Αργοπορημένη επιβάτης πτήσης για Αθήνα χαστούκισε υπάλληλο αεροπορικής επειδή δεν την άφησε να επιβιβαστεί

Αργοπορημένη επιβάτης πτήσης για Αθήνα χαστούκισε υπάλληλο αεροπορικής επειδή δεν την άφησε να επιβιβαστεί

Το περιστατικό σημειώθηκε στο αεροδρόμιο του Στάνστεντ

Ένα απίστευτο περιστατικό σε πύλη πτήσης για την Αθήνα κατέγραψε αυτόπτης μάρτυρας στο αεροδρόμιο του Στάνστεντ στη Βρετανία.

Στο βίντεο φαίνεται μια γυναίκα, αγνώστων στοιχείων, να χαστουκίζει την υπάλληλο που είχε βάρδια στην πύλη της πτήσης της Ryanair επειδή δεν της επέτρεψε να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος καθώς είχε αργήσει και η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί.




Σύμφωνα με συνάδελφο της υπαλλήλου που δέχθηκε το χαστούκι το περιστατικό συνέβη το πρωί της Δευτέρας. «Η επιβάτης είχε πολλές χειραποσκευές, αρνήθηκε να πληρώσει το αντίτιμο γι' αυτές ή να τις ανδιοργανώσει και ενημερώθηκε ότι η πύλη ετοιμάζεται να κλείσει γιατί το αεροσκάφος έπρεπε να απογειωθεί και είχε ήδη καθυστερήσει. Όταν η πύλη έκλεισε αντέδρασε με τον τρόπο που είδατε στο βίντεο» δήλωσε στην εφημερίδα Telegraph.

Εκπρόσωπος της αστυνομίας του Έσσεξ επιβεβαίωσε το περιστατικό και ενημέρωσε ότι η γυναίκα μετά το περιστατικό απομακρύνθηκε από το αεροδρόμιο.

ΣΧΟΛΙΑ (149)

Χρηστος

Εμενα παντος μια φορα που ερχομουν απο Ολλανδια με μια low cost ολλανδικη εταιρια μου ειπαν στο check in (εχοντας μια χειραποσκευη και ενα τσαντακι μπανανα στη μεση) οτι πρεπει να πληρωσω για την δευτερη χειραποσκευη (τσαντακι μπανανα). Τους ειπα οτι δεν πληρωνω και μου ειπαν οτι το πιο πιθανον ειναι να με σταματησουν στην πυλη για να πληρωσω ( το διπλασιο ποσο απο οτι θα πληρωνα στο check in). Στην πυλη δεν μου ειπαν τιποτα. Εαν μου ελεγαν θα ειχαν δικιο; Και εαν δεν με αφηναν να επιβιβαστω και με εκβιαζαν να τους δωσω 40 ευρω για να επιβιβαστω θα ειχα αδικο να εκανα φασαρια;

Ingenious

Από το γάιδαρο στο αεροπλάνο μεγάλη εξέλιξη. . . Μια χαρά εταιρία είναι και στην τελική 4 βαλίτσες δεν ανεβαζεις ούτε στην business καμία εταιρίας έλεος δηλαδή αλλά όταν δεν ξέρεις κάτι καλύτερα να μην μιλάς πάρα να πεις @@@@@

ΕΛΛΗ

Παιδιά εγώ περσι εξαπατηθηκα απο το αθλιο ταξιδιωτικο γραφειο της περιοχης μου, γιατι η πρακτορας εκανε ακυρη κρατηση στην Aegean (k ενημερωθηκα, καλωντας εγω τηλεφωνικα τηλεφωνικα απο την Aegean 2μερες πριν την πτηση) Aναγκαστηκα να βγαλω εκ νεου εισιτηρια της τελευταιας στιγμης για Θεσσαλονικη... Το "πηγαινε" το εβγαλα στην Aegean και το "ελα" το εβγαλα με τη Ryanair, Που ηταν πιο βολικο στην ωρα και πιο οικονομικο,αρα νομιζω μπορεσα να συγκρινω στην ιδια φαση τις εταιρεις... Ειχα δισταγμο για την Ryanair με τοση δαιμονοποιηση που της εχει γινει... H Aegean εδινε χειραποσκευη 8 κιλων και η Ryanair 10!!!!!!!!!!! Η υπερτιμημενη Aegean, επειδη το εισιτηριο μου θεωρηθηκε της τελευταιας στιγμης, ενω ειχε πει οτι αν γεμιζε το αεροπλανο θα μου εδινε αποζημιωση 100ευρω να πεταξω με την επομενη διαθεσιμη πτηση της, τελικα εμενα κι αλλον εναν επιβατη της τελευταιας στιγμης, μας στριμωξε στον "διαδρομο",στην πιο αβολη θεση του αεροπλανου... Η Ryanair αποδειχθηκε μια χαρα με το μοναδικο της μειονεκτημα να ειναι οτι... δε σερβιρε καφε κ βουτηματα αλλα να βρασω τα κερασματα της Aegean αν ειναι να τα ...πληρωνω 60ευρω παραπανω!!!!!!!!Καφεδακι απο κοντινο καφε με 3 ευρω, στην τελικη, παιδες!!!!!! ;) Το μοναδικο μειονεκτημα, που εγω βρισκω στην Ryanair ειναι μοναχα η επικοινωνια με το κοινο, γιατι ειναι ελλειμματικη και σε περιπτωση εκτατου αναγκης μενεις ξεκρεμαστος. Αλλα, οπως μου εδειξε η εμπειρια μου, θεωρω οτι σε καθε περιπτωση, αν δεν τηρεις τους κανονες, αν σου συμβει αναποδιά ή αν χασεις πτηση ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΣΩΖΕΙ,ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ... Μια χαρα ειναι, λοιπον, kai η Ryanair-και σιγα τα "χα'ι'λικια" της Aegean...Φετιχ δεν αξιζει να γινει καμια...Οποια ειναι πιο βολικη , καθε φορα. Τωρα, οσοι σε ενα γελοιο περιστατικο αναζητουν ευκαιρια να βρισουν χυδαια την Ελλαδα τι να πω...Ας πανε σε κανα γιατρο να το κοιταξουν αυτο.Επειγοντως.Εχουν πολυ σοβαρο ψυχολογικο προβλημα.Ελικρινα.Με πρωτο την ανεπαρκεια κριτικης ικανοτητας εστω κ σε πρωιμο ,νηπιακο σταδιο: Ξεκολλατε απο τον νευρωτικο ανθελληνισμο σας.. Καφροι και απολιτιστοι υπαρχουν σε ολα τα εθνη...Και η Ιστορια αποδεικνυει πως οσο πιο "πολιτισμενο" ενα εθνος, τοσο μεγαλυτερη η βαρβαροτητα του...!!!

Εχω κ' εγω μια κακιστη

εμπειρια με την Aegean. Στο gate για την αναχωρηση απο Βιεννη, εμφανιζεται μια υπαλληλος (υπηρεσιες εδαφους - ξενο προσωπικο) με εναν πληθωριστικο ογκο σωματος που θυμιζε πλασμα ενυδρειου, με λιγδιασμενα μαλλια δεμενα αλογοουρα για να μη πολυφαινεται η απλησια της, με προφανη σημεια ακμης στο προσωπο και φουστα σκισμενη πισω στη ραφη λογω παχους, αλωνιζει αναμεσα στους επιβατες που καθονται και περιμενουν και χωρις μια λεξη πλησιαζει εναν ηλικιωμενο κυριο, παίρνει την χειραποσκευη του χωρις να του πει τιποτα και παει να την ζυγισει μηπως ειναι πανω απο 8 κιλα. Το γεγονος προκαλει εκπληξη στους υπολοιπους επιβατες που κανουν και τα σχετικα σχολια. Δεν εξεταζω το αν εχει δικιο η οχι αλλα την επαίσχυντη συμπεριφορα της. Το γεγονος αυτο μου εκανε τοση κακη εντυπωση και απο τοτε αποφευγω την Aegean και αυτο για 7 πτησεις μεχρι σημερα εκ των οποιων 2 οικογενιακως. Θα συνιστουσα στους υπεθυνους της Aegean αντι να κορδωνονται με τον ανοστο νεροβραστο καφε και την κακογουστη καραμελα που προσφερουν μαζι με το πλαστικο "φαγητο" να εξεταζουν τη συμπεριφορα και την εμφανιση των υπαλληλων ξενων εταιριων προσφορας υπηρεσιων εδαφους μια και δεν υπαρχει εκει ιχνος δικου της προσωπικου. Εγω στη θεση τους θα την ειχα στειλει αμεσως σπιτι της και με τις κλωτσιες.

Μάρκος

Δεν είναι Ελληνίδα & θέλετε μια ωραία μήνυση που αλλοιώνετε ειδήσεις για κλικς.

προς ΜΑΡΚΟ

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙ , ΑΛΛΆ ΔΥΝΑΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ.

Λούλης

Ο κάθε υπάλληλος, προσλαμβάνεται για να ακούει ΑΥΤΟΣ τα μπινελίκια, για να τρώει ΑΥΤΟΣ το ξύλο, για να πηγαίνει ΑΥΤΟΣ στο αυτόφωρο, σε κάθε στραβό περιστατικό που συμβαίνει σε κάθε "μαγαζί". Όποιος έχει κάνει αφεντικό, σίγουρα με καταλαβαίνει. Την αποτυχία την χρεώνεται πάντα ο υπάλληλος, ενώ η επιτυχία αποδίδεται πάντα στο αφεντικό! Όλα τα άλλα που ακούω από υπαλληλάκους, είναι για να περνάει η ώρα.

μακιςςς

όπως άλλωστε και στο ελληνικό δημόσιο όπου όταν δεν θέλουν να πάρουν την ευθύνη σε στέλνουν απ τον ένα στον άλλον και στο τέλος δεν σηκώνουν και τα τηλέφωνα ώστε να σε ξεφορτωθούν. Βέβαια στην περίπτωση της κακής εταιρίας αν δεν σου αρέσει πας στην επόμενη. Ενώ στο δημόσιο τι κάνεις; Κάθεσαι και υπομένεις μέχρι να τελειώσει η ζωή σου και η ζωή των παιδιών σου και των εγγονιών σου.

Δεν

Το κόβεις για να μη στο κόψει κανένας άλλος που ξέρει καλύτερα τι θαλεγε ο ιδιος;

Vigilante

Κλασική γυφτοελληνίδα

...

Θα στο χαλάσω και σένα, κλαρινογαμπρέ, αλλά δεν είναι Ελληνίδα.

ΠΙΛΟΤΟΣ

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Η RYANAIR ΠΟΥ ΜΕ 10-30 ΕΥΡΩ ΠΑΩ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΩ. ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΛΙΟ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΕ 20 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΧΛΙΔΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 1 ΤΟΝΟ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ .....

ΠΠΠΠΠΠ

Σιγουρα γυναικα ειναι αυτο το πραγμα,σαν τον Μπαμπη τον νταλικιερη μοιαζει

nikos

όσοι έχουν ταξιδέψει με αυτή την εταιρία (rynair), δεν μπορούν παρά να μην πουν συγχαρητήρια σε αυτή την γυναίκα που τους ξεμπρόστιασε. Η συγκεκριμένη εταιρία, εάν δεν κάνεις τσεκ ιν δυο ώρες νωρίτερα σου βάζει πέναλντυ ισότιμο της αξίας του εισιτηρίου σου. Επίσης, εάν η τσάντα είναι κατά δύο γραμμάρια βαρύτερη ή κατά ένα εκατοστό μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο σου βάζει πέναλτυ μεταφοράς της ισότιμο του εισιτηρίου σου. Για όλα αυτά τα πέναλτυ που θέτει η συγκεκριμένη εταιρία δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση πάνω στο εισιτήριό σου αλλά με παραπομπές παραπομπών σε παραπέμπει στην ιστοσελίδα της σε μία υποσημείωση και σου λένε όταν ρωτάς έντρομος στο αεροδρόμιο για ποιο λόγο θα πρέπει να πληρώσεις όλες αυτές τις αηδείες, ότι σε είχανε ενημερώσει. Μία φορά μου έτυχε να ταξιδέψω και έπαθα ότι η συμπαθέστατη ΚΥΡΙΑ που χαστούκισε την υπάλληλο της συγκεκριμένης (εχει σημασία ότι είναι της συγκεκριμένης) "εταιρίας" απατεώνων. Ταξιδεύω σχεδόν κάθε εβδομάδα με αεροπλάνο και τέτοια πολιτική απέναντι σε επιβάτη δεν έχει καμία απολύτως άλλη εταιρία. Εάν θα πάτε στο σημείο τσεκ ιν της εταιρίας θα δείτε κόσμο να τους βρίζει και να διαμαρτύρεται. Στην δική μου, μία και μοναδική περίπτωση που ταξίδεψα με αυτή την εταιρία, υπήρχαν δέκα άτομα που φώναζαν κι έβριζαν διότι κανείς δεν τους είχε ενημερώσει σχετικά. Μάλιστα, ο ένας εξ αυτών φώναζε ότι δεν είχε χρήματα εκείνη την στιγμή για να πληρώσει το πέναλτυ κι έπρεπε πάση θυσία να φύγει και δεν τον άφηναν. Περιττό να αναφερθώ στις άθλιες συνθήκες που επικρατούν μέσα στα αεροπλάνα τους όπου όλοι οι επιβάτες είναι στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλον σαν τις μύγες. Η εικόνα μπορεί να συγκριθεί μόνον με τα ΚΤΕΛ της δεκαετίας του 50. Θεωρώ ότι τα αεροπλάνα τους είναι κέντρο διάδωσης πάσης φύσεως μικροβίων και κυριολεκτικά μπακατέλες. Μπράβο σε αυτή την ΚΥΡΙΑ που είχε το θάρρος να ρίξει και καμία σφαλιάρα. Όσοι την θεωρείτε συριζαία πέφτετε έξω. Προφανώς πρόκειται για μία αξιοπρεπέστατη ΚΥΡΙΑ που της συμπεριφέρθηκαν σαν σκουπίδι και την έκαναν να μην μπορέσει να ταξιδέψει όμορφα και προγραμματισμένα. Κρίμα για τις ΓΓΚαταναλωτών της ΕΕ που δεν έχουν κλείσει αυτή την εταιρία και δεν την έχουν εξοντώσει στα πρόστιμα. Εύχομαι και σας συμβουλεύω να μην ξαναπετάξετε με αυτή την εταιρία. Είναι Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. Ο χειρότερος απατεώνας ταξιτζής είναι πιο επαγγελματίας από αυτούς.

Ιωαννα

Υπάρχει μια μαγική λέξη...ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ.Στο εξηγεί από πριν;;;;Αν δεν μπορείς να το κάνεις τότε ελεύθερη αγορά είναι κ επιλέξτε....αλλά κ πληρώστε.Πόσοι φοιτητές,οπλίτες αλλά κ πολίτες"σώζονται με τις συγκεκριμένες πτήσεις....

xaxa

να παραπονιεσαι ξερεις... εμενα προσωπικα ποτε δεν με εχουν ελεγξει και παντα η τσαντα μου ηταν βαρυτερη αλλα δεν εκανε μπαμ... να παραπονιεσαι ξερεις... τετοιες τιμες εχεις ξαναδει? εγω οχι και οπως ειπα δεν πληρωσα ποτε παραπανω...

marios

μαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται . Σε αφηνει με περισοτερες αποσκευες απο οτι η easyjet. Στριμόκολα (λες και στις αλλες εισαι μεσα στην ανεση) αλλα με περισσοτερες αποσκευες, και ειναι φτηνη αμα κλεινεις κανα διμηνο πριν

Νίκο είσαι

λίγο ασχετίδης

Γιώργος

Έχω ταξιδέψει τουλάχιστον δέκα φορές με τη συγκεκριμένη εταιρία και δεν έχω δεί ποτέ κάποιο πρόβλημα σαν αυτά που λες. Ποτέ! Τα έβγαλες από το μυαλό σου. Πάντα είχα μεγάλη τσάντα ή οποία δεν ελέγχθηκε ποτέ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που γύρισα όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα με πενταροδεκάρες και θα συνεχίσω να ταξιδεύω με μανία με τη συγκεκριμένη εταιρία. Άλλη φορά να μη λες ψέματα!

Τάκης

Δεν είναι τυχαίο που συνέβη με Ryanair. Η συμπεριφορά των υπαλλήλων αλλά κυρίως η όλη πολιτική της συγκεκριμένης εταιρείας είναι απαράδεκτη. Φυσικά υπάρχουν και χειρότερα, βλέπε Wizzair...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

seismos_main3

Σεισμός στην Αλβανία: Δύο  σεισμικές δονήσεις 5,6 και 5,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ  - Ο σεισμός έγινε αισθητός  σε περιοχές της Ηπείρου, αλλά και στην πόλη των Ιωαννίνων - Στους 25 οι τραυματίες

47
cook-main

Το σχέδιο διάσωσης από ιδιώτες για τον πρώην τουριστικό κολοσσό ολοένα και απομακρύνεται - 200 εκατ. στερλίνες αναζήτησε χθες η Thomas Cook για να μην καταρρεύσει - Οι υπεύθυνοι επιμένουν πως «όλα ρέουν ομαλά» στις πτήσεις της εταιρείας - Χρέη σε Έλληνες ξενοδόχους

μεταναστες-1021x576

Αρμόδιος Ιταλός εισαγγελέας έκανε λόγο για «ταξίδια στη business class» καθώς είναι μικρής διάρκειας και γίνονται με ταχύπλοα σκάφη - Οι διακινητές εγκατέλειψαν τα δρομολόγια από τη Λιβύη - Αυξήθηκαν οι προσφυγικές ροές τον Σεπτέμβριο