Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Πώς οι αεροπορικές εταιρείες κερδίζουν δισεκατομμύρια από τις έξτρα χρεώσεις
Πώς οι αεροπορικές εταιρείες κερδίζουν δισεκατομμύρια από τις έξτρα χρεώσεις
Τα έσοδα της Ryanair από τις έξτρα χρεώσεις έφθασαν τα 1,74 δισ. δολάρια για το 2015!
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η Spirit Airlines είναι η αεροπορική εταιρεία με τις περισσότερες πρόσθετες χρεώσεις από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, με το 43,4% των συνολικών εσόδων της το 2015 να προέρχονται από «βοηθητικές» πηγές, όπως οι χρεώσεις για τις αποσκευές και για την κράτηση θέσης αλλά και από την πώληση εν πτήσει τροφίμων και ποτών.
Η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Φλόριντα είναι μία από τις αρκετές πλέον εταιρείες του κλάδου που χρεώνουν για χειραποσκευή με τις τιμές να κυμαίνονται από $35 μέχρι και $ 100.
Η Ryanair έρχεται πέμπτη στη λίστα, με μόλις το 24% των εσόδων της να προέρχεται από χρεώσεις που δεν έχουν να κάνουν με το αεροπορικό εισιτήριο. Σε αριθμούς τα έσοδα από τις έξτρα χρεώσεις έφθασαν τα 1,74 δισ. δολάρια για το 2015.
Η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Φλόριντα είναι μία από τις αρκετές πλέον εταιρείες του κλάδου που χρεώνουν για χειραποσκευή με τις τιμές να κυμαίνονται από $35 μέχρι και $ 100.
Η Ryanair έρχεται πέμπτη στη λίστα, με μόλις το 24% των εσόδων της να προέρχεται από χρεώσεις που δεν έχουν να κάνουν με το αεροπορικό εισιτήριο. Σε αριθμούς τα έσοδα από τις έξτρα χρεώσεις έφθασαν τα 1,74 δισ. δολάρια για το 2015.
Στη λίστα με το top 10 βρίσκονται δύο αμερικανικές εταιρείες (Allegiant και Alaska Air), δύο βρετανικές (Jet2.com και Flybe), μία από την Ουγγαρία (Wizz Air), μία από το Μεξικό (Volaris), από την Αυστραλία (Jetstar) και από την Σιγκαπούρη (Tigerair).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Idea Work που συνέλεξε πληροφορίες από 67 αεροπορικές εταιρείες τα έσοδα από τις έξτρα χρεώσεις έχουν τριπλασιαστεί από το 2008.
Τότε τα συνολικά έσοδα έφθαναν στα 8,4 δισ. δολάρια ενώ τα στοιχεία για το 2015 εκτινάσσουν το πόσο στα 26 δισ. δολάρια!
Η επιτυχία αυτών των αεροπορικών εταιρειών ενθαρρύνει και τις άλλες εταιρείες να υιοθετήσουν παρόμοιες μεθόδους. Παγκόσμιοι κολοσσοί όπως οι American, Delta και United έχουν μπει στη διαδικασία να προσφέρουν οικονομικές θέσεις, μιμούμενες τις φθηνές αεροπορικές εταιρείες.
Παρόμοιο ανταγωνιστικό περιβάλλον παρατηρείται φυσικά και στην Ευρώπη με τα παραδοσιακά εμπορικά σήματα εταιρειών όπως η British Airways και η Air France να προσφέρουν πλέον οικονομικά πακέτα για να μπορέσουν να κερδίσουν πελάτες από την easyJet και την Ryanair.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα