Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
ΗΠΑ: Δικαστήριο απάλλαξε την Πόρσε για τον θάνατο του Πολ Γουόλκερ
ΗΠΑ: Δικαστήριο απάλλαξε την Πόρσε για τον θάνατο του Πολ Γουόλκερ
Μετά από μακρά διαμάχη, δικαστήριο στο Λος Άντζελες αποφάσισε ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι έφταιγε το αυτοκίνητο για το τραγικό δυστύχημα που έχασε τη ζωή του ο γνωστός ηθοποιός
Ο θάνατός του είχε συγκλονίσει το Χόλιγουντ, όχι μόνο για τον τρόπο που έγινε (τόσο ταιριαστός με τις ταινίες Fast and Furious που τον είχαν κάνει διάσημο) όσο και για το γεγονός ότι επρόκειτο για ένα από τα ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα αστέρια του Χόλιγουντο. Ο Πολ Γουόλκερ είχε χάσει την ζωή του το Νοέμβριο του 2013 όταν η Porsche GT που οδηγούσε ο φίλος του Ρότζερ Ρόντας εκείνο το μοιραίο βράδυ.
Η υπόθεση είχε φθάσει στα δικαστήρια, με την χήρα του Ρόντας να κατηγορεί την εταιρία Πόρσε ότι το αυτοκίνητο είχε πολλά προβλήματα ασφάλειας, και εξ' αιτίας του είχαν σκοτωθεί οι δύο άνδρες. Η σοβαρότερη καταγγελία που είχε απευθύνει η σύζυγος του Ρόντας αφορούσε την ανάρτηση του αυτοκινήτου, η οποία σύμφωνα με την ίδια είχε σημαντικά προβλήματα λειτουργίας λίγο πριν το ατύχημα. Επίσης κατηγορούσε την εταιρία ότι δεν είχε προβλέψει ώστε το αμάξωμα να έχει υψηλά στάνταρ παθητικής ασφάλειας, ενώ και το ρεζερβουάρ δεν ήταν σωστό.
Το δικαστήριο απέρριψε όλες τις αιτιάσεις της χήρας του Ρόντας, αποφασίζοντας ότι το αυτοκίνητο της Πόρσε τηρούσε τις προδιαγραφές που είχε θέσει ο κατασκευαστής. Και πάντως δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα εκείνο το βράδυ όπως αποδείχθηκε από τις εκθέσεις των εμπειρογνωμόνων.
Η Πόρσε σε όλη αυτή την διαδικασία είχε αρνηθεί ότι το υπεραυτοκίνητό της παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα ασφάλειας είτε λόγω σχεδιασμού είτε λόγω κακής κατασκευής. Μάλιστα η εταιρία υποστήριξε ότι το αυτοκίνητο του Γουόλκερ είχε μέχρι εκείνη την στιγμή συντηρηθεί με βάση τις προδιαγραφές που έχει θεσπίσει η εταιρία, και έτσι δεν υπήρχε κάποια αστοχία.
Η υπόθεση είχε φθάσει στα δικαστήρια, με την χήρα του Ρόντας να κατηγορεί την εταιρία Πόρσε ότι το αυτοκίνητο είχε πολλά προβλήματα ασφάλειας, και εξ' αιτίας του είχαν σκοτωθεί οι δύο άνδρες. Η σοβαρότερη καταγγελία που είχε απευθύνει η σύζυγος του Ρόντας αφορούσε την ανάρτηση του αυτοκινήτου, η οποία σύμφωνα με την ίδια είχε σημαντικά προβλήματα λειτουργίας λίγο πριν το ατύχημα. Επίσης κατηγορούσε την εταιρία ότι δεν είχε προβλέψει ώστε το αμάξωμα να έχει υψηλά στάνταρ παθητικής ασφάλειας, ενώ και το ρεζερβουάρ δεν ήταν σωστό.
Το δικαστήριο απέρριψε όλες τις αιτιάσεις της χήρας του Ρόντας, αποφασίζοντας ότι το αυτοκίνητο της Πόρσε τηρούσε τις προδιαγραφές που είχε θέσει ο κατασκευαστής. Και πάντως δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα εκείνο το βράδυ όπως αποδείχθηκε από τις εκθέσεις των εμπειρογνωμόνων.
Η Πόρσε σε όλη αυτή την διαδικασία είχε αρνηθεί ότι το υπεραυτοκίνητό της παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα ασφάλειας είτε λόγω σχεδιασμού είτε λόγω κακής κατασκευής. Μάλιστα η εταιρία υποστήριξε ότι το αυτοκίνητο του Γουόλκερ είχε μέχρι εκείνη την στιγμή συντηρηθεί με βάση τις προδιαγραφές που έχει θεσπίσει η εταιρία, και έτσι δεν υπήρχε κάποια αστοχία.
Έτσι η τελική κρίση για το τι έγινε εκείνο το βράδυ έχει να κάνει με αυτό που όλοι γνώριζαν από την αρχή. Το αυτοκίνητο υπολογίζεται ότι κινούνταν με ταχύτητα πάνω από 150 χλμ. την ώρα μέσα σε αστικό δρόμο. Ο οδηγός του εξαιρετικά γρήγορου και αρκετά εξελιγμένου αυτοκινήτου προφανώς έχασε τον έλεγχο και αφού έπεσε πάνω σε τρία δέντρα ανατράπηκε και τυλίχθηκε στις φλόγες με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο και οι δύο επιβάτες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα