Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Δανία:Ταξιδιωτικό γραφείο καλεί όσους θέλουν εγγόνια να κλείσουν sexy διακοπές στα παιδιά τους!
Δανία:Ταξιδιωτικό γραφείο καλεί όσους θέλουν εγγόνια να κλείσουν sexy διακοπές στα παιδιά τους!
Η Δανία αντιμετωπίζει δημογραφική κρίση και οι Δανοί κάνουν 50% περισσότερο σεξ, όταν πάνε διακοπές - Όλα αυτά φαίνεται ότι είχε υπόψη του το τουριστικό γραφείο Spies, όταν αποφάσισε να δώσει στην δημοσιότητα την νέα του προσφορά
Το ταξιδιωτικό γραφείο Spies, που έχει την έδρα του στη Δανία και αποτελεί τμήμα του γνωστού tour operator Τόμας Κουκ, φαίνεται ότι βρήκε έναν έξυπνο και ταυτόχρονα, πρωτότυπο τρόπο να αυξήσει τις πωλήσεις των τουριστικών πακέτων στο Εξωτερικό.
Λαμβάνοντας υπόψη δύο στατιστικά στοιχεία, που αφορούν τον πληθυσμό στην χώρα, το Spies στην νέα του καμπάνια με τον τίτλο «Do it for Mom» (Κάνε το για την μαμά), απευθύνεται στους Δανούς της τρίτης ηλικίας, που τα παιδιά τους έχουν παντρευτεί, αλλά οι ίδιοι δεν έχουν ακόμα αποκτήσει εγγόνια. Το ταξιδιωτικό γραφείο καλεί τους υποψήφιους παππούδες και γιαγιάδες να προσφέρουν ως δώρο διακοπές σε ηλιόλουστες χώρες στα παιδιά τους, μήπως και αυξήσουν την γονιμότητά τους!
Στη Δανία υπάρχει δημογραφική κρίση, αφού αντιστοιχούν δέκα παιδιά σε κάθε χίλιους κατοίκους, ενώ οι σχετικές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι Δανοί κάνουν σεξ 50% περισσότερο, όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.
Το Spies, για όσους δεν πείθονται με την σχετική διαφημιστική εκστρατεία του, την κάνει ακόμα πιο ελκυστική, με μια έκπτωση 1.000 κορώνες (135 ευρώ) σε όσους λαχταρούν να αποκτήσουν εγγόνια και κλείσουν τα πακέτα διακοπών στα παιδιά τους, ενώ επιπλέον προσφέρει στα εκατό πρώτα ζευγάρια που θα ανταποκριθούν στο σχετικό πακέτο διακοπών, ένα μπουκάλι σαμπάνια, λάδι για μασάζ και μπάρες με πρωτεΐνες. Όλα τα παραπάνω υπόσχονται, ίσως, να ενισχύσουν την γονιμότητα όσων ζευγαριών από την Δανία θα πάνε τελικά διακοπές!
Λαμβάνοντας υπόψη δύο στατιστικά στοιχεία, που αφορούν τον πληθυσμό στην χώρα, το Spies στην νέα του καμπάνια με τον τίτλο «Do it for Mom» (Κάνε το για την μαμά), απευθύνεται στους Δανούς της τρίτης ηλικίας, που τα παιδιά τους έχουν παντρευτεί, αλλά οι ίδιοι δεν έχουν ακόμα αποκτήσει εγγόνια. Το ταξιδιωτικό γραφείο καλεί τους υποψήφιους παππούδες και γιαγιάδες να προσφέρουν ως δώρο διακοπές σε ηλιόλουστες χώρες στα παιδιά τους, μήπως και αυξήσουν την γονιμότητά τους!
Στη Δανία υπάρχει δημογραφική κρίση, αφού αντιστοιχούν δέκα παιδιά σε κάθε χίλιους κατοίκους, ενώ οι σχετικές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι Δανοί κάνουν σεξ 50% περισσότερο, όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.
Το Spies, για όσους δεν πείθονται με την σχετική διαφημιστική εκστρατεία του, την κάνει ακόμα πιο ελκυστική, με μια έκπτωση 1.000 κορώνες (135 ευρώ) σε όσους λαχταρούν να αποκτήσουν εγγόνια και κλείσουν τα πακέτα διακοπών στα παιδιά τους, ενώ επιπλέον προσφέρει στα εκατό πρώτα ζευγάρια που θα ανταποκριθούν στο σχετικό πακέτο διακοπών, ένα μπουκάλι σαμπάνια, λάδι για μασάζ και μπάρες με πρωτεΐνες. Όλα τα παραπάνω υπόσχονται, ίσως, να ενισχύσουν την γονιμότητα όσων ζευγαριών από την Δανία θα πάνε τελικά διακοπές!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα