Λάθος του πιλότου έριξε το αεροσκάφος πάνω στα σπίτια στο Κιργιστάν

Λάθος του πιλότου έριξε το αεροσκάφος πάνω στα σπίτια στο Κιργιστάν

Σκοτώθηκαν 37 άνθρωποι - Ήταν εμπορική πτήση, ναυλωμένη από την Turkish Airlines προς την Κωνσταντινούπολη - «Δεν έχει μείνει τίποτε, άνθρωποι σκοτώθηκαν μαζί με τα παιδιά τους» δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας

Η συντριβή του ναυλωμένου αεροσκάφους από τις Turkish Airlines σε χωριό κοντά στην Μπισκέκ, πρωτεύουσα του Κιργιστάν, σκοτώνοντας τουλάχιστον 37 ανθρώπους, προκλήθηκε από σφάλμα του πιλότου, σύμφωνα με τα πρώτα επίσημα αποτελέσματα των ερευνών.  

«Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα των εμπειρογνωμόνων, ήταν λάθος του πιλότου», δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Κιργιζίας, Moukhametkali Aboulgaziev, σε συνέντευξη Τύπου που μεταδόθηκε από την κρατική τηλεόραση. 

Επρόκειτο για εμπορική πτήση, ενώ το αεροσκάφος, που ανήκε στην ACT Arilines, ήταν ναυλωμένο από την Turkish Airlines και είχε προορισμό την Κωνσταντινούπολη.

Συνετρίβη πάνω σε περίπου 15 σπίτια, τα οποία καταστράφηκαν ολοσχερώς. «Το αεροσκάφος έπεσε επάνω σε κατοικίες, σκότωσε ολόκληρες οικογένειες», δήλωσε στο AFP αυτόπτης μάρτυρας. «Δεν έχει μείνει τίποτε από τα σπίτια, οι άνθρωποι σκοτώθηκαν μαζί με ολόκληρες τις οικογένειές τους και τα παιδιά τους, πολλοί κοιμόντουσαν», συμπλήρωσε.

Από τη συντριβή έχασαν τη ζωή τους συνολικά 37 άτομα, τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονταν στο έδαφος! Ανάμεσα τους και τα τέσσερα μέλη του πληρώματος ενώ τα υπόλοιπα θύματα εκτιμάται ότι ήταν ένοικοι των σπιτιών πάνω στα οποία συνετρίβη το αεροπλάνο. Κατά τις ίδιες πληροφορίες ανάμεσα στους νεκρούς υπάρχουν και 6 παιδιά.



Το Interfax που επικαλείται το υπουργείο Μεταφορών του Κιργιστάν μεταδίδει ότι η συντριβή σημειώθηκε σε απόσταση 1,5-2 χιλιομέτρων από τον διάδρομο προσγείωσης του αεροδρομίου του Μανάς.



Νωρίτερα το πρακτορείο TASS μετέδωσε ότι ένα από τα μέλη του πληρώματος επέζησε της συντριβής, όμως, λίγη ώρα αργότερα κατέληξε κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο. 

Το αεροπλάνο εκτελούσε την πτήση TK6491 από το Χονγκ Κονγκ στο Μπισκέκ και από εκεί στην Κωνσταντινούπολη. Σύμφωνα με το Flightradar24 το αεροσκάφος ήταν ένα Boeing τύπου 747-400F που είχε ξεκινήσει πτήσεις πριν από 14 χρόνια.


Η Turkish Airlines με ανάρτησή της στο Twitter εξέφρασε τα συλλυπητήριά της στις οικογένειες των θυμάτων.

Πλάνα από τα πρώτα λεπτά μετά τη συντριβή του Boeing


Σωστικά συνεργεία προσπαθούν να σβήσουν τις φλόγες:



Βρήκαν το ένα από τα δύο μαύρα κουτιά

Ο υπουργός Εκτάκτων Αναγκών του Κιργιστάν Kubatbek Boronov είπε ότι από την πτώση του αεροσκάφους καταστράφηκαν 23 από τα 43 σπίτια του χωριού.

Από το γραφείο του πρωθυπουργού ανακοινώθηκε ότι στον τόπο της τραγωδίας βρέθηκε το ένα από τα δύο μαύρα κουτιά του Boeing 474-400 το οποίο, εν πτήσει από το Χονγκ Κονγκ προς την Κωσταντινούπολ, είχε προγραμματίσει στάση στο αεροδρόμιο του Κιργιστάν.

Το υπουργείο Μεταφορών της Τουρκίας στέλνει στο Κιργιστάν δύο ειδικούς για να βοηθήσουν στη διερεύνηση των αιτίων του δυστυχήματος, ενώ η ACT Airlines, ιδιοκτήτρια του Boeing, ανέφερε ότι η αιτία της τραγωδίας είναι ακόμη άγνωστη.





ΣΧΟΛΙΑ (7)

ΕΛΛΗΝΑΣ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Η μαστιζόμενη αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines είχε στο παρελθόν πολλά δύσκολα ατυχήματα. 8) 29 Δεκεμβρίου 1994 πτήση 278 κοντά στο Βαν, Τουρκία: Αυτή ήταν μια προγραμματισμένη πτήση εσωτερικού από την Άγκυρα στο Βαν. Το αεροσκάφος χτύπησε ένα λόφο τέσσερα χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο κατά τη διάρκεια της τέταρτης προσπάθειας προσγείωσης του αεροπλάνου. Πέντε από τα επτά μέλη του πληρώματος και 52 από τους 69 επιβάτες σκοτώθηκαν. 9) 7 Απρίλη 1999 Turkish Airlines 737-400 πτήση 5904 κοντά στο Τσεϊχάν, στην Τουρκία. Το αεροσκάφος συνετρίβη κοντά στο Τσεϊχάν, στην Τουρκία λίγο μετά την απογείωσή του από τα Άδανα της Τουρκίας. Αυτή ήταν μια αλλαγή πτήσης από τα Άδανα, στην Τουρκία στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας και δεν είχε κανένα επιβάτη. Όλα τα έξι μέλη του πληρώματος σκοτώθηκαν. 10) 8 Ιανουαρίου του 2003 Τουρκικές Αερογραμμές RJ 100 πτήσης 634 Ντιγιαρμπακίρ, Τουρκία. Το αεροσκάφος είχε αναχωρήσει από την Κωνσταντινούπολη και συνετρίβη λίγο πριν την προσγείωση στο Ντιγιαρμπακίρ, μια πόλη κοντά στα σύνορα της Τουρκίας με το Ιράκ. Τέσσερα από τα πέντε μέλη του πληρώματος και 71 από τους 75 επιβάτες σκοτώθηκαν στη συντριβή. 11) 25, Φεβρουαρίου 2009 Turkish Airlines 737-800 πτήση 1951 Άμστερνταμ, Ολλανδία. Το αεροσκάφος, ήταν σε διεθνή πτήση από την Κωνσταντινούπολη, Τουρκία, στο Άμστερνταμ Ολλανδία, συνετρίβη σε ένα πεδίο περίπου ένα μίλι (1,6 χλμ) πολύ από το διάδρομο. Τέσσερα από τα επτά μέλη του πληρώματος, συμπεριλαμβανομένων τόσο των πιλότων, σκοτώθηκαν, όπως και οι πέντε από τις 128 επιβάτες. Η ACT Airlines ή αλλιώς a.k.a. ACT Havayollari που χρησιμοποιούσε επίσημα το όνομα MyCargo Airlines με έδρα την Κωσταντινούπολη είναι μια θυγατρική της άλλης τούρκικης κωλοεταιρείας Turkish Airlines

ΕΛΛΗΝΑΣ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Η μαστιζόμενη αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines είχε στο παρελθόν πολλά δύσκολα ατυχήματα. Ανέπτυξε μια φήμη για την κακή εξυπηρέτηση των πελατών και τις καθυστερήσεις. Θα υπομείνει επίσης αεροπειρατείες και υπέστη επτά ατυχήματα μεταξύ 1974 και 1983. 1) Η πιο διαβόητη ήταν το 1974 συντριβή της Turkish Airlines Flight 981, 3 Μαρτίου του 1974 όταν μια εσφαλμένα ασφαλισμένη πόρτα φορτίου έσπασε και πετάχτηκε προς τα έξω, κοντά στο Ermenonville, της Γαλλίας, με αποτέλεσμα το θάνατο 346 ανθρώπων. 2) 26 Ιανουαρίου 1974 πτήση 301, ήταν μια προγραμματισμένη πτήση εσωτερικού μεταξύ Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης. Το αεροσκάφος ήταν για λίγο στον αέρα, έχασε το υψός, έπεσε και χτύπησε σε ένα χαντάκι, διαλύθηκε, και έπιασε φωτιά. Τέσσερα από τα πέντε μέλη του πληρώματος και 62 από τα 68 επιβάτες σκοτώθηκαν. 3) 30 Ιανουαρίου 1975 πτήση 345 στην Κωνσταντινούπολη. Το αεροσκάφος βρισκόταν σε προγραμματισμένη πτήση εσωτερικού μεταξύ Σμύρνης και της Κωνσταντινούπολης. Το πλήρωμα εξετέλεσε διαδικασία προσέγγισης που απέτυχε λόγω της μια σύντομης διακοπής ρεύματος που επηρέασε τα φώτα του διαδρόμου. Κατά τη διάρκεια του ελιγμού, το αεροσκάφος συνετρίβη στη θάλασσα του Μαρμαρά, όταν το πλήρωμα έκανε ελιγμούς για μια νέα προσέγγιση.Όλα τα τέσσερα μέλη του πληρώματος και οι 37 επιβάτες σκοτώθηκαν. 4) 19 Σεπτέμβρη 1976 πτήση 452 κοντά σε Isparta στην Τουρκία. Αυτή ήταν μια προγραμματισμένη πτήση εσωτερικού μεταξύ Κωνσταντινούπολης και της Αττάλειας. Το αεροσκάφος χτύπησε ένα βουνό κοντά στα Ισπάρτα κατά τη διάρκεια της προσέγγισης. Όλα τα οκτώ μέλη του πληρώματος και 146 επιβάτες σκοτώθηκαν. 5)23 Δεκεμβρίου, 1979 TC-JAT κοντά στην Άγκυρα. Αυτή ήταν μια προγραμματισμένη πτήση εσωτερικού μεταξύ Σαμψούντας και Άγκυρας. Το αεροσκάφος χτύπησε ένα λόφο.Τρία από τα τέσσερα μέλη του πληρώματος και 36 από τους 39 επιβάτες σκοτώθηκαν 6) 14 Οκτωβρίου, 1980 TC-JBJ Ντιγιαρμπακίρ, Τουρκία. Το αεροσκάφος είχε καταληφθεί ενώ ήταν σε μια διεθνή πτήση από το Μόναχο στην Άγκυρα. Συνελήφθησαν οι αεροπειρατές κατά τη διάρκεια μια στάση ανεφοδιασμού στο Ντιγιαρμπακίρ. Ένας επιβάτης σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια του συμβάντος. 7) 16η Ιανουαρίου 1983 πτήσης 158 Άγκυρα, Τουρκία. Αυτή ήταν μια προγραμματισμένη πτήση εσωτερικού μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Άγκυρας. Το αεροσκάφος συνετρίβη περίπου 500 πόδια (150 μέτρα) πριν το διαδρόμου λόγο κακής ορατότητας. 47 σκοτώθηκαν

ΟΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ...

Παλαιότερα οι Τούρκικες αεροπορικές εταιρείες είχαν χαρακτηριστεί από τις χειρότερες και πιο επικίνδυνες σε όλο τον κόσμο. Ξαφνικά με τον ερχομό του Ερντογάν στην εξουσία μετά από τεράστια προπαγάνδα και διαφήμιση σε όλα τα Ευρωπαϊκά και άλλα αεροδρόμια τις χαρακτήρισαν ως απ τις καλύτερες. Η ACT Airlines ή αλλιώς a.k.a. ACT Havayollari που χρησιμοποιούσε επίσημα το όνομα MyCargo Airlines με έδρα την Κωσταντινούπολη είναι μια θυγατρική της άλλης τούρκικης κωλοεταιρείας Turkish Airlines

δεν γλύτωσαν

ούτε οι άνθρωποι ούτε τα παιδιά........

George

ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ "ΛΑΘΟΣ ΠΙΛΟΤΟΥ" ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ 90% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΣΕ "ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΙΛΟΤΟΥ", ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΠΑΝΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ "ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΙΛΟΤΟΥ".

Β744

70 τοις εκατό απο επίσημα στοιχεία που προκύπτουν απο διεθνείς οργανισμούς. Πχ Flight safety foundation κτλ.

Navaho

Χωρίς να δει τα κουτιά, ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Κιργιζίας έβγαλε συμπέρασμα...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

stormy

Ποιες είναι οι χώρες που βλέπουν περισσότερο πορνό - Μέσα στη χρονιά η δημοφιλέστερη πορνογραφική ιστοσελίδα δέχθηκε 33,5 δισεκατομμύρια επισκέψεις, 92 εκατομμύρια την ημέρα κατά μέσο όρο - Η πορνοστάρ της χρονιάς ήταν, με λίγη βοήθεια από τον πρόεδρο Τραμπ, η Στόρμι Ντάνιελς. Από την 671η θέση το 2017 εκτοξεύτηκε στην κορυφή, με 84 εκατ. προβολές των βίντεό της

Pentagon

«Η μονομερής στρατιωτική δράση στη βορειοανατολική Συρία από οποιαδήποτε πλευρά, ειδικά καθώς ενδέχεται να βρίσκονται στην περιοχή στελέχη των ένοπλων δυνάμεων των ΗΠΑ, θα ήταν πολύ ανησυχητική. Θα θεωρήσουμε οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια απαράδεκτη», τόνισε ο αντιπλοίαρχος Σον Ρόμπερτσον

Dai_Xu

Ο Dai Xu, ανώτερος συνταγματάρχης της Πολεμικής Αεροπορίας του Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού (PLAAF), πρότεινε να χρησιμοποιηθεί η κινεζική ναυτική δύναμη για να αντιμετωπίσει τις επιχειρήσεις ελευθερίας ναυσιπλοΐας των ΗΠΑ στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας

sef-735x459

«Ο γενικός εισαγγελέας του Αμάν συμφώνησε σήμερα να αποφυλακιστούν ο δημοσιογράφος Μοχάμεντ ελ Ουακίλ, ο διευθυντής της αραβόφωνης διαδικτυακής εφημερίδας alwakeelnews καθώς και η εκπαιδευόμενη συντάκτρια Γαντίρ Ρμπεχάτ» ανέφερε πηγή στο Γαλλικό Πρακτορείο

nick

Ο Στρατηγός Carter, στην πρώτη του διάλεξη ως Α/ΓΕΕΘΑ στο Royal United Services Institute, δήλωσε ότι η Ρωσία και η Κίνα "έχουν μελετήσει τα δυνατά μας και έχουν επενδύσει προσεκτικά σε νέες μεθόδους και δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες μας"

FRIED-CHICKEN-REMAINS-KING

Όταν κάποτε δεν θα έχει απομείνει ούτε ένας άνθρωπος στη Γη, τα διάσπαρτα απολιθωμένα κόκαλα των κοτόπουλων θα είναι αυτά που θα αποτελούν το «σήμα κατατεθέν» της σύγχρονης γεωλογικής εποχής