Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Google θα βγάλει στην παραγωγή το 2020 το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό
Η Google θα βγάλει στην παραγωγή το 2020 το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό
Για να το επιτύχει αυτό, μετά την ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών δοκιμών, χρειάστηκε και την βοήθεια ενός ανθρώπου της αυτοκίνησης τον οποίον βρήκε στο πρόσωπο του πρώην προέδρου της Hyundai στη Βόρεια Αμερική
Για την Google το μικρό παράξενο αυτοκινητάκι της είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα στην ιστορία της. Μια προσπάθεια που ξεφεύγει από το εταιρικό της προφίλ και που μέχρι τώρα έχει εντυπωσιάσει όλον τον κόσμο με τις δυνατότητες που ανοίγει. Όμως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που μέχρι στιγμής είχε σχεδιαστεί από κομπιουτεράδες.
Για να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, την ευρεία παραγωγή χρειαζόταν και ένας άνθρωπος από την αυτοκινητοβιομηχανία. Και σήμερα η Google ανακοίνωσε ότι για αυτή την δουλειά προσλαμβάνει ένα από τα πιο καλά μυαλά στην πιάτσα της Αμερικής, τον πρώην πρόεδρο της Hyundai Βόρειας Αμερικής, John Krafcik
Το συγκεκριμένο στέλεχος, με αρκετή εμπειρία στην παραγωγή και εξέλιξη αυτοκινήτων (είχε εργαστεί και για αρκετά χρόνια στη Ford) αναμένεται να προσθέσει την απαραίτητη αυτοκινητική λογική που λείπει σε μεγάλο βαθμό από το δημιούργημα της Google. Το οποίο υπενθυμίζουμε είναι ίσως η πιο εξελιγμένη μέχρι στιγμής προσπάθεια για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου αυτόνομης οδήγησης, που δεν θα χρειάζεται την συμμετοχή του οδηγού κατά την διάρκεια της «οδήγησής» του.
Το πρόγραμμα βρίσκεται σε εξέλιξη σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια, με επιτυχημένα αποτελέσματα σε μεγάλο βαθμό. Ενώ μπορεί να αναγνωρίσει πράγματα που ακόμα και οι πιο ικανοί οδηγοί δεν μπορούν (λόγω των αισθητήρων που βλέπουν τα πάντα γύρω από το αυτοκίνητο), το πρόβλημα είναι ότι όταν έρθει η στιγμή δεν μπορεί να προβλέψει τον... απρόβλεπτο ανθρώπινο παράγοντα.
Κάτι που πλέον απαιτεί όχι μόνο μεγαλύτερη εξέλιξη στα προγράμματα, αλλά και την υιοθέτηση ενός πιο προσγειωμένου αυτοκινητικού προφίλ. Και το νέο στέλεχος είναι ίσως η καλύτερη επιλογή, γιατί εκτός από την τεχνική κατάρτιση είναι και αυτός που έχει ένα γνήσιο εμπορικό φίλτρο, καθώς ήταν αυτός που ανέβασε κατά 50% τις πωλήσεις τις Hyundai στην Βόρεια Αμερική κατά την διάρκεια της παρουσίας του εκεί.
Η πρόσληψή του είναι μια πρώτη ένδειξη ότι η Google σκοπεύει πλέον πραγματικά να βγάλει το αυτοκίνητο σε κανονική παραγωγή. Κάτι που σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρίας θα μπορούσε να γίνει το 2020 αν παράλληλα με την δική της προσπάθεια, υπάρξει και το ανάλογο νομικό πλαίσιο που βάζει αρκετά προσκόμματα σε αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης.
Για να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, την ευρεία παραγωγή χρειαζόταν και ένας άνθρωπος από την αυτοκινητοβιομηχανία. Και σήμερα η Google ανακοίνωσε ότι για αυτή την δουλειά προσλαμβάνει ένα από τα πιο καλά μυαλά στην πιάτσα της Αμερικής, τον πρώην πρόεδρο της Hyundai Βόρειας Αμερικής, John Krafcik
Το συγκεκριμένο στέλεχος, με αρκετή εμπειρία στην παραγωγή και εξέλιξη αυτοκινήτων (είχε εργαστεί και για αρκετά χρόνια στη Ford) αναμένεται να προσθέσει την απαραίτητη αυτοκινητική λογική που λείπει σε μεγάλο βαθμό από το δημιούργημα της Google. Το οποίο υπενθυμίζουμε είναι ίσως η πιο εξελιγμένη μέχρι στιγμής προσπάθεια για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου αυτόνομης οδήγησης, που δεν θα χρειάζεται την συμμετοχή του οδηγού κατά την διάρκεια της «οδήγησής» του.
Το πρόγραμμα βρίσκεται σε εξέλιξη σε δημόσιους δρόμους στην Καλιφόρνια, με επιτυχημένα αποτελέσματα σε μεγάλο βαθμό. Ενώ μπορεί να αναγνωρίσει πράγματα που ακόμα και οι πιο ικανοί οδηγοί δεν μπορούν (λόγω των αισθητήρων που βλέπουν τα πάντα γύρω από το αυτοκίνητο), το πρόβλημα είναι ότι όταν έρθει η στιγμή δεν μπορεί να προβλέψει τον... απρόβλεπτο ανθρώπινο παράγοντα.
Κάτι που πλέον απαιτεί όχι μόνο μεγαλύτερη εξέλιξη στα προγράμματα, αλλά και την υιοθέτηση ενός πιο προσγειωμένου αυτοκινητικού προφίλ. Και το νέο στέλεχος είναι ίσως η καλύτερη επιλογή, γιατί εκτός από την τεχνική κατάρτιση είναι και αυτός που έχει ένα γνήσιο εμπορικό φίλτρο, καθώς ήταν αυτός που ανέβασε κατά 50% τις πωλήσεις τις Hyundai στην Βόρεια Αμερική κατά την διάρκεια της παρουσίας του εκεί.
Η πρόσληψή του είναι μια πρώτη ένδειξη ότι η Google σκοπεύει πλέον πραγματικά να βγάλει το αυτοκίνητο σε κανονική παραγωγή. Κάτι που σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρίας θα μπορούσε να γίνει το 2020 αν παράλληλα με την δική της προσπάθεια, υπάρξει και το ανάλογο νομικό πλαίσιο που βάζει αρκετά προσκόμματα σε αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα