Η NBG Pay προσφέρει μια πληθώρα λύσεων πληρωμών που λύνουν τα χέρια κάθε επαγγελματία, βοηθώντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και κερδοφόρες.
Φωτογραφίες: Δείτε πώς οι πόλεμοι επηρεάζουν τις αεροπορικές συγκοινωνίες
Φωτογραφίες: Δείτε πώς οι πόλεμοι επηρεάζουν τις αεροπορικές συγκοινωνίες
Όι πόλεμοι και οι εμφύλιες συράξεις σε πολλά σημεία του πλανήτη δημιουργούν μεγάλες «τρύπες» στην εναέρια κυκλοφορία πάνω από τις χώρες που είναι επικίνδυνο να πετούν τα πολιτικά αεροπλάνα, προκαλώντας αναστάτωση και αύξηση του κόστους των ταξιδιών
Μετά και το τελευταίο αεροπορικό δυστύχημα με το ρωσικό αεροπλάνο στο Σινά και την απαγόρευση των μεγάλων εταιριών να πετούν πάνω από την περιοχή, στον παγκόσμιο χάρτη με τις... «μαύρες τρύπες» της εναέριας κυκλοφορίας προστέθηκε ακόμα μία περιοχή. Και μάλιστα αρκετά σημαντική, μιας και οι αεροδιάδρομοι που περνούσαν πάνω από το Σινά ήταν αρκετά σημαντικοί για όλες τις μετακινήσεις προς τις χώρες του Κόλπου (και από εκεί προς τις χώρες της Νοτιανατολικής Ασίας και την Αυστραλία).
Όπως φαίνεται από τον χάρτη του site «FlightRadar.com» που παρακολουθεί σε real time όλες τις πτήσεις ανά τον κόσμο, η περιοχή του Σινά έχει τις τελευταίες ημέρες προστεθεί στα σημεία εκείνα του πλανήτη τα οποία αποφεύγουν οι αεροπορικές εταιρίες να πετάξουν πάνω από τα εδάφη τους. Όπως παρατηρούμε οι αεροπορικές εταιρίες υποχρεώνονται πλέον να ακολουθούν άλλους αεροδιαδρόμους, οι οποίοι περνούν κατά κύριο λόγο μέσα από την Αίγυπτο.
Όπως φαίνεται από τον χάρτη του site «FlightRadar.com» που παρακολουθεί σε real time όλες τις πτήσεις ανά τον κόσμο, η περιοχή του Σινά έχει τις τελευταίες ημέρες προστεθεί στα σημεία εκείνα του πλανήτη τα οποία αποφεύγουν οι αεροπορικές εταιρίες να πετάξουν πάνω από τα εδάφη τους. Όπως παρατηρούμε οι αεροπορικές εταιρίες υποχρεώνονται πλέον να ακολουθούν άλλους αεροδιαδρόμους, οι οποίοι περνούν κατά κύριο λόγο μέσα από την Αίγυπτο.
Και αυτό γιατί στην περιοχή υπάρχουν δύο ακόμα «νεκρές ζώνες». Μία που υπάρχει από παλιά, το Ιράκ, οι αεροδιάδρομοι του οποίου έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν κομμάτια των πτήσεων όλων των μεγάλων εταιριών. Ενώ μία ακόμα σχετικά πρόσφατη προσθήκη είναι η Συρία, στον εναέριο χώρο της οποίας όπως βλέπουμε δεν πετάει πρακτικά κανένα αεροπλάνο παγκοσμίου κύρους εταιρίας. Κάτι απολύτως λογικό μιας και εκτός απ' τον κίνδυνο λόγω του πολέμου στο έδαφος, στον εναέριο χώρο της Συρίας διεξάγεται αυτή την στιγμή και η επιχείρηση των Ρώσων αλλά και των Δυτικών συμμάχων.
Μία ακόμα ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι και η Ουκρανία. Μετά την πτώση του αεροπλάνου των Μαλαισιανών αερογραμμών, όλες σχεδόν οι μεγάλες εταιρίες αποφάσισαν να καταργήσουν τις υπερπτήσεις πάνω από το έδαφος της χώρας, κάτι που όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες υποχρεώνει την έντονη εναέρια κυκλοφορία περιμετρικά της Ουκρανίας, με ότι αυτό συνεπάγεται σε καθυστερήσεις αλλά και σε αύξηση των εξόδων των εταιριών. Κάτι που συμβαίνει και με την Λιβύη, η κατάσταση της οποίας υποχρεώνει όλες τις Ευρωπαϊκές εταιρίες να ταξιδεύουν προς τη Νότια Αφρική κάνοντας ένα μεγάλο κύκλο γύρω από την χώρα.
Το θέμα, πέρα από το... φωτογραφικό του ενδιαφέρον έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στις αεροπορικές εταιρίες αλλά και στα συστήματα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας σε όλο τον κόσμο (και κυρίως βέβαια στην περιοχή μας). Οι αλλαγές αυτές μπορεί να φαίνονται εύκολες να αποφασιστούν, όμως η υλοποίησή τους και τα προβλήματα που δημιουργούν στην γενικότερη αναστάτωση των πτήσεων, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα χρονοδιαγράμματα των εταιριών αλλά και στα κόστη τους. Και το τελευταίο όπως είναι προφανές μετατοπίζεται προς τους επιβάτες, με την αύξηση των εισιτηρίων και την γενικότερη ταλαιπωρία λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας των ταξιδιών.
Μία ακόμα ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι και η Ουκρανία. Μετά την πτώση του αεροπλάνου των Μαλαισιανών αερογραμμών, όλες σχεδόν οι μεγάλες εταιρίες αποφάσισαν να καταργήσουν τις υπερπτήσεις πάνω από το έδαφος της χώρας, κάτι που όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες υποχρεώνει την έντονη εναέρια κυκλοφορία περιμετρικά της Ουκρανίας, με ότι αυτό συνεπάγεται σε καθυστερήσεις αλλά και σε αύξηση των εξόδων των εταιριών. Κάτι που συμβαίνει και με την Λιβύη, η κατάσταση της οποίας υποχρεώνει όλες τις Ευρωπαϊκές εταιρίες να ταξιδεύουν προς τη Νότια Αφρική κάνοντας ένα μεγάλο κύκλο γύρω από την χώρα.
Το θέμα, πέρα από το... φωτογραφικό του ενδιαφέρον έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στις αεροπορικές εταιρίες αλλά και στα συστήματα διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας σε όλο τον κόσμο (και κυρίως βέβαια στην περιοχή μας). Οι αλλαγές αυτές μπορεί να φαίνονται εύκολες να αποφασιστούν, όμως η υλοποίησή τους και τα προβλήματα που δημιουργούν στην γενικότερη αναστάτωση των πτήσεων, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα χρονοδιαγράμματα των εταιριών αλλά και στα κόστη τους. Και το τελευταίο όπως είναι προφανές μετατοπίζεται προς τους επιβάτες, με την αύξηση των εισιτηρίων και την γενικότερη ταλαιπωρία λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας των ταξιδιών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα