Τραγωδία «Norman Atlantic»: Παραβιάστηκαν οι κανονισμοί ασφάλειας
Τραγωδία «Norman Atlantic»: Παραβιάστηκαν οι κανονισμοί ασφάλειας
Τι αναφέρει η ιταλική ένωση καταναλωτών Codacons - «Δείχνουν» ως ένα από τα αίτια της τραγωδίας «τη φάση φόρτωσης και τοποθέτησης των αυτοκινήτων στα γκαράζ»
«Στο Norman Atlantic παραβιάσθηκαν οι κανονισμοί ασφάλειας», αναφέρει η ιταλική ένωση καταναλωτών Codacons, με αναφορά στην ολοκλήρωση της πραγματογνωμοσύνης επί του σκάφους που βρίσκεται στην Απουλία της Κάτω Ιταλίας.
Υπενθυμίζεται ότι η πυρκαγιά που ξέσπασε στο φέρι-μποτ το οποίο και εκτελούσε σύνδεση από Πάτρα προς Ανκόνα στις 28 Δεκεμβρίου του 2014, προκάλεσε τον θάνατο έντεκα ανθρώπων, ενώ, επισήμως, υπάρχουν ακόμη δεκαοκτώ αγνοούμενοι.
H Codacons, που εκπροσωπεί κάποιες από τις οικογένειες των θυμάτων, προσθέτει ότι «στην έκθεση των πραγματογνωμόνων υπάρχουν ανησυχητικά ερωτήματα και θλιβερές επιβεβαιώσεις». Τονίζει, δε, όπως γράφει η εφημερίδα La Repubblica, ότι ήταν εντυπωσιακά μικρός ο χρόνος από τη στιγμή που σημάνθηκε αντιπυρικός συναγερμός, μέχρι τη μεγάλη επέκταση της πυρκαγιάς και αφήνει να εννοηθεί ότι, ίσως, ο αριθμός ψυγείων των φορτηγών που είχαν συνδεθεί με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου, ήταν υπερβολικά μεγάλος.
Στη γέφυρα τέσσερα, αποκαλύπτει η ιταλική ένωση καταναλωτών «υπήρχαν, πιθανώς, περισσότερα αυτοκίνητα απ΄ό,τι διαθέσιμες πρίζες». Η Codacons προσθέτει, δε, ότι η γεννήτρια εκτάκτου ανάγκης έπαψε να λειτουργεί ακριβώς τη στιγμή που χρειαζόταν. Στο δημοσίευμα της εφημερίδας La Repubblica, με αναφορά στην πραγματογνωμοσύνη, αναφέρεται, επίσης, ότι «υπήρξαν πολλές παραβάσεις των καθηκόντων που είχαν ανατεθεί στο πλήρωμα» και «στη φάση φόρτωσης και τοποθέτησης των αυτοκινήτων» στα γκαράζ.
Η συγκεκριμένη πραγματογνωμοσύνη θα συζητηθεί και θα αναλυθεί σε δεκαεπτά, συνολικά, δικάσιμους οι οποίες θα ξεκινήσουν στην Απουλία στις 20 Μαρτίου.
Υπενθυμίζεται ότι η πυρκαγιά που ξέσπασε στο φέρι-μποτ το οποίο και εκτελούσε σύνδεση από Πάτρα προς Ανκόνα στις 28 Δεκεμβρίου του 2014, προκάλεσε τον θάνατο έντεκα ανθρώπων, ενώ, επισήμως, υπάρχουν ακόμη δεκαοκτώ αγνοούμενοι.
H Codacons, που εκπροσωπεί κάποιες από τις οικογένειες των θυμάτων, προσθέτει ότι «στην έκθεση των πραγματογνωμόνων υπάρχουν ανησυχητικά ερωτήματα και θλιβερές επιβεβαιώσεις». Τονίζει, δε, όπως γράφει η εφημερίδα La Repubblica, ότι ήταν εντυπωσιακά μικρός ο χρόνος από τη στιγμή που σημάνθηκε αντιπυρικός συναγερμός, μέχρι τη μεγάλη επέκταση της πυρκαγιάς και αφήνει να εννοηθεί ότι, ίσως, ο αριθμός ψυγείων των φορτηγών που είχαν συνδεθεί με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου, ήταν υπερβολικά μεγάλος.
Στη γέφυρα τέσσερα, αποκαλύπτει η ιταλική ένωση καταναλωτών «υπήρχαν, πιθανώς, περισσότερα αυτοκίνητα απ΄ό,τι διαθέσιμες πρίζες». Η Codacons προσθέτει, δε, ότι η γεννήτρια εκτάκτου ανάγκης έπαψε να λειτουργεί ακριβώς τη στιγμή που χρειαζόταν. Στο δημοσίευμα της εφημερίδας La Repubblica, με αναφορά στην πραγματογνωμοσύνη, αναφέρεται, επίσης, ότι «υπήρξαν πολλές παραβάσεις των καθηκόντων που είχαν ανατεθεί στο πλήρωμα» και «στη φάση φόρτωσης και τοποθέτησης των αυτοκινήτων» στα γκαράζ.
Η συγκεκριμένη πραγματογνωμοσύνη θα συζητηθεί και θα αναλυθεί σε δεκαεπτά, συνολικά, δικάσιμους οι οποίες θα ξεκινήσουν στην Απουλία στις 20 Μαρτίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα