«Χαμός» στη Λιθουανία: Τουριστική καμπάνια παρουσιάζει το Βίλνιους ως... «Σημείο G» της Ευρώπης

«Χαμός» στη Λιθουανία: Τουριστική καμπάνια παρουσιάζει το Βίλνιους ως... «Σημείο G» της Ευρώπης

 «Ουδείς γνωρίζει πού βρίσκεται, αλλά όταν το βρεις είναι καταπληκτικό», λέει το μήνυμα της καμπάνιας που έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις για τα σεξουαλικά υπονοούμενα...

vil
Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει στη Λιθουανία η νέα τουριστική καμπάνια που ξεκινά αύριο στη χώρα και παρουσιάζει την πρωτεύουσα, Βίλνιους ως... «σημείο G» της Ευρώπης.

Στην αφίσα της καμπάνιας εμφανίζεται μία γυναίκα ξαπλωμένη πάνω σε ένα σεντόνι, στο οποίο απεικονίζεται ο χάρτης της Ευρώπης. Τα χέρια της το έχουν γραπώσει, με τρόπο που παραπέμπει σε οργασμό από το σημείο, όπου βρίσκεται η Λιθουανία, ενώ το σποτάκι γράφει: «Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης. Ουδείς γνωρίζει πού βρίσκεται, αλλά όταν το βρεις είναι καταπληκτικό»

Η καμπάνια έχει δεχθεί σκληρή κριτική και από την Καθολική Εκκλησία, με αφορμή και την επικείμενη επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου τον ερχόμενο μήνα στη Λιθουανία. Η περιοδεία του στις χώρες της Βαλτικής είναι πιθανό να ξεκινήσει από τη Λιθουανία, καθώς εκεί ζουν οι περισσότεροι Καθολικοί της επικράτειας.

Κύκλοι της λιθουανικής εκκλησίας εκφράζουν ανησυχίες ότι η διαφήμιση χρησιμοποίησε την γυναικεία σεξουαλικότητα για διαφιμιστικούς σκοπούς και δίνει λανθασμένη ιδέα για το Βίλνιους, μία πόλη με πληθυσμό 540.000 κατοίκων.
vil

Κλείσιμο
Νωρίτερα, η κυβέρνηση είχε ζητήσει από τους αξιωματούχους του Οργανισμού Τουρισμού να αναβάλλουν την έναρξη της εκστρατείας μέχρι το τέλος της επίσκεψης του Ποντίφικα.

Ωστόσο, η επικεφαλής του Go Vilnius, Ίνγκα Ρομανόφσκιενε επισημαίνει ότι ναι μεν η επίσκεψη του Πάπα είναι σημαντική, όμως το Βίλνιους αναζητά τρόπους να προσελκύσει τουρίστες καθώς αντιμετωπίζει «πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού» από άλλες ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις.

Το αμφιλεγόμενο αυτό κόνσεπτ της καμπάνιας δημιούργησαν Λιθουανοί φοιτητές διαφήμισης, οι οποίοι αναζητούσαν τρόπους για να τραβήξουν την διεθνή προσοχή στο Βίλνιους, ως εναλλακτικό ταξιδιωτικό προορισμό εντός Ευρώπης.

Ένας από τους φοιτητές - δημιουργούς, ο Jurgis Ramanauskas, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Λίγοι γνωρίζουν πού πραγματικά είναι το Βίλνιους, αλλά όταν φτάνουν εδώ ερωτεύονται την πόλη. Από συζητήσεις μας με ξένους τουρίστες, συλλάβαμε αυτήν την ιδέα ότι το Βίλνιους είναι συνώνυμο της θεωρίας του σημείου G, το οποίο κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκεται, αλλά αν το ανακαλύψει αισθάνεται την απόλυτη ευχαρίστηση».




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης