Λιβυκός στρατός: Το ελληνικό δεξαμενόπλοιο «Araevo» που βομβαρδίστηκε στη Ντέρνα μετέφερε Ισλαμιστές

Λιβυκός στρατός: Το ελληνικό δεξαμενόπλοιο «Araevo» που βομβαρδίστηκε στη Ντέρνα μετέφερε Ισλαμιστές

Δύο ναυτικοί, ένας Έλληνας και ένας Ρουμάνος, σκοτώθηκαν μετά την επίθεση της λιβυκής αεροπορίας στο πλοίο της Aegean Shipping Enterprises Company, συμφερόντων Δημ. Μελισσανίδη, δύο μίλια από το λιμάνι της Ντέρνα στην ανατολική Λιβύη

Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση του βομβαρδισμού του δεξαμενοπλοίου «Araevo» της ελληνικής εταιρείας Aegean Shipping Enterprises Company, συμφερόντων Δημ. Μελισσανίδη, στο λιμάνι της Ντέρνα στη Λιβύη που είχε σαν αποτέλεσμα το θάνατο δύο ναυτικών, μεταξύ των οποίων ενός Έλληνα.

Εκπρόσωπος του λιβυκού στρατού δήλωσε στο Reuters ότι το πλοίο μετέφερε Ισλαμιστές μαχητές στη Ντέρνα. «Είχαμε προειδοποιήσει το πλοίο να μην μπει στο λιμάνι χωρίς άδεια. Οι κινήσεις του ήταν ύποπτες» είπε ο εκπρόσωπος του λιβυκού στρατού Αχμέντ Μεσμάρι. Η λιβυκή κρατική εταιρεία πετρελαίου αρνείται τις κατηγορίες λέγοντας ότι το πλοίο μετέφερε καύσιμα σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις και ότι οι αρχές ήταν ενημερωμένες. Ο εκπρόσωπος του λιβυκού στρατού λοχαγός Αχμέντ Μεσμάρι είπε ότι στοχοποίησαν το δεξαμενόπλοιο «Araevo» επειδή δεν δέχθηκε να ερευνηθεί πριν εισέλθει στο λιμάνι της Ντέρνα. Τόνισε δε ότι την τελευταία στιγμή το δεξαμενόπλοιο άλλαξε δρομολόγιο και εισήλθε σε στρατιωτική ζώνη. «Ζητήσαμε από το πλοίο να σταματήσει, αυτό όμως έκλεισε όλα του τα φώτα και δεν απαντούσε κανείς από μέσα. Έτσι αναγκαστήκαμε να το χτυπήσουμε. Το βομβαρδίσαμε δύο φορές» δήλωσε ο λοχαγός Μεσμάρι.

Η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Λιβύης λέει ότι το δεξαμενόπλοιο μετέφερε 13.000 τόνους καυσίμων και ότι δέχθηκε επίθεση πριν καν μπει στο λιμάνι της Ντέρνα. Η εταιρεία δεν σχολίασε τις κατηγορίες του λιβυκού στρατού, αλλά υπογράμμισε ότι το συμβάν θα έχει πολύ αρνητικό αντίκτυπο στη μεταφορά καυσίμων από λιβυκά λιμάνια.

Το ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο «Araevo», δέχθηκε αεροπορική επίθεση από αεροσκάφος της λιβυκής αεροπορίας στις 4 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 13:30, ενώ βρισκόταν αγκυροβολημένο σε απόσταση δύο μιλίων από τον λιμένα της Ντέρνα στην ανατολική Λιβύη.

Το πλοίο, σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία Aegean Shipping Enterprises Company, ήταν ναυλωμένο από την λιβυκή κρατική εταιρεία «National Oil Corporation» (NOC) και εκτελούσε επί σειρά ετών το δρομολόγιο Μέρσα Ελ Μπέρκα -  Ντέρνα, χωρίς προβλήματα.

Τα τελευταία δύο χρόνια η Ντέρνα στην ανατολική Λιβύη ελέγχεται από Ισλαμιστές μαχητές και ο λιβυκός στρατός έχει πραγματοποιήσει πολλές επιθέσεις εναντίον τους τον προηγούμενο χρόνο.

Το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του χαρακτήρισε «εγκληματική πράξη» την επίθεση του λιβυκού στρατού που προκάλεσε τον θάνατο δύο μελών του πληρώματος, ενός Έλληνα και ενός Ρουμάνου και τον τραυματισμό άλλων δύο.

Σύμφωνα με το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών οι αρμόδιες ελληνικές Αρχές, σε συνεννόηση με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, κάνουν ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να διευκολυνθεί ο άμεσος επαναπατρισμός της σορού του Έλληνα ναυτικού.   

ΣΧΟΛΙΑ (34)

ετσι κανω και εγω λεφτα...

να πως κανουν λεφτα οι εφοπλιστες,λιγους λαθρομεταναστες(πολλους μαλλον,οχι λιγους),λιγους ισλαμιστες, λιγη ηρωινη,λιγα κοντραμπαντ πετρελαια ,οπλα στην αφρικη-μεση ανατοληκαι λοιπα..ο αλλος κατηγορει την αυγη και τη λιβυκη κυβερνηση...ηθελα να ξερα,εντιμος εφοπλιστης υπαρχει??μετα σσου λενε δουλεψε να προκοψεις,ναι καλα...

ΓΙΩΡΓΟΣ

ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΗΣΥΧΙΑ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΣΥΓΕΝΕΙΣ,ΦΙΛΟΥΣ.....ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ

Κουροπαλάτης 2

Ο Μελλισανίδης λαθρεμπόριο πετρελαίου; Σαν δεν ντρέπεστε συκοφάντες, που συκοφαντείτε ολόκληρο κουροπαλάτη τίγρη. Έλα ψιψίνε, ευτυχώς που έγινε τώρα γιατί σε 2-3 μήνες αν είχε πέσει ο Σαμαράς θα ήταν ζόρικα τα πράγματα..

Θου-Βου

Ο "δημοσιογράφος" της Αυγής θέλησει να γίνει γνωστός με ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον Μελισσανίδη και πιθανόν και άλλων επιχειρηματιών,- ο δήθεν "επαναστάτης" που τα βάζει με το κεφάλαιο- δεν αναλογίζεται μες το ρηχό μυαλό του, ότι τόσα χρόνια Δ/ντής σε εφημερίδα και δεν τον γνωρίζει κανείς. Πρόκειται για κλασσική περίπτωση βλάβης. (αρνούμαι να αναφέρω το όνομα του γιατί θα του δώσω αξία)

@

α ! ε αμα ειναι η Αυγη μπλεγμενη σ αυτο ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ.

don

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Οι τζιχαντιστές εχουν χρηματοδότηση απ το πετρέλαιο ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ. Το ποιοι το αγοράζουν είναι ένα θέμα. ΤΟ ΠΟΙΟΙ το μεταφέρουν είναι ένα άλλο πάλι θέμα. Ελληνες πλοιοκτήτες είναι πασίγνωστο ότι κανανε περιουσίες απο "σπάσιμο εμπάργκο" και από λαθρομεταφορές. Ξυπνάτε. Πώς πάει το πετρέλαιο των τζιχαντιστών στον προορισμό του? με δικά τους τανκερ το στέλνουν? πφφφφ

haji ioannou

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

Felos

... τα περί τζιχάντ δυσκολεύομαι να το κατανοήσω. τα περί κοντραμπατου ... αρκεί να μάθουμε ΠΟΥ εκφόρτωνε (πολύ εύκολο φαντάζομαι για τους δημοσιογράφους μια και αυτό το ναύλο υπάρχει εδώ κ 10 χρόνια, απο ότι διάβασα). Μήπως η αλήθεια είναι πιο φανερή κ τσάμπα αναλωνόμαστε σε θεωρίες συνωμοσίας.

Σπυριδων

Το πλοιο δεν ηταν ελληνικο φερει ξενη σημαια απλα ειναι ελληνας ο πλοιοκτητης.Το υπουργειο εξωτερικων πρεπει να ασχοληθει μονο για την επιστροφη της σωρου του ελληνα ναυτικου τιποτε αλλο γιατι να χρεωνεται το ελληνικο υπουργειο εξωτερικων με εξοδα που δεν ειναι υποχρεωμενο και να τα πληρωνει ο ελληνικος λαος!!

ΝΙΚΟΣ

Ο ΚΟΥΡΟΠΑΛΑΤΗΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΑ?ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

Χωριάτης

Υπάρχει κανά σχέδιο για αεροπορική παρουσία νότια της Κρήτης; Αν άρχισαν να χρησιμοποιούν έτσι τα αεροπλάνα του Καντάφι αυτοί οι κατσαπλιάδες είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε τα ελληνικά πλοία τουλάχιστον στα διεθνή ύδατα

Ηλίας Κρητικός

Τι σχέση έχει η Κρήτη και ο Καντάφι ? Ο νόμιμη αεροπορία της Λιβύης, (στελεχωμένη με συμμάχους Βρετανούς - Γάλλους πιλότους) χτύπησε το πλοίο του Μελισσανίδη με την κατηγορία πως συνεργάζεται με ισλαμιστές.

Βασίλης

Ερώτηση: Τα λυβικά αεροπλάνα, φτάνουν μέχρι την Κρήτη; Αν δεν κάνω λάθος, οι S-300 εποπτεύουν το μισό Αιγαίο, δηλ. μπορούν και μέχρι τη... Βεγγάζη !

Καφριλα

Ρε μπαζω αντε στο καφενειο για καμια πρεφα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

vaskez_ourougouai

Ο Ταμπαρέ Βάσκες έχει δώσει μεγάλη μάχη κατά του καπνίσματος - Η θητεία του Ταμπαρέ Βάσκες στην προεδρία λήγει την 1η Μαρτίου 2020 - Δεν μπορεί να είναι υποψήφιος στις προσεχείς εκλογές, καθώς έχει ήδη υπηρετήσει δύο πενταετείς θητείες

venice

Τσουχτερά πρόστιμα για τους αγενείς τουρίστες επιβάλλει η Βενετία – Μια Καναδή με μπικίνι, ένας άντρας που κοιμήθηκε σε παρτέρι ανάμεσα σε αυτούς που τιμωρήθηκαν – Πρόστιμο 950 ευρώ σε ζευγάρι που έφτιαξε καφέ στο Ριάλτο

190821163308_ladaniva

Πολλές είναι οι περιπτώσεις αυτοκινήτων που κατέγραψαν υψηλά ποσοστά πωλήσεων και έμειναν για πάντα στην ιστορία. Ορισμένα εξ αυτών παρέμειναν για πολλά χρόνια στη γραμμή παραγωγής, προσπαθώντας να καλύψουν τη μεγάλη ζήτηση. Ας δούμε 10 αυτοκίνητα που έμειναν ίδια και απαράλλαχτα  για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.