Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Ο Εθνικός Κήπος του Τόκιο έχασε μία περιουσία επειδή υπάλληλος δεν «έκοβε» εισιτήρια στους επισκέπτες!
Ο Εθνικός Κήπος του Τόκιο έχασε μία περιουσία επειδή υπάλληλος δεν «έκοβε» εισιτήρια στους επισκέπτες!
O υπάλληλος είχε αφήσει 160.000 τουρίστες να περάσουν ελεύθερα στον κήπο Shinjuku Gyoen παρά να «ρισκάρει» να του βάλουν τις φωνές επειδή δεν μπορούσε να καταλάβει τη γλώσσα τους
Ένα από τα ομορφότερα αξιοθέατα στο Τόκιο είναι ο Εθνικός Κήπος του Shinjuku Gyoen που προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες, τόσο Ιάπωνες, όσο και ξένους τουρίστες. Δημιουργήθηκε το 1906 ως αυτοκρατορικός κήπος στον υπαίθριο χώρο της ιδιωτικής κατοικίας του φεουδάρχη άρχοντα Naito ο οποίος έζησε την εποχή Edo.
Ωστόσο, τα έσοδά του δεν ήταν τα αναμενόμενα, καθώς ένας από τους υπαλλήλους δεν ζητούσε αντίτιμο για την είσοδο των επισκεπτών.
Ο υπάλληλος, που δεν κατονομάζεται και ο οποίος πλέον έχει συνταξιοδοτηθεί, εργαζόταν σε αυτό το πόστο από τις αρχές της δεκαετίας του 1970. Κάποια στιγμή ένας άλλος συνάδελφός του, αποκάλυψε πως ο άνδρας δεν εισέπραττε τα 200 γιεν ανά επισκέπτη (περίπου 1,5 ευρώ) από τους αλλοδαπούς επισκέπτες του κήπου από τον Απρίλιο του 2014.
υνέχισε μάλιστα να επιτρέπει τη ελεύθερη είσοδο για περίπου δυόμιση χρόνια.
Συνεπώς, περίπου 160.000 άτομα-όπως εκτιμάται- δεν πλήρωσαν εισιτήριο ενώ η όλη ζημιά εκτιμάται στα 25εκατ γιέν, δηλαδή περί τα 195.000 ευρώ.
Το ερώτημα που εγείρεται από όλη αυτήν την ιστορία είναι ο λόγος που το έκανε αυτό ο υπάλληλος. Όπως ανέφερε ο ίδιος, όταν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις, ο λόγος ήταν, ότι δεν μιλούσε άλλη γλώσσα πέραν της ιαπωνικής.
«Δεν μιλούσα άλλες ξένες γλώσσες και φοβόμουν κάθε φορά που ένας ξένος επισκέπτης μου έβαλε τις φωνές πριν από καιρό», ανέφερε στους αξιωματούχους του υπουργείου, σύμφωνα με το SoraNews24.
Έτσι, προκειμένου να μην επαναληφθεί η αρνητική αποφάσισε να τους δίνει απλά το εισιτήριο εισόδου χωρίς να συνομιλεί μαζί τους σχετικά με το απαιτούμενο χρηματικό αντίτιμο.
Μάλιστα για να καλύψει τα ίχνη του, είχε ζητήσει από άλλον υπάλληλο του Κήπου, να μπαίνει στα ηλεκτρονικά αρχεία και διαγράφει τις πωλήσεις εισιτηρίων που είχε κάνει αφού δεν είχε λάβει το αντίτιμο.
Τελικά, εργάστηκε στον Κήπο μέχρι τα τέλη του 2016, οπότε και ένας άλλος συνάδελφος κατήγγειλε πως τον είδε να συμπεριφέρεται περίεργα όταν εξέδιδε τα εισιτήρια σε αλλοδαπούς επισκέπτες.
Οι υπεύθυνοι έκοψαν από τον άνδρα 10% από του μισθού του, συνταξιοδοτήθηκε και προσφέρθηκε να επιστρέψει το μισό του μπόνους συνταξιοδότησης του, ως αποζημίωση.
Ωστόσο, τα έσοδά του δεν ήταν τα αναμενόμενα, καθώς ένας από τους υπαλλήλους δεν ζητούσε αντίτιμο για την είσοδο των επισκεπτών.
Ο υπάλληλος, που δεν κατονομάζεται και ο οποίος πλέον έχει συνταξιοδοτηθεί, εργαζόταν σε αυτό το πόστο από τις αρχές της δεκαετίας του 1970. Κάποια στιγμή ένας άλλος συνάδελφός του, αποκάλυψε πως ο άνδρας δεν εισέπραττε τα 200 γιεν ανά επισκέπτη (περίπου 1,5 ευρώ) από τους αλλοδαπούς επισκέπτες του κήπου από τον Απρίλιο του 2014.
υνέχισε μάλιστα να επιτρέπει τη ελεύθερη είσοδο για περίπου δυόμιση χρόνια.
Συνεπώς, περίπου 160.000 άτομα-όπως εκτιμάται- δεν πλήρωσαν εισιτήριο ενώ η όλη ζημιά εκτιμάται στα 25εκατ γιέν, δηλαδή περί τα 195.000 ευρώ.
Το ερώτημα που εγείρεται από όλη αυτήν την ιστορία είναι ο λόγος που το έκανε αυτό ο υπάλληλος. Όπως ανέφερε ο ίδιος, όταν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις, ο λόγος ήταν, ότι δεν μιλούσε άλλη γλώσσα πέραν της ιαπωνικής.
«Δεν μιλούσα άλλες ξένες γλώσσες και φοβόμουν κάθε φορά που ένας ξένος επισκέπτης μου έβαλε τις φωνές πριν από καιρό», ανέφερε στους αξιωματούχους του υπουργείου, σύμφωνα με το SoraNews24.
Έτσι, προκειμένου να μην επαναληφθεί η αρνητική αποφάσισε να τους δίνει απλά το εισιτήριο εισόδου χωρίς να συνομιλεί μαζί τους σχετικά με το απαιτούμενο χρηματικό αντίτιμο.
Μάλιστα για να καλύψει τα ίχνη του, είχε ζητήσει από άλλον υπάλληλο του Κήπου, να μπαίνει στα ηλεκτρονικά αρχεία και διαγράφει τις πωλήσεις εισιτηρίων που είχε κάνει αφού δεν είχε λάβει το αντίτιμο.
Τελικά, εργάστηκε στον Κήπο μέχρι τα τέλη του 2016, οπότε και ένας άλλος συνάδελφος κατήγγειλε πως τον είδε να συμπεριφέρεται περίεργα όταν εξέδιδε τα εισιτήρια σε αλλοδαπούς επισκέπτες.
Οι υπεύθυνοι έκοψαν από τον άνδρα 10% από του μισθού του, συνταξιοδοτήθηκε και προσφέρθηκε να επιστρέψει το μισό του μπόνους συνταξιοδότησης του, ως αποζημίωση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα