Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ανθυγιεινά προϊόντα σε… οπίσθια!
Ανθυγιεινά προϊόντα σε… οπίσθια!
Κοπέλες σε πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες πληρώνονται 500 δολάρια για να μοιράζουν διαφημιστικά, με κολάν που γράφουν Double Down, το νέο σάντουιτς της KFC, στο πίσω μέρος τους...
UPD:
Κοπέλες σε πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες πληρώνονται 500 δολάρια για να μοιράζουν διαφημιστικά, με κολάν που γράφουν Double Down, το νέο σάντουιτς της KFC, στο πίσω μέρος τους.
Η μεγαλύτερη οργάνωση γυναικών των ΗΠΑ αντέδρασε έντονα χαρακτηρίζοντας ως απεχθή τη διαφημιστική καμπάνια ενώ η πρόεδρος της οργάνωσης, Terry O'Neill, τόνισε ότι είναι αποκρουστικό, ακόμη μία φορά, να χρησιμοποιείται το γυναικείο σώμα για να διαφημιστούν ανθυγιεινά προϊόντα.
Ακόμα πρόσθεσε ότι η KFC δεν έλαβε υπόψη της μια σημαντική πληροφορία, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι αυτές που αποφασίζουν τις περισσότερες φορές για τη διατροφή στο σπίτι και σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν τη διαφήμιση.
Σε αντιδιαστολή ο διευθυντής του marketing της KFC, John Cywinski, εξήγησε ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο να τραβήξουν την προσοχή των νεαρών αντρών.
Η προώθηση του προϊόντος ξεκίνησε στο Πανεπιστήμιο Spalding στη Louisville ενώ η αλυσίδα έχει στόχο να την επεκτείνει και σε άλλα τρία τουλάχιστον Πανεπιστήμια της χώρας.
Οι υποψήφιες φοιτήτριες θα επιλεγούν μέσω ενός διαγωνισμού στο Facebook.
Η μεγαλύτερη οργάνωση γυναικών των ΗΠΑ αντέδρασε έντονα χαρακτηρίζοντας ως απεχθή τη διαφημιστική καμπάνια ενώ η πρόεδρος της οργάνωσης, Terry O'Neill, τόνισε ότι είναι αποκρουστικό, ακόμη μία φορά, να χρησιμοποιείται το γυναικείο σώμα για να διαφημιστούν ανθυγιεινά προϊόντα.
Ακόμα πρόσθεσε ότι η KFC δεν έλαβε υπόψη της μια σημαντική πληροφορία, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι αυτές που αποφασίζουν τις περισσότερες φορές για τη διατροφή στο σπίτι και σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν τη διαφήμιση.
Σε αντιδιαστολή ο διευθυντής του marketing της KFC, John Cywinski, εξήγησε ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο να τραβήξουν την προσοχή των νεαρών αντρών.
Η προώθηση του προϊόντος ξεκίνησε στο Πανεπιστήμιο Spalding στη Louisville ενώ η αλυσίδα έχει στόχο να την επεκτείνει και σε άλλα τρία τουλάχιστον Πανεπιστήμια της χώρας.
Οι υποψήφιες φοιτήτριες θα επιλεγούν μέσω ενός διαγωνισμού στο Facebook.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα