Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Γαλλία: Οι Κάννες θα απαγορεύσουν τον ελλιμενισμό των ρυπογόνων κρουαζιερόπλοιων
Γαλλία: Οι Κάννες θα απαγορεύσουν τον ελλιμενισμό των ρυπογόνων κρουαζιερόπλοιων
«Δεν είμαστε κατά των κρουαζιερόπλοιων, είμαστε κατά της ρύπανσης», είπε ο δήμαρχος Νταβίντ Λισνάρ, σε συνέντευξη που παραχώρησε
Η πόλη των Καννών σκοπεύει να απαγορεύσει τον ελλιμενισμό των κρουαζιερόπλοιων που ρυπαίνουν το περιβάλλον από το επόμενο έτος, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα.
Η απαγόρευση θα αφορά τα πλοία που δεν τηρούν το όριο του 0,1% όσον αφορά την περιεκτικότητα των καυσίμων τους σε θείο. Ορισμένοι επιβάτες δεν θα μπορούν να αποβιβαστούν στην πόλη.
"Δεν είμαστε κατά των κρουαζιερόπλοιων. Είμαστε κατά της ρύπανσης", είπε ο δήμαρχος Νταβίντ Λισνάρ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του πρακτορείου Reuters. "Δεν θα δεχόμαστε πλέον επιβάτες από τα ρυπογόνα κρουαζιερόπλοια", πρόσθεσε.
Με βάση την πολιτική της ΕΕ για τον καθαρό αέρα, το όριο αυτό εφαρμόζεται ήδη στα λιμάνια της Βαλτικής, της Βόρειας Θάλασσας και της Μάγχης. Η απαγόρευση ενδέχεται να επεκταθεί και στη Μεσόγειο.
Τα κρουαζιερόπλοια χρησιμοποιούν καύσιμα που περιέχουν περίπου 2.000 φορές περισσότερο οξείδιο του θείου από το απλό ντίζελ, σύμφωνα με τον Άξελ Φρίντριχ, έναν Γερμανό αναλυτή.
Η απαγόρευση θα αφορά τα πλοία που δεν τηρούν το όριο του 0,1% όσον αφορά την περιεκτικότητα των καυσίμων τους σε θείο. Ορισμένοι επιβάτες δεν θα μπορούν να αποβιβαστούν στην πόλη.
"Δεν είμαστε κατά των κρουαζιερόπλοιων. Είμαστε κατά της ρύπανσης", είπε ο δήμαρχος Νταβίντ Λισνάρ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του πρακτορείου Reuters. "Δεν θα δεχόμαστε πλέον επιβάτες από τα ρυπογόνα κρουαζιερόπλοια", πρόσθεσε.
Με βάση την πολιτική της ΕΕ για τον καθαρό αέρα, το όριο αυτό εφαρμόζεται ήδη στα λιμάνια της Βαλτικής, της Βόρειας Θάλασσας και της Μάγχης. Η απαγόρευση ενδέχεται να επεκταθεί και στη Μεσόγειο.
Τα κρουαζιερόπλοια χρησιμοποιούν καύσιμα που περιέχουν περίπου 2.000 φορές περισσότερο οξείδιο του θείου από το απλό ντίζελ, σύμφωνα με τον Άξελ Φρίντριχ, έναν Γερμανό αναλυτή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα