκα

Οι γρήγοροι και απαιτητικοί ρυθμοί της καθημερινότητας, η καθιστική ζωή έχουν ως αποτέλεσμα την καταπόνηση του σώματός μας και ιδιαίτερα της σπονδυλικής στήλης. Παρακάτω δίνονται κάποιες ασκήσεις για να δυναμώσετε την πλάτη με τη βοήθεια ενός λάστιχου, τις οποίες μπορείτε να κάνετε τρεις φορές την εβδομάδα.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης