Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Νέα μόδα ή... διαστροφή; Μπέργκερ από... βραστό κουνουπίδι και κοτόπουλο!
Νέα μόδα ή... διαστροφή; Μπέργκερ από... βραστό κουνουπίδι και κοτόπουλο!
Η εναλλακτική πρόταση της εταιρείας για λιγότερες θερμίδες - Θα λογίζεται ως μπέργκερ, ή θα είναι κάτι άλλο;
Μέχρι που μπορεί να φτάσει η... διαστροφή για την υγιεινή διατροφή και πόση απήχηση μπορεί να έχει στον κόσμο; Αυτό θα φανεί το αμέσως επόμενο διάστημα, καθώς η εταιρεία KFC λανσάρει στο Ηνωμένο Βασίλειο ένα νέο προϊόν, το οποίο, αν πιάσει, κάλλιστα μπορεί να εξελιχθεί στη νέα διατροφική μόδα. Σε τι αναφερόμαστε; Σε μπέργκερ από... βραστό κουνουπίδι και κοτόπουλο!
Πριν βιαστείτε, το κουνουπίδι δεν θα βρίσκεται «μέσα» στο μπέργκερ. Θα... είναι το μπέργκερ, καθώς το βραστό λαχανικό θα αντικαταστήσει το ψωμί. Το δε περιεχόμενο, θα είναι βραστό κοτόπουλο, στο οποίο εξειδικεύεται η KFC, μαρούλι και μια σαλτσούλα για γαρνίρισμα.
Μέχρι τώρα, σε όλον τον κόσμο γνώριζαν την KFC για τις 11 διαφορετικές σπεσιαλιτέ που αφορούσαν αποκλειστικά πιάτα με κοτόπουλο. Φτερούγες, μπουτάκια, φιλετάκια και άλλες επιλογές, οι οποίες γίνονταν ανάρπαστες σε όλη τη Γη.
Η εταιρεία αποφάσισε να επιχειρήσει μία στροφή προς την... υγιεινή διατροφή, προσφέροντας και εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες της. Αν θα πιάσει ή αν θα αποδειχθεί καλή ιδέα; Θα το δείξουν οι πωλήσεις. Ως εικόνα, πάντως και ως σύλληψη, το μπέργκερ με... ψωμί από κουνουπίδι, είναι πολύ προχωρημένη. Όμως λογίζεται ως μπέργκερ; Ή είναι κάτι άλλο; Πρόκειται για σοβαρή καμπάνια, ή για τρολάρισμα της εταιρείας στην κριτική που δέχεται για τα προϊόντα της; Προς το παρόν, πολλοί έχουν «τσιμπήσει» και το ζητούν, μόνο και μόνο από περιέργεια.
Δείτε πώς ξεκίνησε και πώς εξελίχθηκε...
Πριν βιαστείτε, το κουνουπίδι δεν θα βρίσκεται «μέσα» στο μπέργκερ. Θα... είναι το μπέργκερ, καθώς το βραστό λαχανικό θα αντικαταστήσει το ψωμί. Το δε περιεχόμενο, θα είναι βραστό κοτόπουλο, στο οποίο εξειδικεύεται η KFC, μαρούλι και μια σαλτσούλα για γαρνίρισμα.
Μέχρι τώρα, σε όλον τον κόσμο γνώριζαν την KFC για τις 11 διαφορετικές σπεσιαλιτέ που αφορούσαν αποκλειστικά πιάτα με κοτόπουλο. Φτερούγες, μπουτάκια, φιλετάκια και άλλες επιλογές, οι οποίες γίνονταν ανάρπαστες σε όλη τη Γη.
Η εταιρεία αποφάσισε να επιχειρήσει μία στροφή προς την... υγιεινή διατροφή, προσφέροντας και εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες της. Αν θα πιάσει ή αν θα αποδειχθεί καλή ιδέα; Θα το δείξουν οι πωλήσεις. Ως εικόνα, πάντως και ως σύλληψη, το μπέργκερ με... ψωμί από κουνουπίδι, είναι πολύ προχωρημένη. Όμως λογίζεται ως μπέργκερ; Ή είναι κάτι άλλο; Πρόκειται για σοβαρή καμπάνια, ή για τρολάρισμα της εταιρείας στην κριτική που δέχεται για τα προϊόντα της; Προς το παρόν, πολλοί έχουν «τσιμπήσει» και το ζητούν, μόνο και μόνο από περιέργεια.
Δείτε πώς ξεκίνησε και πώς εξελίχθηκε...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα