Ανακαλύφθηκαν στην Κίνα απολιθώματα ζώων που ζούσαν πριν από 500 εκατομμύρια χρόνια

paleo

Κινέζοι και Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν σε μια τοποθεσία της Κίνας έναν τεράστιο αριθμό απολιθωμάτων που προέρχονται από τα πρώτα ζώα της Γης, τα οποία έζησαν πριν από 490 έως 530 εκατομμύρια χρόνια, κατά τη λεγόμενη Κάμβρια περίοδο. Πολλά από αυτά είναι εντυπωσιακά καλοδιατηρημένα και έχουν τελείως παράξενη μορφή, ενώ παρόμοια δεν έχουν βρεθεί σε κανένα άλλο μέρος του πλανήτη μας.

Η ανακάλυψη έγινε στις όχθες του ποταμού Ντανσούι στην επαρχία Χουμπέι της νότιας Κίνας και οι παλαιοντολόγοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science". Συνολικά έως τώρα βρέθηκαν 4.351 απολιθώματα από 101 αρχέγονα ζώα, από τα οποία 53 είναι τελείως άγνωστα στους επιστήμονες, ενώ εκτιμάται ότι θα βρεθούν και άλλα στο μέλλον.

«Αποτελεί τεράστια έκπληξη να βρίσκει κανείς μια περιοχή με τέτοιο απίστευτο πλούτο απολιθωμάτων και με τόσο μεγάλη αναλογία ειδών τελείως άγνωστων στην επιστήμη», δήλωσε ένας από τους ερευνητές, ο καθηγητής Ρόμπερτ Γκέινς του Τμήματος Γεωλογίας του Κολλεγίου Πομόνα της Καλιφόρνια.

Ορισμένα ζώα μοιάζουν με μέδουσες σχήματος καμπάνας, θαλάσσιες ανεμώνες, σπόγγους, αγκαθωτά σκουλήκια, 'αρματωμένα' αρθρόποδα κ.α. Σε αρκετά έχουν διατηρηθεί λεπτομέρειες της ανατομίας τους, όπως βράγχια, πεπτικό σύστημα και μάτια.

Μέχρι σήμερα οι σημαντικότερες συλλογές απολιθωμάτων αρχέγονων ζώων από την Κάμβρια περίοδο είχαν βρεθεί στις περιοχές Μπέρτζες Σέιλ του Καναδά (ηλικίας 508 εκατ. ετών) και Τσενγκτζιάνγκ της Κίνας (ηλικίας 518 εκατ. ετών). Κατά την Κάμβρια «έκρηξη» της ζωής, όλα τα ζώα ζούσαν μέσα στη θάλασσα.

Κινέζοι και Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν σε μια τοποθεσία της Κίνας έναν τεράστιο αριθμό απολιθωμάτων που προέρχονται από τα πρώτα ζώα της Γης, τα οποία έζησαν πριν από 490 έως 530 εκατομμύρια χρόνια, κατά τη λεγόμενη Κάμβρια περίοδο. Πολλά από αυτά είναι εντυπωσιακά καλοδιατηρημένα και έχουν τελείως παράξενη μορφή, ενώ παρόμοια δεν έχουν βρεθεί σε κανένα άλλο μέρος του πλανήτη μας.

Η ανακάλυψη έγινε στις όχθες του ποταμού Ντανσούι στην επαρχία Χουμπέι της νότιας Κίνας και οι παλαιοντολόγοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science". Συνολικά έως τώρα βρέθηκαν 4.351 απολιθώματα από 101 αρχέγονα ζώα, από τα οποία 53 είναι τελείως άγνωστα στους επιστήμονες, ενώ εκτιμάται ότι θα βρεθούν και άλλα στο μέλλον.

Κούλης

Μήπως βρήκαν και εμένα και την πρωθυπουργία μου ; Συγνώμη που ρωτάω αλλά έχω ένα θεματάκι.

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΖΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ, ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΑ 40 ΤΟΥΣ, ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΝΔΟΞΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΑΣΟΥΝ 3 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΞΕΦΤΥΛΑ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΞΥΝΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΜΝΑ...

Καλιθάνος

Η ζωή έχει ηλικία 6.000 χρόνια. Για όλους εσας τους επιστήμονες υπάρχει μία ξεχωριστή θέση στην κόλαση.

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ, ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΣ....

Ισαακ μπουμπουκος

Ποια ζωή; Του χιαχβέ ή της μάρας, της σαρας και «το κακό συναπάντημα»;; Ποτέ βγήκες από το κελί σου;;;