Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αυτό είναι το «λαγωνικό» που θα σπάσει το όριο ταχύτητας στο έδαφος
Αυτό είναι το «λαγωνικό» που θα σπάσει το όριο ταχύτητας στο έδαφος
Αρχικός στόχος του Bloodhound Super Sonic Car είναι να ξεπεράσει το προηγούμενο ρεκόρ των 1.228 χλμ/ώρα, φτάνοντας τα 1.287 χλμ/ώρα, σπάζοντας το φράγμα του ήχου, το οποίο είναι 1.235χλμ/ώρα
Μπορεί ένα «λαγωνικό» να σπάσει το φράγμα του ήχου και συνάμα το ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος; Οι Άγγλοι το πιστεύουν. Και όχι μόνο το πιστεύουν, αλλά έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι... δεν αστειεύονται! Η κατασκευαστική ομάδα που ασχολείται με τη δημιουργία του Bloodhound Super Sonic Car, ενός οχήματος που σχεδιάστηκε ακριβώς για τον σκοπό αυτό, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο για την ολοκλήρωση των εργασιών της, πριν την παρουσίασή του σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, το σημαντικό event αναμένεται να παρακολουθήσουν περισσότεροι από 8.000 άνθρωποι, το διήμερο της παρουσίασης στο Canary Wharf, την Παρασκευή και το Σάββατο.
Το «λαγωνικό» (Bloodhound), δημιουργήθηκε προκειμένου να καταρρίψει το ρεκόρ των 1.228 χλμ/ώρα, το οποίο κατέχει ένα άλλο βρετανικό αυτοκίνητο, το Thrust SSC, από το 1997. Η νέα μηχανή δοκιμάστηκε πέρυσι και θεωρείται έτοιμη ενόψει του αγώνα που θα γίνει στη Νότια Αφρική, το 2016. Ο στόχος της ομάδας, σε πρώτη φάση, είναι να φτάσει τα 1.287 χλμ/ώρα, ξεπερνώντας την ταχύτητα του ήχου, η οποία είναι 1.235χλμ/ώρα! Απώτερος στόχος του ίδιου οχήματος, είναι να αγγίξει τα 1.610 χλμ/ώρα, με χρονικό ορίζοντα πραγματοποίησης του εγχειρήματος το 2017. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του οχήματος διήρκεσε οκτώ χρόνια και η ομάδα που ασχολήθηκε εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι έχουν υπολογιστεί τα πάντα με ακρίβεια.
Οι τελευταίες εργασίες που θα γίνουν πριν την πραγματοποίηση του αγώνα για την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας, αφορούν την τοποθέτηση μίας ρουκέτας, ορισμένες απαραίτητες αεροτομές, καθώς και ένα μακρύ έλασμα που έχει προβλεφθεί για το μπροστινό μέρος του πτερυγίου, στην κορυφή του οχήματος.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, το σημαντικό event αναμένεται να παρακολουθήσουν περισσότεροι από 8.000 άνθρωποι, το διήμερο της παρουσίασης στο Canary Wharf, την Παρασκευή και το Σάββατο.
Το «λαγωνικό» (Bloodhound), δημιουργήθηκε προκειμένου να καταρρίψει το ρεκόρ των 1.228 χλμ/ώρα, το οποίο κατέχει ένα άλλο βρετανικό αυτοκίνητο, το Thrust SSC, από το 1997. Η νέα μηχανή δοκιμάστηκε πέρυσι και θεωρείται έτοιμη ενόψει του αγώνα που θα γίνει στη Νότια Αφρική, το 2016. Ο στόχος της ομάδας, σε πρώτη φάση, είναι να φτάσει τα 1.287 χλμ/ώρα, ξεπερνώντας την ταχύτητα του ήχου, η οποία είναι 1.235χλμ/ώρα! Απώτερος στόχος του ίδιου οχήματος, είναι να αγγίξει τα 1.610 χλμ/ώρα, με χρονικό ορίζοντα πραγματοποίησης του εγχειρήματος το 2017. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του οχήματος διήρκεσε οκτώ χρόνια και η ομάδα που ασχολήθηκε εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι έχουν υπολογιστεί τα πάντα με ακρίβεια.
Οι τελευταίες εργασίες που θα γίνουν πριν την πραγματοποίηση του αγώνα για την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας, αφορούν την τοποθέτηση μίας ρουκέτας, ορισμένες απαραίτητες αεροτομές, καθώς και ένα μακρύ έλασμα που έχει προβλεφθεί για το μπροστινό μέρος του πτερυγίου, στην κορυφή του οχήματος.
«Είναι εκπληκτικό να βλέπεις κάτι τέτοιο, μακριά από κανόνες αγοράς και έτοιμο να λάβει μέρος στην κούρσα. Δεν μπορώ να περιμένω. Θέλω να δω τις αντιδράσεις του κόσμου και τα πρόσωπά τους όταν το παρουσιάσουμε», δήλωσε ο Μαρκ Τσάπμαν, αρχιμηχανικός στην κατασκευαστική ομάδα.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, για να αποδώσει τα 1.610 χλμ/ώρα, που είναι ο απώτερος στόχος του, το όχημα θα πρέπει να παράξει 21 τόνους ώσης! Αυτό θα επιτευχθεί από την ειδική ομάδα της Rolls-Royce, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή κινητήρων τζετ. Μία τρίτη μηχανή παραγωγής ενέργειας, θα προέλθει από τον κινητήρα V8 της Jaguar.
Οδηγός θα είναι και πάλι ο διοικητής της RAF, Άντι Γκριν, ο οποίος είχε πιλοτάρει το Thrust SSC, στις 15 Οκτωβρίου 1997, σπάζοντας το ρεκόρ ταχύτητας.
Το εγχείρημα ωστόσο, είναι αρκετά ακριβό, καθώς μέχρι τώρα έχει κοστίσει περίπου 40 εκατομμύρια λίρες. Για να μεταφερθεί στη Νότια Αφρική και να συμμετάσχει στον αγώνα, θα χρειαστούν άλλα 17 εκατομμύρια λίρες, ενώ οι αλλαγές που θα γίνουν για να τρέξει στα 1.610 χλμ/ώρα, θα ανεβάσουν ακόμη περισσότερο το κόστος.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, για να αποδώσει τα 1.610 χλμ/ώρα, που είναι ο απώτερος στόχος του, το όχημα θα πρέπει να παράξει 21 τόνους ώσης! Αυτό θα επιτευχθεί από την ειδική ομάδα της Rolls-Royce, η οποία ασχολείται αποκλειστικά με την κατασκευή κινητήρων τζετ. Μία τρίτη μηχανή παραγωγής ενέργειας, θα προέλθει από τον κινητήρα V8 της Jaguar.
Οδηγός θα είναι και πάλι ο διοικητής της RAF, Άντι Γκριν, ο οποίος είχε πιλοτάρει το Thrust SSC, στις 15 Οκτωβρίου 1997, σπάζοντας το ρεκόρ ταχύτητας.
Το εγχείρημα ωστόσο, είναι αρκετά ακριβό, καθώς μέχρι τώρα έχει κοστίσει περίπου 40 εκατομμύρια λίρες. Για να μεταφερθεί στη Νότια Αφρική και να συμμετάσχει στον αγώνα, θα χρειαστούν άλλα 17 εκατομμύρια λίρες, ενώ οι αλλαγές που θα γίνουν για να τρέξει στα 1.610 χλμ/ώρα, θα ανεβάσουν ακόμη περισσότερο το κόστος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα