Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Κορωνοϊός - Οι εβδομάδες μόδας Μιλάνου και Λονδίνου ξεκινούν αλλά η κινεζική πελατεία λείπει
Κορωνοϊός - Οι εβδομάδες μόδας Μιλάνου και Λονδίνου ξεκινούν αλλά η κινεζική πελατεία λείπει
Οι Κινέζοι αγοραστές, δημοσιογράφοι ή στυλίστες θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα ντεφιλέ διαδικτυακά, σε απευθείας μετάδοση
Οι Εβδομάδες Μόδας του Μιλάνου και του Λονδίνου θα ανοίξουν σε λίγες ημέρες και οι διοργανωτές τους, προεξοφλώντας την απουσία της καίριας σημασίας κινεζικής πελατείας τους εξαιτίας της επιδημίας του νέου κορωνοϊού, προέβλεψαν ότι οι Κινέζοι πελάτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν σε απευθείας σύνδεση, μέσω Διαδικτύου, τα ντεφιλέ των διάσημων οίκων μόδας.
Δεκαπέντε ημέρες πριν από την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (18-24 Φεβρουαρίου), το Συμβούλιο ιταλικής Μόδας (CNMI) ανακοίνωσε ότι οι Κινέζοι αγοραστές, δημοσιογράφοι ή στυλίστες (1000 σε αριθμό που αναμένεται να χάσουν το ραντεβού εξαιτίας του νέου κορωνοϊού), θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα ντεφιλέ διαδικτυακά, σε απευθείας μετάδοση.
«Θα χτίσουμε μια γέφυρα με την Κίνα αντί να υψώσουμε ένα τείχος, όπως πολλοί κάνουν, για να στείλουμε ένα θετικό κι ενωτικό μήνυμα, εναντίον της άγνοιας και των προκαταλήψεων» δήλωσε ο Κάρλο Καπάσα, ο επικεφαλής της CNMI, που παρουσίασε σήμερα το πρόγραμμα που ονομάζεται "China we are with you" (Κίνα, είμαστε μαζί σου).
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μεταδώσουμε σε εκείνους που θα βρίσκονται μακριά από τις πασαρέλες το συναίσθημα και το περιεχόμενο της μόδας» υπογράμμισε ο Καπάσα, αναγνωρίζοντας ότι το να παρευρίσκεται κάποιος σε ένα σόου μέσω διαδικτύου και να το ζει από κοντά είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Στο ίδιο κλίμα, η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου (14-18 Φεβρουαρίου) ανέφερε ότι αναμένει πως ο αριθμός των «ΜΜΕ και των Κινέζων πωλητών θα μειωθεί σημαντικά εξαιτίας των ταξιδιωτικών περιορισμών».
«Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να παρακολουθήσει τις επιδείξεις το κοινό που δεν θα μπορεί να ταξιδέψει…» επισήμανε σε ένα δελτίο τύπου η Κάρολιν Ρας, η διευθύντρια του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας (BFC), του συνδικαλιστικού οργάνου της μόδας, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.
Δεκαπέντε ημέρες πριν από την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (18-24 Φεβρουαρίου), το Συμβούλιο ιταλικής Μόδας (CNMI) ανακοίνωσε ότι οι Κινέζοι αγοραστές, δημοσιογράφοι ή στυλίστες (1000 σε αριθμό που αναμένεται να χάσουν το ραντεβού εξαιτίας του νέου κορωνοϊού), θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα ντεφιλέ διαδικτυακά, σε απευθείας μετάδοση.
«Θα χτίσουμε μια γέφυρα με την Κίνα αντί να υψώσουμε ένα τείχος, όπως πολλοί κάνουν, για να στείλουμε ένα θετικό κι ενωτικό μήνυμα, εναντίον της άγνοιας και των προκαταλήψεων» δήλωσε ο Κάρλο Καπάσα, ο επικεφαλής της CNMI, που παρουσίασε σήμερα το πρόγραμμα που ονομάζεται "China we are with you" (Κίνα, είμαστε μαζί σου).
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μεταδώσουμε σε εκείνους που θα βρίσκονται μακριά από τις πασαρέλες το συναίσθημα και το περιεχόμενο της μόδας» υπογράμμισε ο Καπάσα, αναγνωρίζοντας ότι το να παρευρίσκεται κάποιος σε ένα σόου μέσω διαδικτύου και να το ζει από κοντά είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Στο ίδιο κλίμα, η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου (14-18 Φεβρουαρίου) ανέφερε ότι αναμένει πως ο αριθμός των «ΜΜΕ και των Κινέζων πωλητών θα μειωθεί σημαντικά εξαιτίας των ταξιδιωτικών περιορισμών».
«Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να παρακολουθήσει τις επιδείξεις το κοινό που δεν θα μπορεί να ταξιδέψει…» επισήμανε σε ένα δελτίο τύπου η Κάρολιν Ρας, η διευθύντρια του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας (BFC), του συνδικαλιστικού οργάνου της μόδας, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα