Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Η Ryanair ανακοίνωσε ότι τελείωσε το... χαρτί τουαλέτας!
Η Ryanair ανακοίνωσε ότι τελείωσε το... χαρτί τουαλέτας!
Σε τρίωρη πτήση από Ισπανία προς Βρετανία
Αποσβολωμένοι έμειναν οι επιβάτες σε τρίωρη πτήση της Ryanair από την ισπανική πόλη Murcia στο Λονδίνο, την περασμένη Κυριακή, όταν άκουσαν το πλήρωμα του αεροσκάφους να τους ανακοινώνει ότι τελείωσε το χαρτί τουαλέτας... Η σχετική ανακοίνωση έγινε κατά της διάρκεια της επίδειξης ασφαλείας στο αεροσκάφος και οι έκπληκτοι επιβάτες έμαθαν ότι εκτός από το χαρτί τουαλέτας είχε τελειώσει και το γάλα!
Ο επιβάτης Shaun O' dea δήλωσε για το απίστευτο περιστατικό στην εφημερίδα Sun: «Στα πρόσωπα των επιβατών ήταν έντονος ο αποτροπιασμός. Το να πάει κανείς στην τουαλέτα είναι μια βασική ανάγκη. Ήταν πραγματικά φριχτό».
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε για το συμβάν στον βρετανικό Τύπο: «Αυτό το γεγονός της έλλειψης αποθεμάτων είναι πολύ σπάνιο και λυπηρό. Προκλήθηκε από μια απροσεξία των προμηθευτών μας στην Murcia να μας παραδώσουν γάλα και χαρτί τουαλέτας. Το προσωπικό μας εξήγησε στους επιβάτες ότι η έγκαιρη αναχώρηση δεν μας επέτρεπε να περιμένουμε για να μας παραδοθούν αυτά τα προϊόντα. Οι επιβάτες μας έδειξαν κατανόηση και τους ζητήσαμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία».
Ο επιβάτης Shaun O' dea δήλωσε για το απίστευτο περιστατικό στην εφημερίδα Sun: «Στα πρόσωπα των επιβατών ήταν έντονος ο αποτροπιασμός. Το να πάει κανείς στην τουαλέτα είναι μια βασική ανάγκη. Ήταν πραγματικά φριχτό».
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε για το συμβάν στον βρετανικό Τύπο: «Αυτό το γεγονός της έλλειψης αποθεμάτων είναι πολύ σπάνιο και λυπηρό. Προκλήθηκε από μια απροσεξία των προμηθευτών μας στην Murcia να μας παραδώσουν γάλα και χαρτί τουαλέτας. Το προσωπικό μας εξήγησε στους επιβάτες ότι η έγκαιρη αναχώρηση δεν μας επέτρεπε να περιμένουμε για να μας παραδοθούν αυτά τα προϊόντα. Οι επιβάτες μας έδειξαν κατανόηση και τους ζητήσαμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία».
Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο τα περισσότερα παράπονα των επιβατών της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας αφορούν την ιστοσελίδα της και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, για το οποίο σημειώνουν ότι «αφήνουν στον πελάτη το βάρος της ευθύνης».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα